hobby`s

Ook ruimte voor kunstschilderen en andere vormen van kunst.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 368
Lid geworden op: 10 aug 2004 10:16
Locatie: Dongen

Bericht door jan »

Nog maar 'n foto de eerste lukte ook :P
Gr Jan[URL=http://img492.imageshack.us/my.php ... .jpg[/img][/url]

rinus

Bericht door rinus »

Knap spoorbrugje neef.
gr.rinus
arij
Berichten: 203
Lid geworden op: 24 jul 2004 15:02
Locatie: goudswaard

Bericht door arij »

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb ook nog een andere hobby. :wink:
Een website maken voor een goede Turkse collega, die dit reisbureau als bijbaantje heeft, alles even voor 2006 aangepast.

www.mertreizen.nl

Ben er wel de hele avond mee aan het klooien geweest, maar het is dankbaar werk, als het eindelijk gelukt is.
Alleen de prijslijsten nog niet, morgen weer een dag.
Nog een half uurtje Kombuispraat en dan pitt'n.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Jos mooie site. Maar vergeet mijn hobby www.martinkorthuis.nl niet.
Moi, Anne
Gert-jan
Berichten: 602
Lid geworden op: 08 nov 2005 19:23

hobby's

Bericht door Gert-jan »

Hier 2 hobby's op een foto. De scheepvaart van vroeger en mijn eerste auto, een DKW. Toen ik eindexamen HZA moest doen was het met de DKW zo erg gesteld dat er op een cilinder gestart werd. Naar mate de motor warm werd gingen cilinder 2 en 3 "automatisch" in bedrijf. Ja en dat op een 2-takt motorinstallatie uit 1964. Kende ze in de scheepvaart nog niet. Verder gaf het vaart minderen enig probleem maar had je, in tegenstelling tot een schip, een handrem die nog wel enige remwerking had. Deze auto was dan ook na mijn eerste reis slooprijp. Ook dat werd zelf gedaan voor de onderdelen. Heden ten dagen staat er nog steeds een DKW in mijn garage.

Afbeelding

Groet, Gert-jan.
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Gert Jan,das een moderne DKW,met al die rondingen,ik vond het oude type effies mooier ,was net een MG,behalve voor het geluid en de blauwe rook van de mengsmering :wink:
Maar net als de IFO ze waren niet stuk te krijgen.en dat gepruttel hoor je tegenwoordig alleen nog maar als een viercylinder op 3 poten loopt.
Groets Bram :D
Bram

Bericht door Bram »

:D hallo kombuisers ik zal even deze topic weer naar boven halen want als het goed gaat dan komt er een mini reportage op van me powerlift periode Toen mankeerde we nog niks nada noppio.

Afbeelding

ik ben trouwens verleden week nog wat leuks tegen gekomen voor me verzameling,voor heel weinig,alleen jammer dat er ooit een lamp van gemaakt is,maar dat maak ik ook wel weer in orde,met op maat gedraaide mahonie rondjes,zo gauw als me rug weer mee doet.

De goede kant

Afbeelding

De kant waaraan gehobby`d moet worden

Afbeelding

Afbeelding

en deze nog ff om af te sluiten

Afbeelding

Proost hoor

Groets Bram :D
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Bram,

Aan die ronde hoepel zal je nog een hele kluif hebben..........

m.v.g. Roy
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Roy we houden het op de middellange termijn planning :wink:
Groets BRam :D


Plaats reactie