Wilton-Fijenoord Nieuws

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sparkymul
Berichten: 526
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:14
Locatie: Warder

Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door Sparkymul »

Wellicht voor een forumlid intgeressant...

Ik zag vanmorgen in de Kringloopwinkel Alkmaar, Zijperstraat 30, bij de boekenafdeling diverse ingebonden jaargangen van Wilton-Fijenoord Nieuws uit de jaren '60. In zeer goede staat met veel artikelen/foto's voor € 2,50/stuk. Wellicht interessant voor een Kombuisprater.

Mvg...

Sparkymul

Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door Bob R.I.P. »

Welke kringloopwinkel? Er zijn daar 4 van dergelijke winkels. Morgen moet ik naar Alkmaar. Ik ga dan even langs.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door leo-shof »

Staat er bij Bob : in de Zijperstraat 30
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door Bob R.I.P. »

Leo het is een stuk gemakkelijker als je weet welke winkel, Rattaplan, Loods15, Kringloop en Kook. Deze laatste is maar twee dagen in de week open. Te weinig vrijwillegers. Maar je hebt gelijk, het huisnummer staat erbij. Heb ik overheen gelezen.
Waarom er zoveel tweede hands winkels zijn is me onduidelijk. In Heerhugowaard is ook een Ratteplan, in de Langedijk zijn drie winkels, de vierde is onlangs gesloten.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door Bob R.I.P. »

Ik ben vrijdagmorgen bij de Kringloopwinkel langs geweest. De ingebonden jaargangen van Wilton Feyenoord nieuws lagen er nog. Voor mij niet zo interessant, wel voor mensen die daar gewerkt hebben. Dan lijken het mij leuke herinneringen. Wel twee andere boeken gekocht, "Tijdschrift voor Zeegeschiedenis" leek mij wel interessant en eenaflevering van het aanzien "de Koopvaardij" met veel oude foto's. Altijd leuk om eens door te bladeren. En twee opzet spiegels voor als de caravan achter de auto hangt. (5euro) De originele waren na 20 jaar kapot.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door leo-shof »

Bob schreef:. En twee opzet spiegels voor als de caravan achter de auto hangt. (5euro) De originele waren na 20 jaar kapot.
Zat er geen garantie meer op ? :lol:
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Wilton-Fijenoord Nieuws

Bericht door Bob R.I.P. »

Garantie was verlopen omdat ik in de zon had gereden! Kinderachtig van die leden.
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.


Plaats reactie