Boekje van Fleur van der Laan

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Jos Komen (R.I.P)

Boekje van Fleur van der Laan

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Voor de liefhebbers.
All the best
Jos

Dag Jos Komen,

Misschien is dit leuk om op uw site te zetten?
Ik heb een boekje geschreven over de liefde tussen een Russische zeeman en
een vrouwelijke werktuigkundige aan boord van een schip.
Mijn complimenten voor de site en succes!

Groeten van,

Fleur van der Laan en scheepshond Boris.

Afbeelding

Afbeelding


De pas uitgekomen novelle RUS van Fleur van der Laan is een poëtische vertelling over een liefde op zee.

Roos stapt in Singapore als machinist aan boord van een containerschip. Het ruikt er naar specerijen en zware olie. Op stille momenten, wanneer de alcohol rijkelijk vloeit, groeit bij de bemanning het besef dat er een vrouw aan boord is. De verknipte kapitein Valk, die vanaf het begin zijn oog op Roos heeft laten vallen, duikt telkens in haar buurt op. Ook andere bemanningsleden doen stuntelige toenaderingspogingen. Op het moment dat Roos de ogen van fitter Boris ontmoet, een getrouwde Rus die veel ouder is dan zij en lager staat in rang, verliest ze elke grond onder haar voeten. Haar gedachten en begeertes zijn vanaf dat moment volledig zijn eigendom.

RUS. ISBN 90 6100 576 0. Uitgeverij Ad. Donker bv, Rotterdam.

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik ken dit boekje ook verder niet.
Een Russche fitter, ergens verdenk ik Bankie er van. :lol:
Met een Surinaamse schoonheid uit de Panorama via Hans "Auwerhoer" in contact komen, dan zou dit ook tot de mogelijkheden kunnen behoren.
"Me Boris from Russia.".
Vroeger voeren er toch nog geen Russen als fitter op Nederlandse containerschepen?
Voor Fleur:
Om bovenstaand te kunnen begrijpen moet je de topic: "De Kater" van bankie even doorlezen.
Ben toch wel benieuwd naar je boekje. :wink:
Hoe kunnen we dit bestellen?
All the best
Jos
sander
Berichten: 428
Lid geworden op: 17 feb 2005 23:13

Bericht door sander »

Te bestellen via BOL.COM :

Boek 'Rus'

Prijs: € 14,90
Groeten Sander
Gerard

.

Bericht door Gerard »

Ochechoch, krijg ik weer de schuld...... :shock: (Maar een ,,fitter`` is inderdaad een bankwerker ja.... :D )
Gebruikersavatar
john.marlit
Berichten: 1339
Lid geworden op: 22 jul 2004 17:18
Locatie: zwartsluis

Bericht door john.marlit »

t'Ja Gerard moet je ons maar niet met de kwijl op de lippen laten zitten, nu gaan we naar Russia for love.

Gr John M
Gr John M

Om de duit en de fluit draaid de hele kluit.
Roosje

Bericht door Roosje »

Hallo jongens, wat is het stil! Zijn jullie mijn boek aan het lezen?
Zijn er nog meer vrouwen in de zaal?

Groeten van Fleur :twisted:
ronny

Bericht door ronny »

Hoi.
Heb net dat boek besteld en ben benieuwd of het nog wat is.
Een rus met een nederlandse schoone jaja waar heb ik dat meer gezien?
Staat weer goed een relatie gaan beginnen aan boord met een getrouwde vent,zo gaat het zeemans beroep hellemaal naar de knoppe.
Maar voordat ik veder mijn gal ga spugen zal ik het eerst gaan lezen.
Gast

Bericht door Gast »

Het is maar een verhaal hoor, in de praktijk wordt er natuurlijk alleen maar hard gewerkt aan boord.

Fleur :twisted:
Joke

Bericht door Joke »

Fleur, waarom dat "twisted eveltje" achter je naam? Je wilt reacites, je krijgt ze... en dan zo'n emoticon achter je naam? :?:
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik zou het boek graag bestellen, maar de meer dan schandelijke posttarieven van Bol.com weerhouden me telkens weer om daar te kopen.
Door de verzending van mijn eigen boek weet ik precies wat de werkelijke kosten zijn. Ik reken alleen de postzegels en dat is € 3,10. Goed, daar mag een ander dan nog een kussentjesenvelop van 40 cent bij doen - als je een hele goeie neemt, want voor 20 cent kan het ook - dan zit je op 3,50. Vooruit, ook nog twee kwartjes voor de moeite! Totaal 4 euro.
Maar wat rekent Bol? (Zojuist nog meer weer eens gecheckt).

€ 14,35

De prijs van het boek vrijwel verdubbeld!

Ze kunnen me wat bij Bol. Dus, Fleur, als je me je boek kunt sturen - gesigneerd, uiteraard :wink: - heel graag. Stuur me een mail met de kosten en een rekeningnummer, dan schrijf ik per omgaande online over en als jij de centen dan op je rekening hebt, stuur je me je boek dan vertel ik hier later wat ik ervan vond.

Hartelijk gegroet,

Theo Horsten


Plaats reactie