Najaarsreunie 11 oktober 2008 in Rotterdam

Alle reünies op een rijtje.
P.M. Noppeney
Berichten: 251
Lid geworden op: 18 dec 2006 21:00
Locatie: Den Helder

najaarsreunie

Bericht door P.M. Noppeney »

Hoi Nick

Volgens mij was het ;

leger groen

Luchtmacht grijs

marine blauw

Dit naar aanleiding van de kleuren van het uniform.

Groeten;
Peter Noppeney
Kennis is macht, karakter is meer.

Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Bericht door Nick »

Ahoy Pm Noppeney
Ja zo had ik het ook geleerd :lol: :lol: :lol:
Maar als de reunie in rotjeknor word gehouden goed hoor
Scheelt heel wat tijd met auto rijden
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Theo,
Dan logeer ik in het Zeemanshuis
Lijkt mij ook wel gezellig, maar als ik hun site bekijk moeten we wel ruim vantevoren reserveren.
Dus zodra je iets van je uitgever weet, prikken we meteen een datum.
Zaterdag is altijd de beste dag voor de meesten, want Kombuizenaren zijn niet alleen vutters/aow-ers en zeelui met verlof. :)
All the best
Jos
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Bericht door proet »

Ik sluit me aan bij Jos voor wat betreft de dag, zaterdag zou goed uitkomen voor een aantal kombuizers.
En de plaats ? Centraal in het land is erg prettig, dus Rotterdam, Scheveningen, IJmuiden of misschien wel Amsterdam ?

Groet Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
cor bal

Bericht door cor bal »

rinus schreef:ik hou het wel in degaten wat jullie gaan doen
En ik hou jou in de gaten :-D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

We moeten natuurlijk wel ruim van tevoren onze voorbereidingen treffen. :lol:
All the best
Jos

Afbeelding
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Het spijt me, maar ik weet nog niets. Ik ben de hele week bezig geweest met het checken van de pdf - het bestand dat naar de drukker gaat - op fouten, verkeerde afbrekingen etc. Dat was gisteren klaar en vandaag waren we het eens over de tekst op het achterplat. Maandag wordt er een proefdruk gemaakt. Als dat allemaal voor elkaar is, zal er een definitieve datum worden vastgesteld.
U hoort nog van me!
Mocht het echt te laat worden, dan gaan jullie natuurlijk gewoon je gang en dan zien we wel verder.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mocht het echt te laat worden
Beter laat dan nooit. :lol:
All the best
Jos
Johan

Bericht door Johan »

Zal ik dit jaar ook eens komen dan :shock:

Ik hoor wel wat het word en de datum heb ik ook nog niet gezien dus ik wacht met spanning af....

Johan
Leen B

Najaars reunie 2008

Bericht door Leen B »

Theo Horsten schreef:Het spijt me, maar ik weet nog niets. Ik ben de hele week bezig geweest met het checken van de pdf - het bestand dat naar de drukker gaat - op fouten, verkeerde afbrekingen etc. Dat was gisteren klaar en vandaag waren we het eens over de tekst op het achterplat. Maandag wordt er een proefdruk gemaakt. Als dat allemaal voor elkaar is, zal er een definitieve datum worden vastgesteld.
U hoort nog van me!
Mocht het echt te laat worden, dan gaan jullie natuurlijk gewoon je gang en dan zien we wel verder.
Hallo Theo :) het gaat best lukken hoor :wink: en de najaars reunie kan altijd worden opgeschoven. :P Heb je wel een auto met een grote kofferbak om al die gesigneerde boeken te vervoeren? :roll: Leen B


Plaats reactie