Tatoeages

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tja, ik moet natuurlijk ook reageren. :)
Ik heb dus geen tatoos.
Vind wel dat het, vooral vroeger erbij hoorde als je zeeman was.
Heeft ook te maken met de reden waarom, identificatie als je ergens op een eiland aanspoelde na schipbreuk, want daar had je als zeeman recht op.
Aanspoelen bedoel ik dus.
Helaas ben ik nooit ergens op een eiland aangespoeld, na 15 jaar varen heb je daar toch ergens recht op, maar ik ben nog nooit met een schip ergens aan de grond gelopen.
Ben wel regelmatig aan lager wal beland, maar that's another story.
Worldwide steigertjes in de vernieling gevaren, maar ook dat is another story.
Ik ga zondagochtend heel vroeg op weg naar mijn vacantiebestemming.
Reisje op de Donau.
Twee weken lang in een gebied wat recent door overstromingen geteisterd is, dus ik weet niet wat ons allemaal te wachten staat.
Maar ik zal van zoveel mogelijk scharrelbakkies foto's maken die we op die kali tegenkomen en maar hopen dat we geen steigertjes doormiddenvaren.
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Jos en Akkie,

Maak er iets van, doen wij ook!
De top van kombuispraat verlaat het schip, als de kat van huis is dansen de muizen!

Ik hoop niet voor jullie als je weer terug aan de vaste wal bent er veel vette pannen en ongewassen vaat in je kombuis staat :lol:

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Mogge Jos.

Een hele fijne vakantie toegewenst :D :D
Uiteraard ook voor de vrouw.
Genietennnnnnnnnnnnnn :D

Groet Nico.
oinky

Bericht door oinky »

het is inderdaad een mode, voorheen als je tattoo's had dan was je zeeman, motorrijder of crimineel ,ik vind dat je zelf iets moet hebben met een tattoo het is tenslotte iets persoonelijks dus je moet het wel echt mooi vinden wat je laat zetten, dus eerst effe goed nadenken voor dat je er een laat zetten, dat van wachten tot je 21 is niet helemaal waar, maak daar maar 15 a 16 jaar van en eigenlijk is je lichaam nooit echt klaar met groeien moet je maar eens om je heen kijken , een hoop mensen krijgen een bierbuik :lol: :wink: of worden gewoon op een bepaalde leeftijd wat dikker en hun tattoo's blijven ook het zelfde, wat wel zo is is dat ze kunnen vevagen vooral als je veel in de zon er mee zit, maar ook daar gaat heel wat jaren over heen en dan laat je je tattoo gewoon opnieuw inkleuren en dan is je plaatje weer als nieuw. en jos heeft inderdaad gelijk dat een zeeman daarom tattoo's had zodat ze herkend konden worden als ze ergens aanspoelden endaarom droegen ze ook oorbellen zodat de begrafenis betaald kon worden, eigenlijk was de zeeman de eerste die oorbellen droeg in onze "westerse cultuur" dan teminste



gr. Oinky

Jos een fijne vakantie toegewenst
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Zelf heb ik geen tatoo's maar ik heb een paar mannen meegemaakt die een paar ogen op hun kont hadden laten zetten.
Zie mijn ingezonden verhaal ( Stukkie fietsen ) op Jos zijn Scheepspraat.
Deze ogen vind ik ook wel wat hebben.
Gr. Arie.
Afbeelding
GOOFY

Bericht door GOOFY »

Afbeelding
GOOFY

Bericht door GOOFY »

Afbeelding
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Zou die gozer ook naar vis meuren ?.

m.v.g. Roy
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Roy zou best kunnen
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Hij heeft ook ergens een spierinkie laten zetten....
gr. Arie.


Plaats reactie