Schilderijen van Ed Bartels

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
ed bartels

Schilderijen van Ed Bartels

Bericht door ed bartels »

Hoi Jos en alle gebruikers,
Zojuist heb ik me laten registreren in jullie forum met groot enthousiastme. Als jong manneke afkomstig uit de kustvaart, Wijnne en B
Dammers en even grote vaart, Rott.Lloyd en Hp Vith Flensburg, alles in de zestiger jaren, ben ik altijd in de scheepvaart geinteresserd gebleven.
Ben na mijn zeemansleven in het onderwijs gaan werken als tekenleraar
op de midd.school en pas opgehouden en in de vut.Als schilder/tekenaar natuurlijk veel schepen afgebeeld. Ik zou nu een foto van een werk kunnen bijvoegen maar ik zou niet weten hoe, want ik ben een l. rozenwater op computergebied. Ik hoop op deze manier ook te kunnen bijdragen op een gezellige scheepsklets zoals vroeger achter 't wiel.
Een verhaal van me is te vinden op het KOF van toen bij verhalen.
Twee verstekelingen van de Oranje Nassauschool in Delfzijl.
Tot spoedig,Ed

Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hoi Ed,

Van mij kant welkom op deze site.
Je zou het onderstaande kunnen proberen ok je foto's te plaatsen:

Voor foto's kan je een website aan maken, maar je kan ook onderstaande link aanklikken.

http://imageshack.us/



Dan ga je naar bladeren en zoek je het bestand op waar de foto klik op openen en vervolgens op Host it dan wordt de foto geladen.

Als die geladen is schrol je naar beneden en klik dan het onderste bestand in.

Dat ziet er dus ongeveer zo uit http://img140.exs.cx/img140/4999/cartoon27il.jpg.

kopieer deze link en ga vervolgen naar de site waar je hem wil plaatsen

even kijken waar Afbeelding


Ik hoop dat het een beetje duidelijk is omschreven zo niet hoor ik het wel.
veel succes hier mee.
Groetjes Gerrit.
mink

welkom

Bericht door mink »

welkom ed : we kijken uit naar jou tekenkunst,en verhalen en om met de deur in huis tevallen op 7 mei hebben we een reuni ,je bent van harte
welkom zoek maar naar de topic'' reuni'' op deze site veel plezier.

mink.w
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Ed,

Welkom op Kombuispraat !

Ik twijfel er niet aan of onder onze deskundige leiding :wink: zullen we vandaag of morgen van je artistieke gaven mogen genieten. Je bent niet de eerste, en hopelijk ook niet de laatste die ons steeds weer verbaasd doen staan wat er met een beetje inspiratie en tekenmateriaal op papier gezet kan worden. :!:

Zoals Mink al zegt hebben we op 7 mei een reunie maar dat woord moet je niet te letterlijk opvatten. Lees het eerder als kennismakings- of ontmoetingsdag en je bent hartelijk welkom. Dan heb je gelijk een goeie indruk van de doorsnede van de forumbezoekers. Zeevaart in al zijn facetten en schakeringen dus.

Groetjes,
Bert de Boer
rinus

Bericht door rinus »

Ook ik heet je van hartewelkom op deze site . en als je in de reunie bent geintreseerd mail mij dan even voor de nodige info
gr.rinus
Oebele

Bericht door Oebele »

Ook vanuit het hoge noorden, welkom in de Kombuis! :wink:

de mazzl Kabeljauwtje
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ed,
Welkom op Kombuispraat.

Ik hoop op deze manier ook te kunnen bijdragen op een gezellige scheepsklets zoals vroeger achter 't wiel.
Een prima omschrijving van veel ouwe sterke, maar waar gebeurde verhalen.
En we zijn natuurlijk benieuwd naar je tekeningen!
Dat verhaal op KOF, waar kan ik dat vinden? Ik kom niet meer zo vaak op andere scheepvaartsites, heb mijn handen vol aan Kombuispraat en Scheepspraat.
All the best
Jos
Bram

zojuist aangekomen

Bericht door Bram »

:) Hallo Ed ook namens mij welkom op het kombuis gepraat,en ik zou het leuk vinden als je bij de reunie aanwezig zou zijn,voor mij de eerste maal dat ik personelijk de kombuizenaars in levende lijve ontmoet en kijk er met gevoel naar uit,voor mijn hobby kunstklieder ik maar wat met olieverf ,het is niet professioneel maar ik heb er een hoop plezier van [zie ook het onderwerp zeeschilderijen.}
Ik hoop op de reunie kennis met je te maken :)
groetjes Bram
mink

welkom

Bericht door mink »

hallo ed : je kan ook je foto van je schilderwerk naar onze jos sturen de site beheerder ,en die zet ze er op voor jou.

mink.w
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Mooie Prenten!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Ed,

Welkom in de Kombuis met je nieuwe prenten, mooie "postzegels" hebben we hier zat, maar een paar mooie prenten kunnen we d'r altiet bie gebruuke'n, zegge'n ze in't Oosten woar de wiezen vandan kompt!
Vroeger was ik een voorstander van " Go West Young Man Go West" maar nu woon ik weer in het Oosten want daaaar wonen de wijzen!! :D :wink: :shock: (Sommige van m'n femilie wonen in Brabant en DAN mot je wat!! :wink: :roll:
In het geval dit als wartaal klinkt moet je even met Kabeljouwtje gaan praten, da's een kien jong knakkertje die al een hoop heeft geleerd hier in de Kombuis, hij is NU onderweg naar het Westen!
Mazzel eeeeh!! :wink: :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie