Oproep van Facebook!

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hgb1967
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 okt 2008 23:37
Locatie: Terwolde
Contacteer:

Oproep van Facebook!

Bericht door hgb1967 »

Oproep van Nancy Bertrams

Dit wordt een status waarvan ik hoop dat jullie delen en doordelen......ik heb heel hard jullie hulp nodig
Mijn bovenbuurman dhr westerbrink uit den haag is gisteren door politie en brandweer uit zijn woning bevrijd.....zijn toestand is kritiek....hij is niet stabiel en het ziekenhuis weet nog altijd niet wat hij mankeert......hij ligt dan ook op de ic......hij heeft een broer die vaart....volgens mij passagiersschip maar weet ik niet zeker.....ook niet of dit in nederland is......het ziekenhuis is dringend op zoek naar zijn broer(het gaat nl zorgwekkend slecht) maar niemand weet ook maar iets.....ik hoop dat door deze oproep dhr westerbrink zich gaat melden....dat kon zijn laatste kans weleens zijn
Zijn achternaam is dus westerbrink en de broer die zo ziekligt heet friedel
Hans

Net als mensen willen katten wel eens tegen de muren opvliegen. Het verschil is dat zij dat ook kunnen.

aegis R.I.P.

Re: Oproep van Facebook!

Bericht door aegis R.I.P. »

Hallo Hans,

Dit is zoeken als een spelt in een hooiberg en veel Nederlanders varen op allerlei passagiersschepen uit verschillende landen.

Maar niet geschoten is altijd mis probeer het eens bij de Holland Amerika lijn daar varen in verhouding nog veel Nederlanders.
Ik heb gekeken of ze een adres in Rotterdam hadden omdat het de thuishaven van hun schip de Rotterdam is dus niet. Misschien kan je via hun site contact met hun personele zaken krijgen waar je de vraag zou kunnen stellen.


Veel succes met de zoektocht en sterkte! groet Feike.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Oproep van Facebook!

Bericht door Jos Linders »

Kijk eens op de site van "vereniging de Lijn" daar kun je een berichtje plaatsen in het gastenboek, misschien lukt dat

Groetjes, Jos Linders.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/


Plaats reactie