Voorjaarsreunie 2006 Amsterdam

Alle reünies op een rijtje.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Ahoy Jos; als je hem niet tegelijk met Dordt plant, ben ik ook van de partij; er zijn nu toch wel aardig wat mensen die wel es zou willen ontmoeten :D :D

groetjes Ton

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ton,
13 mei is de streefdatum, maar er is nog niets definitief, dat weten we binnen een week.
Ligt de Scheele dan toevallig in de buurt? :wink:
Lijkt me leuk om met een schep met kolen te poseren voor de vuurhaard, al is het alleen maar om Harry G.H te H. in C. te laten zien dat stuurlui ook wel eens de handen uit de mouwen steken...
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik ben verheugd te zien, dat de "oude kern" er als de kippen bij is om er weer een hele gezellige dag van te maken. :D :D
Voor degenen die dit nog niet hebben meegemaakt,
we hebben het over een reunie, maar deze naam is historisch gegroeid.
Het is gewoon een hele gezellige dag waar alle forumleden die dagelijks op Kombuispraat met elkaar in contact komen op een andere lokatie dan achter de pc elkaar in levende lijve kunnen ontmoeten en onder het genot van een drankje en af en toe een hapje, dezelfde verhalen vertellen die we al op Kombuispraat gelezen hebben. :)
En al babbelend komen er soms meer sterke verhalen opborrelen die we eigenlijk ook hadden willen opschrijven, maar op de een of andere manier achter de pc zittend te diep in het interne geheugen zaten.
Wij zoeken ook een hotel, waar de degenen die van verre komen een kleine poging kunnen doen om van een zeer korte nachtrust te genieten, want de verhalen blijven tot diep in de nacht doorgaan. Totdat de nachtportier het welletjes vindt.
Daarna treden de tunnelsingers pas op. :roll:
Als het hotel geen faciliteiten heeft voor dit soort nachtelijke activiteiten vinden wij, ex-zeelui wel een goed alternatief.
De zeewaardige motorsailor van Albert is een uitstekend voorbeeld, toen we vorig jaar in Katwijk lagen.
Daar hebben wij, de legendarische Tunnelsingers onze kelen kunnen smeren en iedereen is nu benieuwd naar ons volgende optreden.
Sorry Jan, ik vind het prima dat je de dirigente van je shantykoor meeneemt, maar de Tunnelsingers zullen weinig of geen aandacht besteden aan een dirigente.
Wij zingen uit Volle Borst en uit Het hart. :wink:
Een optreden in een tunnel op Pampus zie ik zelf als leading singer niet echt zitten en vooral niet als je via een ronde tunnel gaat zingen en je eigen gezang van achter op je komt inlopen.
Wij tunnelsingers gaan uit van optimale kwaliteit tijdens ons eenmalige optreden. :)
Nog even een kanttekening.
Op de borrelvaart kun je gratis een koppie thee en een kouwe klets krijgen.
Op de Pampusvaart moeten we dit zelf betalen.
Na het weekend zullen we waarschijnlijk we een definitieve datum en soort bootreis plannen.
Het zeemanshuis in Amsterdam, ik heb ergens gelezen dat Tinus Verschoor daar de scepter zwaait??
Waar kun je beter overnachten dan in een zeemanshuis?
Enne Niels, je hebt de reis vanaf den Overkaant zo goed beschreven, snap je nu dat wij dezelfde problemen hebben als wij naar den Overkaant moeten reizen voor een reunie?
En ook weer terug moeten?
All the best
Jos
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Jos.... Als we de boel opstoken voor de proefvaart, wil ik je best komen halen om di foto te maken; leuk voor Harry :wink:

groetjes Ton
aad overweg

Reunie

Bericht door aad overweg »

Jos;
Indien mogelijk zouden mijn vrouw en ik ook wel meewillen
doen. Maar ik weet niet of dat wel kan ?????? :?:
Wij zijn ten slotte rijnvaart mensen :P Maar kunnen wel keihard
zingen
Aad Overweg 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14380
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Poseren!!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Jos en Ton,

Wat de toekomst brengen moge, U wordt geleidt door Bert z'n Kompas!!! om dat nu maar eens even te paraphrasen op een ander, ietwat bekender gezegde!

Terwijl ik gaarne een verhandeling over de voor en nadelen van expansie stukkies in bierleidingen zou geven OF het toepassen van stuur-stroomschakelingen in betonnen bilgeputten met 2 pompies, lijkt het me waarschijnlijker dat de aanvraag voor subsidie in de papierwinkel in Brussel verdwijnt, met alle rampzalige gevolgen vandien, wie weet maken we nog ooit eens een Kombuispraatdag mee!! ECHTER :lol:
het zou facinerend zijn om NU alvast een ECHTE zwetende stuurman in een vettig ketelpakkie, met een paar zwarte kolenvegen op z'n bakkes en een stoffige snor te zien, voor Ton z'n opnieuw gekeurde keteltje, OP druk!!

WANT ik ben er zeker van dat een principieel man zoals Jos (en Ton) zich NIET laat strikken voor zo'n geposeerde foto, zoals ze maken als ze ergens een boompie in een plansoenetje planten!! :roll: 8)
Iemand anders heeft het gat gegraven EN het boompie aangesleept EN het zilveren schoppie klaargezet!!! :wink: :roll:
Daaaaar kijken we hier op Kombuis dus dwars doorheen!

Maar dan wel gaarne een foto met handtekeningen van alle aanwezigen!, zal vast een plekkie inruimen aan de muur NAAST waar binnenkort het schilderij van m'n geliefde "Forest Hill" komt te hangen!!!!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
IJs en weder dienende, zal ik ook van de partij zijn, dus noteer maar.
Vervoer zien we wel weer, ideale gelegenheid om weer eens wat "oude bekende" en "nieuwe" te ontmoeten.De bestemming maakt mij niets uit,maar heb ooit eens zo'n Vecht-reisje gedaan, en dat was toen niet verkeerd, maar nogmaals geen voorkeur.
groetjes ruud
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Réunisten,

In tegenstelling tot Jos zijn opmerkingen zie ik een optreden in de spelonken van Pampus helemaal zitten. Het grote voordeel is namelijk dat er niemand maar dan ook echt niemand aan ons natuurgeweld kan ontsnappen. Het wordt luisteren tegen wil en dank.

Nog iets voor het repetoire ? "Vluchten kan niet meer"

Groeten,
Bert de Boer
mink

reunie

Bericht door mink »

hallo jos wij willen ook mee als het maar niet op de 13 e is dan zitten we bij het schevenings toneel uitvoering .

mink.w
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Aad Overweg,
Uiteraard ben je van harte welkom, en als ik dit zo lees vraag ik me af of de tunnels op Pampus wel bestand zijn tegen ons vocaal geweld.
Iedere Kombuizenaar wil straks natuurlijk kunnen zeggen:
"Ich Bin Ein Tunnelsinger" zoals Kennedy Ein Berliner was. :wink:
Maar het ECHTE tunnelzingen is slechts weggelegd voor ons nachtelijke trio.
Mink, ik zou het verdomd jammer vinden als jij en Henny niet van de partij kunnen zijn, maar na het weekend weten we pas waar en wanneer het plaats gaat vinden.
Arie Hazebroek gaat het allemaal voor ons uitvogelen, dus we houden ons vast aan hetgeen eruit komt.
Dus, alvast met dank aan Arie, we horen het wel.
All the best
Jos


Plaats reactie