Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Quote
(zullen de openingstijden even moeten checken)
Unquote

Dat had ik in mijn bericht van zondag 13-2 - 14.28h al aangegeven Tom.

Maar we zullen eerst even de datum afwachten voordat we eventueel om een "special arrangement" gaan verzoeken.

Als we met een flinke groep komen zal er wellicht iets te regelen zijn; mogelijk ook met de prijs van de consumpties.

Als trouwens dezelfde "Kok" dan nog aan boord zit zullen er zo links en rechts ook wel een paar maaltijden geserveerd moeten worden om de mannen weer op niveau te brengen.

Groetjes,
Bert de Boer

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een eventueel alternatief als de "Achtergracht" onverhoopt niet door zou gaan.
Dan zou er op langere termijn iets geregeld kunnnen worden.
All the best
Jos

http://www.lizboa.nl/content/schip_gs.htm
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Als ze het anker eruit krijgen op de "Achtergracht" in Gibraltar kunnen we wel van onderstaande planning uitgaan.
Dan is zondag 27 februari de beste dag, in verband met de werkzaamheden aan boord.
Dus kunnen we een crewlist gaan samenstellen.
Als we dan over een paar dagen weten uit hoeveel koppen de kombuiscrew bestaat kunnen we verder de details verder plannen.
Het is korte termijnwerk, maar wel uniek natuurlijk.
En we zullen wat moeten improviseren, maar dat zijn we allemaal wel gewend.
Ik zal dit naar een nieuw hoofdstuk op Kombuispraat overzetten, dan wordt het wat overzichtelijker.
Aanmelden op het hoofdstuk:
Reunie op de Achtergracht
All the best
Jos

REISINFORMATIE

Reisinformatie onder voorbehoud van wijzigingen, o.a. veroorzaakt door weersomstandigheden, verandering van vaarplan, of andere onvoorziene omstandigheden.



ACHTERGRACHT
Haven Land Aankomst Vertrek
Gibraltar Gibraltar 18-feb-2005 18-feb-2005
Ghent Belgium 22-feb-2005 23-feb-2005
Amsterdam Netherlands 24-feb-2005 4-mar-2005
Hamburg Germany, F.R. of 5-mar-2005 6-mar-2005
Grenaa Denmark 7-mar-2005 8-mar-2005
Kotka Finland 10-mar-2005 12-mar-2005
Southampton United Kingdom 16-mar-2005 17-mar-2005
Suez Canal Egypt 27-mar-2005 28-mar-2005
Geraldton Australia 18-apr-2005 20-apr-2005
Melbourne Australia 26-apr-2005 27-apr-2005
Sydney NSW Australia 29-apr-2005 1-may-2005
Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo Jos,

en wat is dan precies de bedoeling, pendelen tussen de Brulboei en de Achtergracht? of is het allemaal op de Achtergracht?
ik zal mijn best doen om er bij te wezen maar dan heb ik wel wat meer details nodig in de zin van waar het is e.d.
het lijkt me natuurlijk geweldig om hierbij te wezen!
ik zal het ff met ´de directie´ overleggen... :roll:

de mazzl Kabeljauw
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo kabeljauwtje,
Ik heb een nieuw hoofdstuk geopend genaamd Reunie op de Achtergracht.
Hoe de dag eruit zal zien weet ik nog niet, hangt van diverse factoren af.
In de loop van volgende week weet ik meer.
Ze moeten eerst nog even naar Gent om die kolen te lossen en dan weten we zo'n beetje of ze in het weekend werken in dok.
Als dat zo is kunnen we niet de hele dag over het schip rondlopen, en dan moet Ronny ook aan dek en wordt het meer De Brulboei.
Als er op zondag niet gewerkt wordt is het een heel ander verhaal.
Zelfs als ze 24 uur per dag werken heeft Ronny dan ook gelegenheid om naar de Brulboei te komen.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Effe Stappe!

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Heeh Jos, :D
Ik begin al een beetje grijs te worden; NEE NIET kaal! Maar ik kan me helemaal niet herinneren dat we vroeger van die lange verhalen, reisbeschrijvingen, agenda's en weet ik veel wat meer hadden als we gewoon effe gingen stappen!Overal over de railing, schone pendek en rennen! Gewoon met een taxi op de neon lichten af, ZO ging dat toch of ben ik nou in de war met m'n whiskEy met een E? :wink: :wink:

AL dat "gezoep" :wink: :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Adrie

Bericht door Adrie »

He Harry.
Opschepper, doe maar duur met je whiskEy, kan ik niet betalen ,dus whisky zonder E.Maar het is je gegund hoor .PROOST!
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
Je vergeet de brillantine in je haar en na het scheren een halve fles Old Spice op de wangen.
En voor alle zekerheid de condooms meenemen, die je van de eerste stuurman had gekregen omdat je er zelf niet om durfde te vragen.
En mooi kaal is niet lelijk, ziet er zelfs beter uit dan grijze horlogeveertjes op je hoofd.
Maar we proberen een kleine reunie te organiseren en zijn volledig afhankelijk van de "Achtergracht" in dit geval.
Ze moeten ook nog even naar Gent, maar de weersvoorspellingen zien er redelijk uit, zodat die kolenbak lekker door kan stjoempen.
Groot Survey, misschien kun je een mooie smoes verzinnen vanwege het defecte ankerspil om dit fenomeen te bestuderen.
Ik weet het wel, het was altijd de schuld van de stuurlui als zoiets kapot was, maar zelfs de vetputboys aan boord kunnen het probleem niet verhelpen.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Wijze Uil,

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Nou nou nou, Adrie.
Ik heb vroeger in de bossen rond Millarville in de voetheuvels eens zo'n mooie grote wijze uil van pakweg een hele meter hoog met m'n eigen ogen aanschouwd vanaf pak weg een meter of 10. Ik ben dat nooit vergeten. En nu , omdat ik een tikfoutje maakte wordt ik EN door m'n familie aangepakt EN ook nog voor opschepper uitgemaakt en alleen maar omdat de EEEEE's een beetje zweverig waren.
Wijze Uil is een hele verantwoording hoor!! DAT zijn GROOOOOTE schoenen! :wink:

PS,je: Ik hoor het wel als je Millarville hebt gevonden!
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Reunie,

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ha die Jos,

Ik volg het met belangstelling, ik kan een hele boel doosjes "Highland Park" met of zonder EEE kopen voor een kaartje naar Amsterdam op het laatste moment dus ik ben bang dat jullie het zonder mij moeten stellen, HOE je daar overheen komt is me gewoon een raadsel, maar ik zal m'n neef Harry sturen, "He's the closest to the "REAL THING" :wink: :wink:

Al dat "gezoep"
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie