Tatoeages

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Bram

Bericht door Bram »

:D Kijk Franske zo herken ik je weer . :lol:
Sterkte en proost :D

Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Adri,bedankt voor je compliment,maar ik mag ook graag de stukjes van de wijze uil lezen,want zij staat ook met haar twee benen stevig aan dek .
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Bericht door K.Brouwer »

Hallo heren,

Heb zelf nooit veel met tatouages opgehad,alleen het idee al dat het pijn doet hield mij daarvan af ( heb het al eerder gezegd...ben geen held :lol: ).

Wel vind ik dat er hele mooie kunstwerkjes bijzitten.

Zat in '60 op de Pollux en onze commandeur de heer Viëtor was er zeer
op gebeten dat er niemand een tatouage mocht laten aanbrengen want anders volgde "hel en verdoemenis"....moet je nou net tegen een stel knapen van 14-15 jaar zeggen,die zaten promp allerlei ankertjes,meisjes en moeders namen met pen aan te brengen. Nou dat was snel afgelopen
want het kostte je een weekend aan boord voor straf als hij je snaaide!

Groeten,K.Brouwer.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Alléé Franske, nie te somber zunne! Ge hed nen skonen tijd gehad en het Belze bier is mee van `t lekkerste um te geniete! Gr.Gerard.
shipwis
Berichten: 602
Lid geworden op: 22 jul 2004 13:19
Locatie: rotterdam

Bericht door shipwis »

ik, Pete, heb ook 3 tattoo's,
heb ik broodnuchter laten zetten,
en ik heb er nooit spijt van gehad,
ik voel mij er dan ook niks meer of minder door, toch?.
groets, pete
Als woelig water tot rust komt,
wordt het langzaam helder.
GOOFY

Bericht door GOOFY »

Ik loop er niet mee gebukt hoor.
De eerste werd gezet op de ambacht school, toen ik 12 jaar was.
De laaste 2 zijn met sierletters op mijn polsen gezet en wel met de naam van mijn vrouw , en daar ben ik al 41 jaar mee getrouwd.
Dus was ik niet zo veel vreemder als de meesten van nu.
Afbeelding
Bram

Bericht door Bram »

:D Nu we toch bezig zijn over tattoo`s heb ik wat mooie kunstwerken uit gezocht ,die er gerust mogen wezen.

marcelot tattoo
Afbeelding

wie houdt er nu niet van zo`n vogeltje?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelfs diegen die niet van tatoueringen houden,kunnen niet ontkennen dat dit toch mooie kunstwerkjes zijn.
Groets Bram :D
Joke

Bericht door Joke »

Hier een getatoeeerde zeemansvrouw, is dat ook goedgekeurd? 8)
Heb er zelf 3, een op m'n onderrug, op enkel en pols. Alle3 klein en geen minuut spijt. Ze vragen mijn zeeman regelmatig of hij ook van die plaatjes heeft maar nee hoor.. die is hartstikke blanco en vind zo"n associaal wijf al erg genoeg! :wink:

Vind zelf tattoeage's wel bij zeelui horen. Het is een mooi vak, als je eenmaal begint ben je verslaafd maar tegenwoordig loopt iedere boerel*l met zo'n ding... beetje jammer, zo is de charme ervan een beetje verloren gegaan maarja... what to do! :?
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Joke voor mij ben je goedgekeurd hoor ,mijn meissie heb er ook een stuk of vier,en vind tattoo`s ook nog steeds mooi(71 jaar}en er is niks verkeerds aan,zoals ik al eerder gezegd heb je houd ervan of niet,en zo is het ,de originele tattoo`s zijn een beetje aan het weg kwijnen,artiesten als Manke Peter(Amsterdam}Tattoo Andre {Rotterdan later Antwerpen}die hadden nog de echte ouderwetse zeemans tatoages in de aanbieding,maar het materiaal van tegenwoordig en de kleuren zijn een stuk beter.maar elk tijdperk heb zijn bekoring,ik heb er zelf een stuk of 10 maar de namen zijn niet meer te lezen,en de lijnen zijn erg dik,maar het was toen eenmaal zo.
Groets Bram :D
oinky

Bericht door oinky »

hallo allemaal,

ik zelf heb er momenteel 5 en ben nog niet klaar wil er nog wel een paar bij zal binnen kort eens kijken of ik wart foto's kan plaatsen,
dat ik mijn eerste tattoo zetten dacht ik "ach enntje is mooi" maar ik moet toch zeggen dat het verslavend werkt, als je er eenmaal aan begint dan komen er meer, maar dat hoort toch bij een zeeman een tattoo :lol: :lol: bij een beetje motorrijder horen ze volgens mij ook :wink: :wink:

gr. Oinky


Plaats reactie