Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De voorlopige deelnemerslijst.
All the best
Jos

Cor Leliard
Henk Kort
Bert de Boer
Jos en Akkie Komen
Wim van der Moolen
Henk van der Moolen
Piet (Proet)
Jaap Vijfhuize heeft toegezegd ook aanwezig te zijn, hij is nu even “on the road”.

Graag Assap op dit topic vermelden als je ook meegaat, kunnen de boottocht en het museumbezoek goedkoper worden i.v.m. groepskorting.

Alleen de boottocht is uiteraard ook mogelijk. :)
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Compass »

Bert de Boer, die nu op weg is naar IJmuiden om het kompas van een 25 jaar oude bulkfiets te gaan stellen.
Ben nu aan boord en het valt reuze mee; alles redelijk gangbaar na enig aandringen met een schroevendraaier.
Maar Corus is weer eens aan de late kant dus geen kroegpraat meer vannacht :( Wordt weer een latertje.

Dit alles vanaf mijn mini-laptop (Acer) met Vodafone modem 8) dus achter mijn rug lullen en zuipen is er niet meer bij :)

Groeten,
Bert de Boer
aad overweg

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door aad overweg »

Jos Martha en ik zijn er uiteraard ook bij.
groetjes Aad
Jos Komen (R.I.P)

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Aad,
Uiteraard... :lol:
Maar ik houd dit lijstje bij via officiële aanmeldingen op dit topic om misverstanden te vermijden.
En alvast bedankt voor je medewerking, straks gaan we de neuzen tallyen en moeten allerlei zaken van tevoren geregeld worden, zodat we niet voor de dichte deur van een keilewinkel of van een vol restaurant staan. :)
All the best
Jos
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jaap5 »

Hallo Jos

Ik was wel on road ,maar je hebt het bij het rechte eind. 11 October komt mij goed uit,dus bij welzijn hoop ik weer van de partij te zijn. Groet Jaap5
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jos Linders »

Hallo Jos,

zet Jos en Rinie ook maar op je lijstje.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Cor Leliard »

Ik ben blij dat Bert,je weet wel,die altijd onder het biljart ligt te slapen en het noorden aan het zoeken is ,ook meegaat,en wel om de volgende rede,hij heeft het altijd over die lekkere Groningse droge worst,
ik hoop dat hij een stukje bij zich heeft in zijn zakdoek of zo,dan kan ik het ook eens proeven.
groeten uit een zonnig Breda
Cor
Il parle Il a parle
Jos Komen (R.I.P)

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Cor,
Dan kunnen we meteen een Kombuispraatdrogegrunnigerworstsmaaktest doen.
Worst uut stad versus de eigengemaakte worst van de ambachtelijke slager uut Warffum. :)
En Bert heeft ook de smietlienen bij zich, daar moeten we ook nog een plekkie voor vinden. :)
All the best
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

daar moeten we ook nog een plekkie voor vinden
Op die grote parkeerplaats voor bussen naast de Erasmusbrug en ook onder de brug, richting Leuvehaven, is plenty ruimte voor een geslaagd smietlienevenement.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Compass »

Hallo allemaal,

Voor het smietlien gebeuren zijn er legio mogelijkheden. Een echte 'klassieke' locatie lijkt mij bv de Parkkade tegenover de Ballentent. Dan kunnen we de vochtballans tijdens dit zware, sportieve element op peil houden. :) wat het prestatieniveau ongetwijfeld ten goede zal komen.

Voor de dagwinnaar zal er uiteraard een echte Groninger droge worst op het tableau liggen en wie weet, ook nog een Groninger koek.

Let er vooral op dat het inschrijfgeld, ondanks de hypotheekcrisis, hyperinflatie, beurskrach en de troonrede van H.M. door een efficientere bedrijfsvoering, versnelde administratieve afhandeling en vooral een breder georienteerd management slecht 10% wordt verhoogd naar 5,50 euro per worp :-D 8) :shock: :? Uiteraard weer tgv de "KNRM"

Groeten,
Bert de Boer


Plaats reactie