Forummeeting 2010 en nabeschouwing.

Alle reünies op een rijtje.
msjansje1900

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door msjansje1900 »

Een goede avond.

we kunnen of met meerder schepen gaan varen of we kunnen een partyschip huren ik ben er mee bezig het is een goede vriend dus er valt iets te regelen maar dat moet wel binnen een maand weten want anders zit de Tijdgeest vol.

groetjes Marnix

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Marnix,
de Tijdgeest
Heb je meer gegevens over dit schip, hoelang kunnen we rondvaren en waarheen?
Nu zijn de meesten van ons wel wat gewend op de wilde vaart, maar toch... :lol:
De prijs is natuurlijk ook belangrijk. :)
Ik zal dan een poll maken welke zaterdag in september voor de meeste Kombuizenaars het beste uitkomt.
All the best
Jos
msjansje1900

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door msjansje1900 »

Een goede avond.

ik heb al eerder vermeld dat ik in de weekenden van september helaas niet kan vanwegen evenementen door heel nederland.
sorry.
http://www.de-tijdgeest-water-weg-tours.nl/


ik zal binnenkort even bellen met de eingenaar van het partyschip.
hoe of wat.

groetjes Marnix
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Marnix,
de Tijdgeest ziet prima leuk uit, mooie scharrelbak om met een gezelschap van pakweg 30 kombuizenaars 3 uur rond te varen. :-D
Wel effe een beetje schrikken van de prijs, maar als dat door 30 man opgehoest wordt valt het best wel mee.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd; dan wordt de prijs per persoon dus ook minder. :)
Uiteraard moet jij als organisator ook aanwezig zijn, dus dan wordt het zaterdag 2 of 9 oktober.
All the best
Jos
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Jaap5 »

Hoi allemaal,
De door Jos genoemde datums 2/10 of 9/10 vallen bij mij goed in de pul. Als de weergoden mee zitten,kunnen we nog wel wat mooi weer hebben rond die dagen. Ik ben ook blij dat Bert het weer nodig vindt Jos en mij te behoeden voor allerlei misstappen.Wat is het gezegde ook weer? In het land der blinden etc. Wij wachten af op definitieve aankondigingen. groeten jaap 5.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Compass »

Deze datums vallen in dezelfde periode als de laatste keer in Rotterdam en toen was het prachtig weer. Wat mij betreft OK.
Zie dat ze ook nog Hotel accommodatie bieden maar of dat voor een paar man/vrouw ook geldt ?? Slaapt wel lekker met het klotsende water tegen de huid. (de scheepshuid dan wel te verstaan)
En ook nog mogelijkheid voor hen die nog willen eten.
Eigenlijk alles onder een dak dus. Maar ik zal wel weer te optimistisch zijn

Groeten,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Marnix ligt nu al uitgebreid op één oor, dus we horen morgen wel of 2 of 9 oktober een optie is.
Inderdaad een prima gelegenheid om er een hele gezellige dag van te maken. :-D
Mooi stukkie varen, eten en eventueel ook pitt'n. :lol:
Na het varen kunnen de wtk's zuigertjes trekken en de uiteraard gaan we voor het goede doel weer hieuwlijntje gooien. :)
Zit me er nu al op te verheugen. :)
All the best
Jos
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dit jaar wil ik ook van de partij zijn. Oktober komt mij goed uit.
Bovendien was ik van plan om deze keer toch wat meer tijd in het Rotterdamse door te brengen, dus ik zou mijn plannen daar mooi naar kunnen regelen.
Ja, zet mij maar op de lijst.
msjansje1900

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door msjansje1900 »

een goede morgen.

ja ik lag gister avond vroeg op een oor maarja wat maakt het uit.

het eerste weekend van oktober is er hier Furieade dat is op 2 oktbober ik denk dat 9 oktober beter uit komt want dan is er geen evenement.

groetjes Marnix
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2010.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mooi, dan houden we het op 9 oktober. :)


Plaats reactie