kunstschilderen

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.

doorgaan

Ja
36
97%
nee
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: kunstschilderen

Bericht door Ton Pekel »

Mijn buurman is na zijn pensionering geheel opgegaan in schilderwerk en maakt hele mooie doekjes
zowel van stillevens als natuur onderwerpen.
Dit werkje is gemaakt naar aanleiding van een tripje naar Vancouver want hij is ook nog een verwoed
visser (zalm) en jager.
Erg mooi als je dit kunt maken.
Bijlagen
Visarend in Canada BC
Visarend in Canada BC
Visarend v Gerard(2).jpg (103.98 KiB) 6749 keer bekeken
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!

Inkspot

Re: kunstschilderen

Bericht door Inkspot »

Prachtig stukje werk!
Bram

Re: kunstschilderen

Bericht door Bram »

Hoi Ton

met recht een mooi stukje werk van je buurman.

groets Bram
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: kunstschilderen

Bericht door Ton Pekel »

De buurman krijgt ook nog les van een expert (in Nunspeet) en zelf heeft hij ook nog diverse schildersklasjes in zijn atelier.
Hij geeft zijn opgedane kennis en kunde weer door aan anderen...mooi toch in dit leven
Groepjes dames en heren die kunst of gewoon wat op het doek zetten mooi vinden. Laatst was er van die groepen een expositie en ik moet zeggen de een is beter dan de ander maar stuk voor stuk kunstwerkjes hoor.
Doe er nog een bij van de buurman, een ijsvogeltje. Hij maakt altijd foto's van zijn werkjes en zet die bv op een kerstkaart voor vrienden en bekenden dus ik heb een aardige serie van hem opgespaard.
Ben wel wat trots op hem...zulk mooi werk.
Bijlagen
Ijsvogel vn Gerard (zeker 5 jr geleden gemaakt)
Ijsvogel vn Gerard (zeker 5 jr geleden gemaakt)
GERARD.jpg (144.31 KiB) 6689 keer bekeken
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Inkspot

Re: kunstschilderen

Bericht door Inkspot »

Dat is ook een prachtig stukje werk van je buurman Ton
Ik ben ook een amateur die na het varen (gestopt om gezondheid redenen) met zijn hobby zijn brood is gaan verdienen, niet met schilderen maar een ander form van kunst :)
Dit schilderij heb ik gemaakt voor een vriend die weg is van alles wat met schepen te maken heeft.
Afbeelding
Jos Komen (R.I.P)

Re: kunstschilderen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb er even stil van zitten genieten. :-D
All the best
Jos
ed bartels

Re: kunstschilderen

Bericht door ed bartels »

Hoi Bram,
Ik zit hier wat in Kombuis te grasduinen in een Volvo garage waar mijn auto wordt gerepareerd. In alle rust wat dan weer de reden is dat ik deze topics ontdekte. Nooit geweten dat ze bestond. Ook iets voor Henkie.
Misschien kunnen jullie mijn topic op Kombuispraat ' schilderijen van Ed Bartels' over hevelen naar deze site?
Thuis ga ik er beslist wat op zetten nu ik dit weet want ik heb er intussen weer een paar.
Groetjes Ed
Jos Komen (R.I.P)

Re: kunstschilderen

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ed,
Overhevelen van het ene lang bestaande topic naar een ander lang bestaand topic is geen optie.
Diverse plaatsingen en reacties daarop worden dan door elkaar gehusselt met als gevolg: één groot onoverzichtelijk topic. :)
Ik zou een nieuw (sub)forum kunnen maken, met als titel: scheepsschilderijen en alles daarheen verplaatsen.
Maar vandaag effe niet... :)
All the best
Jos
Bram

Re: kunstschilderen

Bericht door Bram »

Hoi Jossie en Ed.
Ik zou een nieuw (sub)forum kunnen maken, met als titel: scheepsschilderijen en alles daarheen verplaatsen
Dit lijkt mij een zeer goed plan Jos,en het voorkomt gelijkt dat er dubbele of meer tekeningen/schilderstukjes op diverse topics komen te staan.

de doelstelling van deze topic was om mensen die beginnen met een wat artistieke hobby ,dus ook het beeldhouwen,kleibewerken,haken,noem maar op,dus bezig zijn om op hun eigen manier wat te creeren,naar voren te laten komen,en op deze manier wat zelfvertrouwen te geven,met hun hobby.en zo hun ontwikkeling te ondersteunen,en uiteraard is Ed volkomen welkom om een bijdrage te leveren.dat geld natuurlijk ook voor anderen

Groets BRam
ed bartels

Re: kunstschilderen

Bericht door ed bartels »

Hoi Jos,
Scheepsschilderijen is goed natuurlijk. Maar het zijn lang niet allemaal schepen die geschilderd zijn op kunstschilderen van ruim 7. De afbeeldingen die ik op 'schilderijen van Ed' zijn eigenlijk ook van alles en weinig schepen. Daarom doelde ik eigenlijk om schilderijen van Ed(ergens op blz 4?) op 'Kunstschilderen'op Ruim 7 te zetten. Dan staat alles wat met kunstschilderen te maken heeft bij elkaar. Of zie ik dat technischs verkeerd?
't was maar een idee dat in me op kwam. Als er niets gebeurd is ook prima.
Groetjes aan Akkie. Ik heb jullie gemist zaterdag maar de bestrating is mooi geworden.
Groetjes Ed


Plaats reactie