Najaarsreunie op het Veerse Meer en Vlissingen 2006

Alle reünies op een rijtje.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Jos

Kijk zo mag ik het horen. Op de heenweg naar Vlissingen zei je tegen me dat je niet wist wat er zou gaan gebeuren Nu ik vind dat jij en Akki er een heel nuttig en gezellig doe weekend van hebben gemaakt alleen nog dit Ik had begrepen dat die dag langer in Vlissingen bestemd was om bij te komen Dus daar heb je de Maandag voor.genomen.Trouwens heb je toevallig nog van Albert wat gehoord of zijn reisje buitenom goed verlopen is? Mooi verhaal en tot volgend jaar Beiden de groeten van Jaap5

Bram

Bericht door Bram »

:D Hallo Jaap ,ik zal even antwoorden op de vraag over Albert ,als je het niet erg vind.
Albert belde mij maandagavond na de reunie op om te zeggen dat hij in Durgerdan lag en van plan was de volgende ochtend over te staken naar Stavoren voor nog een daggie uit voor hij het zeebeest deze winter op het droge set voor onderhoud.maastal ligt het langzij op zijn woonstek

Nog even dit Jaap ik weet niet of ik het goed onthouden heb maar hij is bij het Brielse meer naar binnengegaan en voor de rest binnen door naar Durgerdam.
Dit is zover als ik het weet.
a.s Maandag zit hij weer op een sluis ergens in Noord Holland ik meen Oudekerk aan de Amstel,dan hoor en zie je alles weer op kombuispraat.
Groets Bram :D
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Bram

Fijn te horen dat alles goed verlopen is. Hij had het er s,avonds al over dat hij ook Stellendam kon binnenlopen als het te rot werd, Groeten Jaap5
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

:D Hallo mede feest en andere gangers. :D

Over de reünie is al het een en ander verteld door de anderen, wel wil ik kwijt dat ik haast niet kan wachten op de volgende.

Wat onze terugreis betreft, het volgende.
Na een gezellig napraten op het "Zeebeest"
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Albert en Marianne

Ik zou zeggen Welkom terug van weg geweest. Ik heb die Zondag toch nog een paar keer moeten denken aan jullie, want in en net voor diebuien zat een hoop wind. Leuk met jullie en natuurlijk ook de anderen van de reunie kennis gemaakt te hebben. Zo,n middag en avond is veels te vlug voorbij. Groeten jaap5
Bram

Bericht door Bram »

:D Welkom thuis Albert,we komen gauw weer langs
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Welkom thuis Albert,
Ben een half uurtje geleden nog aan de overkant langs jullie stekkie gewandeld,met de honden.
Zag het Zeebeest veilig "aangemeerd " (Marianne heeft me opgestookt) liggen dus wist dat je in Purmerend aangekomen was.
Gr. Arie.
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Bericht door Wim van der Moolen »

Hallo Albert,
jammer dat het weer omsloeg en dat je naar binnen moest. Er staat een foto van Henk van het 'Zeebeest' op pagina 21 van dit topic en twee foto's van mij op pagina 7 van topic Groeten uit Zeeland. Groeten, Wim.
Eat your pie, before you die !
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

:D Hoi Arie, :D

Ja Marjanne weet dat ik de schurft heb aan het woord "aanmeren"
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hoi Albert.

Welkom weer op het forum
Gelezen in je verslag van de reis,dat alles goed verlopen is.
En een paar centjes voor de benzinebijdrage moet toch nog wel kunnen vind ik.

Groetjes.
Henk
Eens op het water,en voor altijd verkocht


Plaats reactie