Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

In onze Kombuispraatkeilewinkel is al een klein beginnetje gemaakt, hier maken we het dus af. :-D
All the best
Jos

http://www.kombuispraat.com/viewtopic.p ... start=4832

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Voor alle duidelijkheid even het bericht vanTheo Horsten in de Kombuiskroeg


Citaat:
Najaars reunie?

Deze keer zou ik daar graag ook eens bij willen zijn, vooral als die reünie niet te lang na het verschijnen van mijn boek is, dan kan ik dat mooi als een signeersessie gebruiken.

Half augustus zal de uitgever me laten weten wat de precieze datum van verschijnen gaat worden. Neem intussen allemaal wat van me en schrijf het maar op de lat.
Dus we zullen even flexibel moeten zijn wat betreft de datum. Locatie zal voor Theo niet veel uitmaken schat ik zo.

Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Harlingen. Prachtig historisch plaatsje met veel maritiem gebeuren. Scheepsbouw, vrachtvervoer, veerboten, bruine vloot, jachthaven.
En aan de andere kant van de Waddenzee ligt den Helder ook nog als optie.

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Er zullen waarschijnlijk nog wel meer suggesties komen voor de locatie, ik zal dan een POLL maken, alhoewel dit in het verleden nooit echt goed gewerkt heeft, want dan blijkt dat de meningen erg verdeeld zijn. :)
Maar we moeten ergens beginnen en op een goed moment de knoop doorhakken. :)
Harlingen lijkt me een prima idee, Den Helder iets minder. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Bericht door Nick »

Ahoy Jos
Hopelijk kan ik eindelijk eens komen
Voor mij Den Helder een uistekende plek
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Den Helder is een beetje een deprimerende plaats, doch qua afstand voor mij het handigste.
Harlingen vindt ik een veel betere optie.
Maar wanneer gaat het plaatsvinden? Ben van 15/8 tot 15/9 in Nederland, misschien iets langer als ik dan direct ga varen, anders ben ik na 15/9 eerst nog weer een paar maanden in Portugal.

Hebben we IJmuiden al eens gehad? Daar kan je ook rondvaarten maken, heb je het visserijmuseum, lekker vis eten, jachthaven, sluizen, en misschien kan ik wel een rondleiding lospeuteren op de zeevaartschool.
Die zit overigens ook in Harlingen.

Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
rinus

Bericht door rinus »

Eric schreef:Den Helder is een beetje een deprimerende plaats, doch qua afstand voor mij het handigste.
Harlingen vindt ik een veel betere optie.
Maar wanneer gaat het plaatsvinden? Ben van 15/8 tot 15/9 in Nederland, misschien iets langer als ik dan direct ga varen, anders ben ik na 15/9 eerst nog weer een paar maanden in Portugal.

Hebben we IJmuiden al eens gehad? Daar kan je ook rondvaarten maken, heb je het visserijmuseum, lekker vis eten, jachthaven, sluizen, en misschien kan ik wel een rondleiding lospeuteren op de zeevaartschool.
Die zit overigens ook in Harlingen.

Mvg,
Eric
ja we hebben IJmuiden al eens gehad ,
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ik had oorspronkelijk ook nog den Oever in gedachten maar de openbare bereibaarheid is toch net iets minder. Maar vis eten en keilewinkels geen probleem. Vraag me af of "Tante Pietje" nog bestaat.

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Den Helder? Daar zet ik mijn ouwe klompen nog niet neer! :shock:
Harlingen trekt mij wel maar wat kunnen we daar doen?
Ja, de hele dag in de kroeg zitten maar dat hoeft voor mij nu ook weer niet.
Wat daar wel kan, is de boot naar Vlieland of Terschelling nemen, dat kan je de kop niet kosten en naar ik aanneem is er een goed voorziene bar aanboord.
Even kijken wat de afvaarttijden zijn in het najaar.

Trouwens, IJmuiden mag dan al eerder aan de beurt zijn geweest, er is daar wel zat te doen.

Hoop wel dat het na half september gaat gebeuren, want tot dan zijn we met vakantie.

Vr. gr. Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hoi Albert,
Wat daar wel kan, is de boot naar Vlieland of Terschelling nemen
Had ik ook al in gedachten. Lijkt me best het overwegen waard.

Alleen wat de datum betreft zullen we toch proberen met de agenda van Theo Horsten rekening te houden.

Bert de Boer
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hoi Bert :-D
Alleen wat de datum betreft zullen we toch proberen met de agenda van Theo Horsten rekening te houden.
Daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens, zou het alleen verrotte jammer vinden om hem niet persoonlijk te ontmoeten.

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"


Plaats reactie