Een goed idee!

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Plaats reactie
Theo Horsten (R.I.P.)

Een goed idee!

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

-------------------------
Op 26 april 2013 schreef Fluks naar aanleiding van DIT TOPIC:
Mocht het "Lang verhaal" ooit in boekvorm verschijnen,schrijf ik mij er direct op in.Prachtig!!
Arie, het is intussen alweer ruim vier jaar geleden, maar dat gaat door. Bij deze beloof ik je het eerste exemplaar. Niet alleen dat lange verhaal, maar samen met nog een lang topic en wel DIT.
Ik kwam op die gedachte door George en zijn opmerking over mijn cv. Ik begon te lezen en dacht: dat zou best in een boekje passen. Het is niet al te veel werk. Nou ja, niet veel werk... Alles wat je goed wilt doen is altijd veel werk. Maar ik bedoel: alle tekst staat er al. Het is een kwestie van redigeren en corrigeren en aanpassen van een forum naar een boek. Verder uitzoeken welke illustraties erbij kunnen zonder ellende te krijgen met copyrights. Ik ben in anderhalve dag al een mooi eind op streek.
Maar ja, als er zich volgende week een vertaling aandient... :shock:

Jos, de proefdruk is er nog steeds niet, dus nog even geduld. Intussen heb ik alweer twaalf fouten in de tekst gevonden. :?

-----------------------

Jos Komen (R.I.P)

Re: Een goed idee!

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Intussen heb ik alweer twaalf fouten in de tekst gevonden.
Staan die ook nog in de proefdruk, Theo? :wink:
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Een goed idee!

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

--------------
Jazeker staan die in de proefdruk. Ik zal ze in het rood aangeven, dan kun je daar je rode potlood een beetje sparen. :-D
Ik twijfel er niet aan of er zitten nog wel een stuk of wat in, dus lees vooral nauwkeurig, wil je? - als je hem eindelijk hebt. :roll:
Twaalf fouten op ruim 46.000 woorden... Dat is minder dan 0,03%
Maar - voor mij - nog altijd niet acceptabel. :|

--------


Plaats reactie