hobby`s

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Bram

hobby`s

Bericht door Bram »

:D
FF in `t Kort
Ik ben in `74 aan de wal gekomen,mijn laatste kuster was de Proton van Becks en ik zei toen tegen mijn vriendin{nog steeds maar wel 31 jaar later}en 27 jaar getrouwd ,en alle nachten bij elkaar doorgebracht{{behalve als ik op cursus was.{{vul U maar in}} huisie kopen,in mijn eigen straatje ,maar kon niet wennen aan het gebeuren in de straat ,vrouwtje sprak toen geen Nederlands,tja dat gaf wat problemen met me ouwe meisies,toen maar een varende boot gekocht ,klipper van bijna 28 mtr..enz enz.
Na 5 jaar financieel naar de kl-ten omdat ik alles aan boord hetzelfde wou hebben als aan de wal,als ouwe vetputter kan je ook bijna alles{behalve een gezin besturen}
Hier nog ff een foto`tje van de Daisy-Kniertje genoemd naar onze Moeders.
Afbeelding
toen weer een huisie aan de wal,bootje erbij{geen koekie}opknappertje,ouwe bretonse loodskottertje uit 1897,was ik tenminste weer een paar jaar zoet,met bouwen en verbouwen,hier nog ff een foto`tje van het scheepje,
Afbeelding
Dit scheepje had ik naar Rita`s tweede naam vernoemd Le Belle Eileen,zal toen wel door een bel vieux gekomen zijn,ik mot ff stoppen,want me glas is leeg en het is slecht voor me insperatie ,als het ooit terug komt.
Als jullie denke van dat slappe gelul van hem wille we niet lezen,dan zie ik het wel aan de reacties
Groetjes Bram :D :oops: :lol: :roll: :wink:

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bram,
Ga maar lekker door, ik vind het prachtig hoor!
All the best
Jos
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D Dank je Jos ,ik zit weer met een volle Hoppe(je gaat vanzelf naar de knoppe},ik zal van de week er weer een beetje bij doen,schrijven kan ik nie,maar ouwe hoeren wel.see you

Bram :D 8) :wink: :o
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De "Proton", je laatste bootje.
Je eerste en je laatste bootje blijven altijd een apart plekje in je ouwe zeemanshart houden.
All the best
Jos

Afbeelding
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D De Nestor van de roggebrood was me eerste ,en de Proton de laatste tussen `57 tot `74 zijn er een hoop wereldelen voorbij gegaan.ervaring teld , zeggen ze;maar alleen als ze je nodig hebben.
Jos ,ik ben blij met je kombuis ,en het zal me worst wezen als je 360 rond gaat,dan maar een grijs pluimpie uit de pijp.
zoals de oude zongen.Piepen de jongen
het lontje hangt er nog,
maar het wordt vedomd moeilijk om af en toe een fikkie te steken
maar wat we gehad had hebben neemt niemand van me af,
:twisted: :P :lol: :wink:
Groetjes Bram
Adrie

Bericht door Adrie »

En met een borrel van Clarijn
Vind je alles toch nog fijn. :wink:
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik drink Louter Kabouter.
Ga nu pitt'n.
All the best
Jos
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

Deel 1
:) Hallo kombuizers daar ben ik weer ff. met een paar foto`s van Le Belle Eileen bij de terwaterlating en proef vaart
Afbeelding
na 2 jaar de buitenkant te hebben opgeknapt met nieuwe delen {hout} en in de polyester te hebben gezet kan ze eindelijk weer te water

Afbeelding
nog FF een paar rukkies aan het touwtje,en ze ligt op koers naar de plomp
Afbeelding
Nou hier gaat ze dan een natte buik halen



Afbeelding
En dan nog een fles giechelwater op de neus

Afbeelding
wij dus ook maar een natte bek halen,by de way ,die slanke den(toen 1979) is mijn vrouw Rita.

Afbeelding
FF het massie omhoog

Afbeelding

en dan de proefvaart,de buurvrouw ook maar ff mee.

Afbeelding

zelfs de scheeps honden gingen mee,nou dat was het weer ff,ben bezig om foto`s van de Daisy-Kniertje te zoeken,daar maak ik dan ook nog een foto verslagje bij,voordat ik over me andere hobby`s begint te praten,ik ben net als het weer ,het ene is nog niet klaar of het andere begint ook interesant te worden
Groetjes Bram
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Dat is een snedig skeepie Bram.
grts jan.
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D een best zeezeilertje Jan niet snel maar lekker op het zeetje.


Plaats reactie