Bibliotheek

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
mattiboy94

Re: Bibliotheek

Bericht door mattiboy94 »

goedemorgen ,

haha , zijn inderdaad heel veel plaatjes , heel wat pakkies Captain Grant. en hij rookte naar hartenlust :lol:, dus verzamelen zal het probleem niet zijn geweest

mvg,
matthijs

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bibliotheek

Bericht door jdbvos »

Ik heb voor de bijzonder donk're dagen rond kersemis weer ff een Footrot Flats boekie ingescand...
Je mot je ff in kunnen leven in de NieuwZeelandse schapenboer, maar het gaat om de visie op de wereld van z'n hond, genaamd Dog! (z'n echte naam houdt hij geheim). happy reading/bekijking !
Img_0001.jpg
Img_0001.jpg (225.38 KiB) 5204 keer bekeken

En voor de liefhebbers de beide delen van Hendrik Groen's Geheime dagboeken: [weg, sorry]
cover.jpg
cover.jpg (94.03 KiB) 5153 keer bekeken
cover2.jpg
cover2.jpg (107.27 KiB) 5153 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bibliotheek

Bericht door jdbvos »

In m'n bibliotheek zit ook een oud boekje over de bouw van de sluizen van IJmuiden
J.Feitsma - De strijd om de IJmuider sluis
Wie het E-book hebben wil, kan het hier (gedurende een paar weken) downloaden...

De vorige link's, hierboven, zijn weer weg....
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10539
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bibliotheek

Bericht door jdbvos »

Van een NZse kennis kreeg ik van de Footrot Flats-boekje 2 tm 27 digitaal (ebook, dus)
Wie de NZse humor ook kan waarderen, is hier (zoals gebruikelijk tijdelijk) de link

Ik heb ze nog niet bekeken of het er goed in staat, dus als er ergens iets niet klopt, dan heb ik er geen weet van.... Ze zijn in PDF-format, dus mooi te lezen mbv Edge, of een andere browser...
Oost, west...ook best


Plaats reactie