Forummeeting 2011

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Otter
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:31

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Otter »

wat dachten jullie van het manuvreren en afmeren


otter
Wie onder weg is, vorderd

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het is natuurlijk altijd mooi weer tijdens de reunie, maar voor het geval dat het echt slecht weer wordt, wat doen we dan? :wink:
Oliegoed, laarzen aan en met een zuidwester op de kop toch het ruime sop kiezen? :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Varen natuurlijk maar als het windkracht 11 of meer wordt misschien hier een bezoekje aan brengen? Anders een klaverjas drive?

Klik op de afbeelding voor meer informatie.
Foto reddingstation Huizen aan de Energieweg - vrij te gebruiken.JPG
Foto reddingstation Huizen aan de Energieweg - vrij te gebruiken.JPG (185.9 KiB) 1682 keer bekeken
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Helaas geen burgemeester of wethouder bij de prijsuitreiking: :(

Vandaag ontvangen e-mail:

Wij hebben kennis genomen van uw email van 8 september jl., waarin een uitnodiging om de viering van het 10-jarig jubileum van het Scheepvaartforum bij te wonen op 24 september a.s. Wij feliciteren u van harte met deze mijlpaal! :P

Helaas zijn wij in verband met eerder gemaakte afspraken verhinderd aanwezig te zijn.

Het is goed te vernemen dat u en uw oud-collega's nog regelmatig contacten onderhouden, waardoor een binding met elkaar blijft bestaan. Dergelijke sociale contacten zijn waardevol. Ook is het goed te vernemen dat vrijwilligers zich inzetten voor de organisatie van de jaarlijkse bijeenkomsten.
Huizen, met een vissersverleden, waardeert de komst van de tientallen oud-zeelieden naar onze haven en de betrokkenheid van de WSV Gooierhaven dan ook ten zeerste.

Wij wensen u en uw oud-collega's een prettig verblijf in onze gemeente, een geslaagde jubileumviering en een behouden vaart met de botters.

Met vriendelijke groet,

College van burgemeester en wethouders van Huizen

de secretaris,
P.W.J. Veldhuisen

de burgemeester,
mr. A.Ph. Hertog
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ach, ik zat niet echt op die notabelen te wachten, gelukkig hadden ze er geen zin in. :)
Een toespraak van de burgemeester... :roll:
"Willem, flans even een toespraakje voor me in elkaar voor een stelletje ouwe pikbroeken".
Willem, die al jaren druk bezig is om de ambtelijke ladder te beklimmen, maar de ballen verstand heeft van scheepvaart, zoekt iets soortgelijks op google en de burgemeester leest dit dan voor als we net terugkomen van de bottertocht en hoognodig naar het toilet moeten. :lol:
Een beetje spontane promotion via de pers is toch veel leuker?
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Persbericht, vlaggetjes zwaaiende inwoners van Huizen, Burgemeester die de prijs uitreikt, Anita Meijer die het shantykoor vocaal bijstaat, Live radioverslag, NOS Journaal.... Het hoort allemaal bij de promotiecampagne van het 10 jarig bestaan van jouw kombuispraat Jos. :lol:
Voor de burgemeester was ik helaas te laat met mijn verzoek. Die toespraak had ik voor hem willen schrijven.
Maar daarom niet getreurd want LP heeft nog een paar leuke, onvermelde verrassingen in petto. :wink:
msjansje1900

Re: Forummeeting 2011

Bericht door msjansje1900 »

goede middag,

hier een filmpje van een zeilwedstrijd met botters.
muiderhardzeildagen 2010 op de BU9
dit is tevens het schip waar ik meer mee mee gaat naar wedstrijden.
http://www.youtube.com/watch?v=Ojxt6OQzxGw
marnix
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door lp »

:-D Hallo mensen,
zoals het deelnemerslijstje laat zien (eerste pagina) hebben zich een kleine veertig deelnemers voor de forummeeting van a.s. zaterdag aangemeld. De meteorologische bronnen geven goed weer op voor deze dag, dus dat belooft wat. Des ondanks, laat u niet verleiden om al te luchtige kleding te dragen! Zorg dat u ook een trui, muts, windjack en (extra) stevige schoenen aan/op hebt of bij u heeft.
Als u nog vragen heeft, schroom dan niet om die even te mailen naar (secretaris@udcn.nl)
Tot zaterdag
quo vadis
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door rspeur »

Jawel, we zijn dus met bijna 40 man/vrouw.
Ik wil graag het verzoek dat vorig jaar ook is gedaan herhalen: doe iets van een naambordje op, we zijn immers geen schoolmeesters die binnen 5 minuten alle namen in de klas kennen, en lang niet iedereen kent elkaar....
Nou was ik vorig jaar zo'n beetje het braafste jongetje in de klas (...) en ik doe nu ook zeker mijn avatar met naam op, maar het zou aardig zijn als anderen ook zoiets doen. Praat wat makkelijker. Toch?
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door lp »

:P Ja, René. Een goed idee.
quo vadis


Plaats reactie