Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Alle reünies op een rijtje.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bedankt voor het bericht, Jeroen. Als er meer meldingen komen van beschadiging, dan zal ik er iets aan moeten veranderen. Die hoesjes vielen me inderdaad nogal tegen toen ik ze eenmaal in huis had. Ik bestel al dat spul - hoesjes, bedrukbare cd's en nog veel meer - bij NIERLE in Duitsland. Die zijn goed en goedkoop en nog snel ook. Veel ervan kan ik hier in de naaste omgeving niet kopen - als je om bedrukbare cd's vraagt hebben ze werkelijk geen idee - en als ik ervoor naar Thessaloniki moet ben ik een hele dag kwijt, terwijl het maar de vraag is of ik daar kan krijgen wat ik nodig heb.

Maar ja, nu zit ik dus met een doos met 100 van die fluthoesjes... :shock: Kan ik soms deze of gene een plezier doen met een stuk of tien of twintig uitstekende cd-hoesjes? Die benne in de zaterdagaanbieding... :-D

Komt nog bij dat met een betere hoes en een grotere envelop de verzendingskosten bijna het dubbele worden. Maar als ze nu werkelijk zo gemakkelijk beschadigen, dan moet ik daar iets aan doen, dat spreekt. Ik ben dus benieuwd naar de anderen.

g.h.hagels

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door g.h.hagels »

Hallo Theo,

Vanmorgen je CD ontvangen , volgens mij via een sneltrein of zo ,de post
doet er hier volgens mij langer over dan dat jij hem hebt verstuurd.
Hij is in goede staat aangekomen, bedankt hiervoor.

Vr Gr Gerrit H Hagels.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou, die zijn hier woensdagmiddag om 13.00 uur weggegaan, over de weg naar Thessaloniki en vandaar verder. Drie dagen naar en van Nederland is tegenwoordig vrij normaal en soms is het er ook wel in twee dagen. Buiten Europa een week. Nee, zo slecht is dat niet.
Blij te horen dat die onbeschadigd was. Van Jeroen was ook voor het eerst dat ik hoorde, maar het kan altijd gebeuren.
Veel plezier ermee! Het was leuk om te maken.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Theo,
Ook in Breda is de postduif met je cd aangekomen.
Hartelijk bedankt.
groeten uit een zonnig Breda
Cor
Il parle Il a parle
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Rose »

Goeie avond Theo,

Bij mij is de CD ook in de brievenbus gevallen, in goede staat, bedankt !
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
hdofferhoff
Berichten: 902
Lid geworden op: 15 sep 2004 22:46
Locatie: sappemeer

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door hdofferhoff »

Hallo Theo.

En ook in Sappemeer is de cd aangekomen.
Ik heb hem net even getest en hij doet het.
Hartelijk bedankt.

Gr. Huub.
Gr. Huub.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Mooi zo, Huub.
Cor en Roos, jullie ook bedankt voor het ontvangstbericht.
De beschadiging lijkt een eenmalige gebeurtenis te zijn. Gelukkig maar, want wat moet ik anders met al doe hoesjes? :-D
Ik test elke cd voordat ik hem inpak; of hij start en of alle menu's werken.
Iedereen veel plezier ermee!
urmpeltje
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:46

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door urmpeltje »

Hoi Teo, hartelijk bedankt voor je CD, en ben gelijk gaan draaien en aansluitend ook je boek "de prijs"besteld. Kijk er naar uit. Hoop je bij de volgende meeting weer te spreken.
Klaas Bezema
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou weet ik toch zéker dat ik op dit laatste bericht had gereageerd, maar waar het gebleven is...? :shock:
Maar ik zei dus:
Dik voor mekaar, Klaas!
Of ik bij een volgende forummeeting kan zijn, weet ik niet. Dat moet maar net passen. Bij elk bezoek aan Holland moet ik zowel hier als daar met van alles en nog wat rekening houden. Deze keer kwam het prachtig uit, zowel de plaats, Maassluis, als de datum, 9 oktober. Maar wie weet.
Veel plezier met de cd en met het boek. Als je mijn eerste boek niet hebt, dan is nu je kans. Het is deze week opnieuw uitgekomen. Zie HIER. Het heeft een mooie prijs voor sinterklaas en kerst: € 12,90 Wat koop je daar tegenwoordig nou nog voor? Nog niet eens een fles slechte jenever. :roll:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nog niet eens een fles slechte jenever
Kijk, da's nou met "zeelui".....waaaar ze ook over praten " Drank mot t'r bij kommuh" :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie