Voorjaarsreunie 2007 (uiteindelijk werd het Delfzijl)

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hallo Albert,

Ik sluit me bij de voorgaande sprekers aan, dik verdient.
Ik heb genoten van je verhalen,en kijk nog steeds uit naar de volgende. :)
Groetjes Gerrit.

piet-hein (RIP)

Bericht door piet-hein (RIP) »

hallo mannen

ik heb dit week-end erg genoten, dit is voor herhaling vatbaar, zal er zeker bij zijn de volgende keer.
ik dank namens ed en mij de mede reuinisten voor dit gezellige week-end
absoluut top.


gr ed en piet-hein
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Sorry mensen als jullie dit al mooi vinden dan heb ik nog wat in petto. Ik noem het stukje wat achter ons ligt Het Voorspel van de avond,maar het Hoogtepunt moest nog komen. Wij gingen met 4 wagens in colonne naar Wedde De volgende foto geeft onze aankomst weer
Afbeelding

Afbeelding

De volgendefoto is authentiek en niet bewerkt. Mijn camera was in verkeerde handen terecht gekomen en er werd zelfs te kennen gegeven datde volgende drie foto,s tegen mij gebruikt konden woden Dus druk ik ze nu alvast maar zelf af
Eerste foto No comment.Aaibaarheidsfactor 0 Plezier 10

Afbeelding

Ed is hier zijn gitaar aan het stemmen en mijn persoontje is alvast de keel aan het schrapen(of was dat zingen?)

Afbeelding


Kijk naar de volgende foto De heren die voor de reunie wat schamper op het woord Kultuuravond reageerden Dit is pure KULTUUR. Vol overgave met de ogen dicht de ballade mvan de Klok van Arnemuiden ten gehore brengen ionder begeleiding van de Gitaarvirtuoos ED,terwijl wij allebei alleen maar Malt tot ons namen en geen zuuppartij zoals mijnheer Kort het zo fijntjes opmerkte.
Trouwens ik snap eigenlijk de gelaatsuitdrukkingvan Piet Hein niet Zong ik nu zo vals of speelde Ed een valse noot? Marjan luistere Light amused toe.

Afbeelding

Meester Bal had kennelijk de deurkruk gevonden. daarom was hij zo blij


Afbeelding


Ik kreeg gelukkig op tijd mijn camera terug om een foto te maken van onze bardame met assistente Akki


Afbeelding


Allende hartelijke groeten jaap5
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Verslag voorjaarsruine 2007, teil 1.

Ja, 't was me wat woar !.
Alleen de reis naar het verre Delfsiel alleen al.
Via de Aansluitdijk naar Harns en dan het Bildt in. Werkelijk prachtig !. Na een 3 kwartier zei ik nog tegen Riny, "we zitten verkeerd hoor, ik zie wel 4 auto's !. Gelukkig bleek het de Highway naar Holwerd / Ameland te zijn, die we al weer vlot konden verlaten.
Via de gemeente Dongeradeel, ( dat is een zeer ruim begrip in het Friese.........), kwamen we uiteindelijk in het oude stormnest Oostmahorn aan de voormalige Lauwerszee uit. We weten nog wel het roemruchte reddingstation van de Toxopeus broers met de reddingsboot "Insulinde".
Inmiddels is daar een nieuw vakantie dorp Ezonstad uit de grond gestamt.
De plaatselijke horeca is daar blijkbaar positief op in gesprongen. Bij het bescheiden haventje is een voormalige veredelde patattent omgetoverd tot restaurant, waar het prima vertoeven is.
Via Ezumazijl, ( waar eens een kottertje gebouwd is waar ik op gevaren heb ), zijn we via Zoutkamp het Marne in gedoken. Echt aanbevelenswaardig hoor !. Wat een rust heerst daar !. We kwamen door kleine plaatsjes als Kleine Huisjes en Kloosterburen. Een jaar of 7 geleden is het wel en wee van dit plaatsje nog eens op de t.v. gevolgd.
In Pieterburen zijn we maar niet bij Lenie 't Hart gestopt. We hadden een gezellige dag en dat wilden we graag zo houden.........
Het Marne gaat ongemerkt over in Hunsingo, eveneens een oase van rust. Hier heeft de agrarische sector het nog steeds voor het zeggen. Er wordt nogal eens gemuit over het feit dat het in Nederland niet meer donker wordt. Ga hier dan maar eens kijken als het donker is.
Roetnacht meneer Sonneberg, ik zeg U roetnacht !!!.
Nog even gekeken in Noordpolderzijl en ja hoor, daar lag een oude liefde van me. Hetzelfde kottertje dat eens in Ezumazijl gebouwd was lag daar op gunstig tij te wachten !.
Na Uithuizen gaat Hunsingo ongemerkt verder als het noordelijke gedeelte van Fivelingo en zetten we koers naar Delfzijl.
En raad eens wie daar al half lam in de herberg zat !?. Natuurlijk onze onvolprezen Moddereter uit Cheestown City !!!.
Met tegenzin zijn we er gaan werken om in dezelfde mood te komen. Dit lauter en alleen om op hetzelfde niveau te komen als onze lotgenoten.
Na een uur of 2 afzien was dit toch bereikt...............

Wordt vervolgd.

m.v.g. Roy & Riny natuurlijk !!!.
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hallo Kombuizers,

Is dit soms de bardame die Naast Akkie, staat die ook
voorkomt in het TV-programma, "Man Bijt Hond" :?:
Groetjes Gerrit.
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Exact, Gerrit, exact !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Helemaal goed gezien, wordt vervolgd.............

m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoy Kom{buizers}

morgen wat meer nieuws ook van mij,wegens drukke werkzaamheden elders aan boord {bij het uit de tuin komen de kamer in ,is mijn meissie aan dek gevallen en heeft een teen gebroken (20.30 uur We zijn net thuis uit het ziekenhuis 0.45 uur,en ze mag de krukken weer van mij in bruikleen hebben}dus ben ik er nog niet aan toe gekomen om een film revue te maken.
Ik heb uiteraard wel even de foto`s en stukjes gelezen.
Klaas5 ,Roy en de rest van de pennenlikkers bedankt

Groets en de rust Bram :-D
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Bram en vooral Rita,

Gadver..... hebben jullie daar nou een abonnement op ?

Is het geen lekke band dan breekt er wel een teen !

Even rustig aan doen want we kunnen jullie niet missen!!!!!!

Doe het rustig aan alstjeblieft want dan breekt het lijntje (en het teentje) niet .

Hou ons op de hoogte.

Groeten (en een knuffel voor Rita)
Bert de Boer
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Bericht door Roy »

Hallo Rita & Bram,

Dit is echt vervelend hoor !. En dan na zo'n succesvol weekend !.
We hopen dat Rita weer gauw de oude is.

Sterkte, groetjes, Riny & Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hallo Rita & Bram

Moet nu juist na zo'n prettig en leuk weekend gebeuren.
En nu maar geen gezeur wie de kruk mag gebruiken
Alle gekheid op een stokje,dat het maar weer allemaal gauw achter de rug mag wezen.

Groetjes
Henk.
Eens op het water,en voor altijd verkocht


Plaats reactie