Schilderijen van Ed Bartels

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De "Edith Marie", de oude "Neerlandia".


Afbeelding

Bram

Bericht door Bram »

:D Mooie schetsen,tekeningen en schilderijen Ed,ik genieter elke keer weer opnieuw van.
Dat Ed ook nog potret kan schilderen vind ik persoonlijk heel goed,het is het moeilijkste wat er is,daarbij komt ook nog dat de meeste personen die geschilderd worden ,het schilderij nooit naar het zin is,vandaar dat ik er mee gestopt ben,maar Ed doet het goed schilderd portretten van kinderen,en dat is altijd fraai om naar te kijken ,daar zit nog veel onschuld in,hier een afbeelding van zijn kleindochter uit Belgie
Afbeelding


en dit norse mannetje zijn Kleinzoon uit Engeland
Afbeelding


Dit donkere mannetje is een zoontje van een van zijn vrienden
Afbeelding

en dit blondje is ook een dochtertje van een van zijn vrienden
Afbeelding

en deze Deense schoonheid badend in zee stuurde Ed speciaal voor dit persoontje.
Afbeelding
Ed Bedankt en ga door,ik wacht nog steeds op de juiste spirit,(en het is geen single Malt Harry en Harry} :wink:
Groets Bram :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Van Ed Bartels.
Mooi hé?
All the best
Jos

Hoi Jos,
Hier nog een paar van de zolder gehaald voor schilderijen van Ed.
Kan ie?
Groetjes Ed
Respec. o.a.Merak,Baud,Captain Cook,Cameronia,groote Beer,SloterdijkRoma Asturias.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bram

Bericht door Bram »

:D Hele mooie tekeningen Ed ,werkelijk een lust voor het zeemansoog blijf aub doorgaan
Groets Bram :D
ed bartels

schilderijen van ed

Bericht door ed bartels »

Afbeelding
ed bartels

schilderijen van ed

Bericht door ed bartels »

Hoi maten,

In het nieuwe jaar heb ik geloof ik Jos Komen al overwerk bezorgd met het laten plaatsen van afbeeldingen.
Gisteren ben ik echter al zover gekomen dat ik leerde knippen en plakken
en imageshack kon gebruiken, alleen ik kwam net niet ver genoeg want nu staat de afbeelding als een link afgebeeld. Het is geen schip maar in de gauwigheid heb ik de Silver Gohst Rolls Royce op gezet. Nou ja, de kinderportretten heeft Bram er ook opgezet dus maakt een autootje ook niet uit. Overigens, het donkere jongetje hiervoor is niet het goede schilderij dat ik Bram stuurde maar fase twee bij het vervaardigen, Ik pleeg tegenwoordig foto's te maken in verschillende stadia. Kan ik later zien wat er fout ging. Er er ging wat fout met die kinderen.

De tekeningen hierboven, zie ik nu zijn er twintig, sorry Jos!
Voor er vragen over komen, hier even de namen van betreffende schepen. Groote Beer, 12 meter jacht, waterland, Duitse Hans Bockler, Texaco Brussels, Titan (uit het hoofd dus niet op details letten,het ging om de sfeer) Nykobing Falster uit Gedser 2x, Gedser, Tarakan, Roma,
Sloterdijk, Cameronia, Swartenhondt, Asturias, Kota Baru de laatste 6 op A2 formaat Willem R, Oranje, Johan in het wit op verzoek, Captain Cook deze origineel op 50x65cm. en de Baud bij het copieeren neus kwijt.
De witte streep ontstond bij het verkleind copieeren bij Cook en Cameronia. De laatste serie Indieschepen zijn allen op verzoek gemaakt door ex-Indiegangers.
Hpolijk heb ik een beetje orde geschept in de tekeningenchaos.
Groetjes Ed Bartels
ed bartels

schilderijen van ed

Bericht door ed bartels »

Hoi maten,

In het nieuwe jaar heb ik geloof ik Jos Komen al overwerk bezorgd met het laten plaatsen van afbeeldingen.
Gisteren ben ik echter al zover gekomen dat ik leerde knippen en plakken
en imageshack kon gebruiken, alleen ik kwam net niet ver genoeg want nu staat de afbeelding als een link afgebeeld. Het is geen schip maar in de gauwigheid heb ik de Silver Gohst Rolls Royce op gezet. Nou ja, de kinderportretten heeft Bram er ook opgezet dus maakt een autootje ook niet uit. Overigens, het donkere jongetje hiervoor is niet het goede schilderij dat ik Bram stuurde maar fase twee bij het vervaardigen, Ik pleeg tegenwoordig foto's te maken in verschillende stadia. Kan ik later zien wat er fout ging. Er er ging wat fout met die kinderen.

De tekeningen hierboven, zie ik nu zijn er twintig, sorry Jos!
Voor er vragen over komen, hier even de namen van betreffende schepen. Groote Beer, 12 meter jacht, waterland, Duitse Hans Bockler, Texaco Brussels, Titan (uit het hoofd dus niet op details letten,het ging om de sfeer) Nykobing Falster uit Gedser 2x, Gedser, Tarakan, Roma,
Sloterdijk, Cameronia, Swartenhondt, Asturias, Kota Baru de laatste 6 op A2 formaat Willem R, Oranje, Johan in het wit op verzoek, Captain Cook deze origineel op 50x65cm. en de Baud bij het copieeren neus kwijt.
De witte streep ontstond bij het verkleind copieeren bij Cook en Cameronia. De laatste serie Indieschepen zijn allen op verzoek gemaakt door ex-Indiegangers.
Hopelijk heb ik een beetje orde geschept in de tekeningenchaos.
Groetjes Ed Bartels
ed bartels

schilderijen van Ed.

Bericht door ed bartels »

Zie je nou wat er gebeurd als je suffe tekenaar iets laat plaatsen.
Sorry! Ed
Bram

Bericht door Bram »

:D Mogge Ed gewoon doorgaan,alles heb zijn tijd nodig
Groets Bram :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ed,
Ik heb de fraaie automobiel tussen [img]en[/img]
geplaatst, kun je via de balk erboven doen, als je de foto plakt.
Dus Img aan klikken, de url van imageshack plakken en weer op Img klikken.
All the best
Jos

Het beste voor dit forum is:

Hotlink for forums (1))

te gebruiken, dan staat alles meteen goed, dus hoef je verder niets te doen, geen img enzo.


Plaats reactie