Najaarsreunie op het Veerse Meer en Vlissingen 2006

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hoi Allen.

Jaco je kunt het niet beter verwoorden hoe het in de reutel is.
Ben er meer als 25 jaar geleden voor het eerst geweest,en sindsdien is er nog niks veranderd.
En voor Jos,er zijn twee tunneltjes onder het spoor niet groot maar groot genoeg voor de tunnelzingers.
Maar of de bewoners er blij mee zullen zijn is een tweede,wonen trouwens toch een aardig eindje weg.
Heb vanmiddag tegen een uur of half vijf nog gebeld naar dijkhuizen maar kreeg geen respons meer,waren al naar huis.
Denk dat ze tropenrooster hebben gehad,bel maandagochtend wel even en dan laat ik het wel even weten.
Ga nu even mijn kooi in,zijn naar de kermis(lekker terasje) geweest en een lekker pilsje gedronken,was gezellig.

V.G Henk.
Eens op het water,en voor altijd verkocht

Gebruikersavatar
Jaco
Berichten: 633
Lid geworden op: 13 sep 2004 13:34
Locatie: Murucupi, Barcarena, PA, Brasil
Contacteer:

Bericht door Jaco »

Na een weekend thuis, toen ik nog op het internaat zat in Vlissingen, namen we altijd de bus aan de loskade.

Maar die was er nog niet......
Dus even naar de reutel. Dat was tot 1984.
Ben er een paar weken geleden nog geweest en het is nu nog hetzelfde.

Spreken hoe het daar is:
Was voetbal Nederland Australie (Die vriendschappelijke wedstrijd)
Groot scherm in de zaak met een Beamer.
Prachtig. Maar het scherm was te klein. Dus moest er een rol behang naast het scherm geplakt worden om alle beeld te kunnen zien.......!!

Prachtig Toch!!!!!
Groeten Jaco

Varen is net zoiets als Vliegen.
Als de grond dichter bij komt, moet je gaan opletten !!!!!!
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Mannen kijk ook even op MONSTERROL Veerse meer 30 september 2006
Klopt alles wat ik daar heb staan.
Gr Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Goeden morgen kombuizers.

Heb nog even informatie ingewonnen over de drank aan boord,wees gerust er is een bar aan boord.
Dus als we omkomen van de dorst ligt het aan jullie eigen.

V.G Henk.
Eens op het water,en voor altijd verkocht
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Henk ik heb nu al een droge strot ,ga maar eens kijken of er nog een terassie is in Alkmaar. :wink:
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hoi Bram.

Smeren Bram smeren dat is het enige wat je kunt doen.

V.G Henk
Eens op het water,en voor altijd verkocht
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,

In de topic "Roeitocht van Harry G. over de IJsel" heb ik het volgende idee gelanceerd

Het enige wat ik nog wel in het inventaris zou opnemen is een goed, ouderwets degelijke "smietliene" (in minder ontwikkelde landstreken ook wel bekend onder de naam Hieuwlijn) met een looiïg keesje voor het geval dat er dringend een sleep- of walverbinding gemaakt moet worden.
Alleen heb ik dan wel weer mijn twijfels of Harry G. zoiets weet te hanteren. Daarvoor moet je toch echt wel wat dek ervaring uit de kast kunnen trekken. Ik schat dat het bij Harry met zo'n meter of 5 wel bekeken is.
Dat moeten we hem toch maar even bijbrengen. Jos kunnen we als leermeester gevoeglijk schrappen; die heeft nooit een hieuwlijn hoeven gooien want ze voeren de kop zóver de kade in dat ze alleen maar een tros hoefden te laten zakken.
Om een en ander toch eens uit te zoeken heb ik het geniale plan opgevat om voor de reunie op 30 september een wedstrijd "smietlien smiet'n" te organiseren ; de juiste formule en bedragen moet ik nog even "uut de mouwe schud'n" maar het zal er op neerkomen dat er om te beginnen natuurlijk inleggeld wordt betaald en verder een bedrag per meter te weinig ten opzichte van de nog vast te stellen "verplichte afstand".
De baten zullen dan ten goede komen aan de "pot van Harry" onder het motto "Geef Harry de pot eens.."


Gaarne hoor ik de reacties van de kandidaat smietlien smieters. Zelf zal ik uiteraard ook meedoen en ik durf er van uit te gaan dat ik zéér hoge ogen ga gooien (en als je aan het verkeerde eind van de lijn staat ook nog zéér blauwe.. )

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Bert,

Prima idee en hoeveel leggen we de man uit.?
Kan je er een poll van maken.
Nu nog een suggestie, zou je Henk Kort een mailtje kunnen sturen dat hij ff rondkijkt voor een leuk veldje om te gooien of ergens van oever tot oever.
Gr.Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Cor,

Ik denk dat Henk het hier ook wel meekrijgt. Het mooiste zou natuurlijk een locatie zijn "with fluvial accents" (vrij naar Hyacinth Buck ...oeps Bouquet :wink: )
Haventje, strandje of zo. Als de geworpen afstand maar op de een of andere wijze te meten is. En er over "vloeibare spinazie" beschikt kan worden. Desnoods nemen we een kratje mee :)
Inleggeld moeten we eens over brainstormen, Je kunt naturlijk de lat hoog leggen voor maximale opbrengst maar dan leg je tevens een drempel.
Zo ook het bedrag per "meter te weinig".
Eerst maar even peilen hoeveel mensen de uitdaging aan te durven gaan 8) want vanuit de andere disciplines als dekdienst valt natuurlijk weinig te verwachten :wink: al probeert Henk het anders te doen voorkomen :roll:

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Albert,

Ik zorg voor een "standaard hieuwlijn" maar iedereen die vind dat zijn capaciteiten daarmee niet uit de verf komen is vrij om zijn eigen "westriedsmietlien" mee te nemen. 8)
Maar vanaf nu zal ik angstvallig controleren of er aangifte van vermissing gedaan wordt door schippers die door jouw rayon gevaren zijn. :wink:

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie