hobby`s

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Prachtige reportage Bram!
All the best
Jos

Adrie

Re: Hobbie`s

Bericht door Adrie »

Bram schreef::D
Dit was dus de mooiste Hobby die ik ook met het allermeeste plezier heb gedaan er zijn er meerdere geweest, zoals Judo,Jiu-jitsu{ouwe stijl}Gitaar spelen,motorrijden,powerliften en nog wat hele korte maar daar heb ik het nog wel eens over.
Eten en Drinken is geen Hobby ,maar en levensstijl.!!!!!ook heerlijk natuurlijk.


Groetjes Bram
Hoi Bram ,
Toch niet allemaal tegelijk he?
Gr. Adrie
Bram

hobbie`s

Bericht door Bram »

:D Nee hoor Adri,niet alles tegelijk :P :D :wink:
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D
FF om de topic weer naar boven te halen voor het verdwijnt
Dit was ook een hobby van me helaas heb ik alleen nog deze foto op het terrein van de prins Hendrik stichting,vanaf me 25ste motor gereden behalve op zee natuurlijk.gaat slecht op zout water

Afbeelding

Ben nog ff bezig om wat meer materiaal te zoeken van al me hobby`s , neem maar van mij aan dat je van het leven een hele fijne hobby moet maken ,want we heten geen James Bond{You only live twice}

Groetjes Bram
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Bram,
FF een vraagje, gaat het wel op zoet water? :lol:
Want dat zou ik dan wel eens willen zien. :lol:
Gr. Adrie
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D Hallo Adri,om je vraag te beantwoorden ,JA hoor jaren lang {aquaplaning} in de regen naar een cementfabriek gereden in IJmuiden
dus je het kan wel degelijk op zoetwater rijden :wink: :roll: :D
Groetjes Bram
Gerard

Bericht door Gerard »

Een goeie morgen Bram. Prachtige motor, en ook heel mooi die lantarenpaal op het stuur in plaats van een koplamp......
Bram

Hobby`s

Bericht door Bram »

:D :shock: Goeimogge Gerard ook nog vroeg bezig? :roll: :D
ja he nog een echte Honda 4 pitter K serie 750 cc lag als een vorst op de weg,als ik `m open trok ging ze nog tot 215 km/uur dat was ff kikken op een vroege Zondag ochtend,en het torretje was weer schoon,helaas 2jaar terug afscheid moeten nemen van het motorrijden {2 wieltjes maar}i.v.m. me ziekte :cry:
p.s Die lantaarnpaal op het stuur was bedoeld ,als bij mij het licht uit ging,dus een zo genaamde thuiskommertje :wink: :lol:

Groetjes Bram
Gerard

Bericht door Gerard »

Aye aye Bram. Een mens moet creatief bezig zijn :lol: Trouwens: Boek is aangekomen, en bedankt nog. Vr.gr.gerard.
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ook een maritime hobby, dasspelden. Gemaakt uit één stuk brons, handtekening van de schipper met anker. Gepolijst of verguld.
Afbeelding

vr.gr.Gerard.


Plaats reactie