Tatoeages

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Gebruikersavatar
Jaco
Berichten: 633
Lid geworden op: 13 sep 2004 13:34
Locatie: Murucupi, Barcarena, PA, Brasil
Contacteer:

Bericht door Jaco »

Bram schreef::D Hoi Jaco,problemen met het slurfje :?: 8)
Groets Bram
Die Olifant is altijd in Hangende toestand......
Dan maar een Giraf, altijd omhoog !!!!!
Past beter.........!!!
Groeten Jaco

Varen is net zoiets als Vliegen.
Als de grond dichter bij komt, moet je gaan opletten !!!!!!

Bram

Bericht door Bram »

:D Hallo Wim van der Molen ik heb jou ook per ongeluk verwijderd,toen ik bezig was om deze topic op te schonen,mijn excuses.
Frans als mensen aanstoot nemen aan plaatjes die je op de topic zet ,,en ik er mailtjes over krijg dan zal ik ze helaas moeten verwijderen,als je er klachten over heb dan wacht je maar tot Jos weer terug is ,dan kan je je ei bij Jos kwijt.
Groets Bram :D
GOOFY

Bericht door GOOFY »

Afbeelding
Bram

Bericht door Bram »

:D Hallo liefhebbers van Tattoos ,hier nog een paar Taattoo`s uit de oude zeemansdoos ,en een beetje ook voor kabeljauwtje kan hij alvast wat uitzoeken :wink:

Deze waren ook zeer geliefd met de naam van je vriendin/vrouw er bij getatoueerd
Afbeelding

Afbeelding

deze zag je veel op de bovenarm,de vrijheids adelaar
Afbeelding

Nog een paarleuke velletjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en deze ouwe zeeman heeft een hoop zonden gepleegd denk ik ,als genade symbool Jesua en Maria maar laten tatoeren
Afbeelding

tot zover deze sessie.
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Is wel kunst Bram, maar niet mijn stijl!

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Bram

Bericht door Bram »

:D Derk ieder zijn smaak,gelukkig maar anders wordt het een saaie wereld,sommige Taatoo`s vind ik zelf ook lelijktewijl anderen ze schitterend vinden,de mooiste tattoo die ik ooit heb gezien,was op de rug van een hawaian ,dat was de kruisiging van Jesus op de olijf berg met die twee anderen en een Romijn met lans en een stoot volk op de been,Derk dat was echt een kunstwerk ,de grootste tatoe hater kon echt niet anders zeggen dan dat het mooi is.
maar zoals gezegd,ieder zijn smaak
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Bram,

Ik heb totaal niets tegen tatoes , vind ze af en toe ook wel leuk!

Maar ik vind dat tatoes voorbehouden zijn voor zeelieden en niet voor die brommerachtige figuren die zich Hells Angeles noemen.
Daar baal ik van . weet je waarom , omdat goed en kwaad door elkaar gaan.

Ik heb er in het verleden een Tv reportage mee mogen maken als technicus, je wordt er niet goed van!

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Bram

Bericht door Bram »

:D :D Hoi Derk
dat Taatoo`s voorbehouden zijn voor zeelui is door overlevering doorgegroeid ,en we hebben al meermalen de "reden"? hiervan besproken, maar ook ijdelheid is ons zeelieden niet vreemd,maar tegen woordig vind de jeugd en de wat ouder jeugd het interresant om een kleine huidversiering te hebben.
Derk ik heb niks op met piercing{ik vind het geen potje wij zijn uiteindelijk geen kanibalen die met neusbeentjes door de neus lopen ,of lippen kweken om termieten makkelijk op te zuigen,maar de een doet het voor de kijk eens hoeveel ik er op heb gevreten,en lipmans doet het om zoveel mogelijk te vreten},en toch heb ik een oorbel in,de reden
familie traditie en de oorbel die ik in heb was me meissie `s verlovings ring.dus ook weer een betekenis voor me ,maar dat is met alle sieraden en tatoueringen zo.en ik denk dat de meeste mensen wel zoiets hebben,net als ik al eerder gezegd heb,je doet niets in het leven zonder reden,al ben je nog zo lazerus
dit slappe ge l.l van mij is weer lekker uit de klauw gelopen,als Kees dit leest zal hij vandaag of morgen wel weer een hoop commentaar hebben.
Derk de rust
Groets Bram :D
GOOFY

Bericht door GOOFY »

AfbeeldingAfbeelding
Bram

Bericht door Bram »

:D Daar beb je gelijk in GOOFY,elke gek zijn gebrek,wordt alleen maar erger naarmate je ouder wordt. :lol:
Groets Bram :)


Plaats reactie