Forummeeting 2011

Alle reünies op een rijtje.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou... die krijgt Harry daar vast wel zodra die weer beschikbaar is. Daar heeft Harry zo zijn connecties voor.
Nee, het is hier in dit arme, berooide land waar een ernstig gebrek aan haring heerst.
Ondanks al het gekrakeel en geschreeuw van: "Nee, nee, nee, we doen het niet meer!" sturen jullie in de goedheid van jullie harten over een paar weken gewoon weer 9 miljard (9000.000.000) euro van je zuurverdiende en knarsentandend betaalde belastingcenten naar Athene. Kan daar nou echt geen koelwagen met haring bij? Dat maakt op dat bedrag immers niks meer uit? Of nog beter: twee koelwagens met haring. Eentje voor Athene en eentje voor Thessaloniki. Ik ga dan zelf mijn portie wel ophalen. Dat kan straks mooi in het kader van "Help de Grieken de winter door!" Het hoeft echt geen nieuwe haring te zijn; gewoon de haring die nu te koop is. Om mij is het Deense haring. :roll:

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Hier dan de scan van de volledige foto die in de Gooi- en Eemlander heeft gestaan. Met dank aan Hamerhaai!
Kombuispraat foto.jpg
Kombuispraat foto.jpg (286.09 KiB) 5084 keer bekeken
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Deze foto's kunnen HIER besteld worden.
24-09_ZEEBONKEN_3.jpg
24-09_ZEEBONKEN_3.jpg (193.53 KiB) 5083 keer bekeken
24-09_ZEEBONKEN_2.jpg
24-09_ZEEBONKEN_2.jpg (232.77 KiB) 5083 keer bekeken
24-09_ZEEBONKEN_1.jpg
24-09_ZEEBONKEN_1.jpg (212.47 KiB) 5083 keer bekeken
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door rspeur »

Hoezo studio Kastermans.
Mogelijk is de kwaliteit soms lang niet optimaal, maar we hebben toch zelf aardige platen geschoten, en ze hoeven niet in het fotomuseum. Tenzij Kastermans ze belangeloos aanbiedt natuurlijk. Als dat zo is heb ik het volgende nooit gesteld: "Savoureer ze rectaal, goede man".
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Misschien staat iemand op een foto die hij wil hebben.
Niemand is hiertoe verplicht.
Ga je mond effe spoelen.
Joop
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door rspeur »

Zoals gezegd Joop, ik heb niks gezegd tenzij.
Als ik zie hoeveel vaak mooie foto's er zijn gemaakt die gratis en voor niks zijn binnen te halen, dan heeft de commercie hier niets te zoeken.
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Hallo René,

De fotograaf heeft beroepshalve foto's genomen van ons treffen voor een gratis huis aan huis blad. Op mijn uitnodiging met als doel zoveel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan dit bijzondere treffen. Als ik daarna moet vaststellen dat een aantal leden het nodig vindt om zich hier negatief over uit laten, of andere niet bijster vriendelijke opmerkingen te maken over de media in het algemeen, vind ik dat niet erg netjes respectievelijk niet op zijn plaats.

Groetjes Joop
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door rspeur »

Staat genoteerd. En niet meer dan dat.
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Ach René,

Ik zou zeggen de ene dienst is de andere waard. Hier wordt ook wel eens een boek aangeprezen dat niet gratis is. En nogmaals, misschien wil iemand die op één van deze foto's staat hem wel in zijn plakboek opnemen. Ik in ieder geval niet en word er ook niet wijzer van.

Groetjes Joop
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Ton Pekel »

De fotograaf heeft beroepshalve foto's genomen van ons treffen voor een gratis huis aan huis blad
Zeg verder niks maar een ding lijkt interessant; Werkt die fotograaf dan "gratis" voor het huis aan huis blad of krijgt hij
per foto/artikel betaald...? Zelf ben ik vrijwilliger (voor niks dus) en bij mij zijn foto's dus gratis.
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!


Plaats reactie