Voorjaarsreunie 2007 (uiteindelijk werd het Delfzijl)

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zullen we wel of niet instappen in die ME-bus... :wink:
Gelukkig waren de tralies verwijderd. :lol:
All the best
Jos

Afbeelding

Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Ook Marjanne en ik hebben opweg naar, tijdens en na afloop van de reunie veel foto's genomen.
Helaas was een van de twee camera's zo gloedje nieuw en onbekend voor mij, dat ik in mijn onnozelheid een serie heb gewist.
Van wat er overbleef volgt hier een kleine impressie, overigens zonder de reunie zelf.


Afbeelding
De wind was pal west en blies stevig door (5 a 6 Bft.), vanaf Stavoren tot ver voorbij Sneek meer dan zestig kilometer hebben we goddelijk gezeild.

Voor de rest zomaar wat plaatjes die we, op zowel heen als terugreis, in Friesland en Groningen schoten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is dat Jos al een leuk huisje op het oog heeft, want dit hier, met een bootje voor de deur, is ideaal voor een kersverse pensionado.
Afbeelding

Afbeelding
Onder het zeilen worden we opgelopen door dit spulletje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook hier weer een leuk pensionadohuisje met een bootje voor de deur en een pingpongtafel op het terras.
Dat bootje heeft een echte vetput met genoeg ruimte voor een OVP, dus kan Jos zijn handjes sparen voor het betere pingpongspel.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Hier nog iets Iers (in wording).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is helaas alles wat er over is.
Wat betreft het omkopen van de arbiter :shock: bij het smietlijn gebeuren zal ik verder zwijgen, maar we weten allemaal wie de werkelijke winnaar is. :|

Albert!
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Albert, ik weet niet hoeveel foto's je hebt gemaakt en gewist maar zolang er op de gewiste plaats geen nieuwe foto is staat is de eerste foto boven water te halen .
Daar is een programma voor maar kan ook bij de pc -shop, die zetten ze dan voor je op een schijfje.
Gr. Arie.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Albert.
Hele mooie foto's! :-D
Maar het smietliengooien was officieus, daarom heb ik me eige bewust ingehouden. :wink:
Straks, tijdens de najaarsreunie word ik als outsider beschouwd, heb mezelf dus bewust in een underdogpositie gemanouvreerd. :wink:
Het smietliensmijten wordt straks, zoals afgesproken, heel professioneel aangepakt. :-D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

NAJAARSREUNIE
KENNISMAKINGS DAG WAAR WANNEER??????????????????????
Groeten uit Breda
Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Cor, :-D

Om maar even een voorzetje te geven, wat dacht je van een stekkie bij jou in de buurt, zoals Drimmelen of Geertruidenberg?
Vandaar kan je een mooie rondvaart door de Biesbosch maken.
Daarvoor hoef je niet te bespreken, iedereen koopt zijn/haar kaartje terplekke en bier zal er ook wel aanboord zijn.
Hoe het daar zit met openbaarvervoer weet ik eerlijkgezegd niet maar ook daar is achter te komen.

Vr. gr. albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
henk kort
Berichten: 773
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:19
Locatie: vlissingen

Bericht door henk kort »

Hallo Albert.

Een goed idee het is daar een prachtige omgeving,en met het openbaarvervoer word het wat anders.
Maar daar kunnen we Cor voor charteren,die kan en wil wel een paar keertjes heen en weer rijden vanuit Breda.
IK wacht maar af wat Cor er van denkt,maar ik denk dat hij zichzelf wel door Tineke er naar toe zal laten rijden,dus geen BOB
Afwachten maar weer , maar Albert je idee is prima ik ben ervoor.

Groetjes
Henk.
Eens op het water,en voor altijd verkocht
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

smart recovery

Bericht door Leo Bokkum »

Hoi Albert,

een progje om je verloren foto's weer boven water te halen kun je hier downloaden: http://www.pcinspector.de/smart_media_r ... /demo.html


Mvg, Leo.:D
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Bedankt Leo, :-D

Ik heb hem meteen bij mijn favorieten gezet.
Maar Arie heeft vanmorgen mijn sticky al meegenomen en zit nu thuis te experimenteren.

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

De foto's zijn weer boven water en ik breng ze straks even naar de sluis.
Gr. Arie.


Plaats reactie