Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Forummeeting 2012

Bericht door lp »

:roll: Hallo beste bezoekers van Kombuispraat.
Hoewel het pas begin maart is, vroeg ik me toch af of er al mensen bezig zijn met plannen om voor dit jaar een forummeeting te organiseren. Waar dat precies zal zijn is nu nog niet zo belangrijk, maar een datum i.v.m. eventuele afspraken of gebeurtenissen, zou wel fijn zijn om te weten.
quo vadis

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De bedoeling was Den Oever dit jaar, verzamelen bij Tante Pietje en dan een vaar/vistocht op de wadden en afsluitend uiteraard een vissie eten.
Eind september/begin oktober.
Er is nog niets geregeld, dus andere opties staan ook open.
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

na 15 sept zou mij goed uitkomen dan varen wij alleen nog zondag en woensdag wij varen van 15 junie tot 15 sept dagelijks dus daarna ben ik wel van de partij is weer een wat anders als de gevelingen ik vis wel niet maar aprevissen ben ik wel goed in even heel wat anders hoeveel personen komen er op zon dag ongeveer ik vraag dit omdat wij misschien volgende keer bij ons aan boord ook wel leuk zou zijn maar dan is 100 pers wel het max ik kan ook wel een shantykoor regelen is altijd gezellig het is zomaar een sugestie ik kan mij wel voorstellen dat veel mensen het wat ver weg vinden naar den osse maar dat is het voor mij naar den oever ook maar heb dat er graag voor over dus tot in den oever gr joop www rederij-zeeland.nl
Bijlagen
IMG_1951 Kopie komb 10jaar.jpg
IMG_1951 Kopie komb 10jaar.jpg (60.96 KiB) 8928 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joop,
Den Oever is aleen maar een intentie omdat we het jaarlijks op verschilllende locaties houden.

Bij jou aan boord lijkt me ook een prima idee voor de volgende reunie.
Eind september, begin oktober dus en op een zaterdag, want we zijn nog niet allemaal met pensioen. :)
En een bezoek aan je museum lijkt me ook heel interessant.
Naast het hieuwlijngooien willen we voor het machinekamerpersoneel ook een nieuwe attractie introduceren:
Met een grote voorhamer op moeren en koppen rammen en als ze dan nog een zuigertje kunnen trekken zijn ze helemaal gelukkig. :)
Misschien ligt er een bootje voor de sloop in de buurt zodat ze zich lekker kunnen uitleven?
Als er ook nog een accordeonist van een shantykoor en een zanger die de teksten kent aanwezig is en we kunnen de hele middag varen op die fraaie Niendorf, dan reken ik op minstens 50 aanwezigen.
Is er aan boord ook gelegenheid om na afloop een lekker gebakken vissie te eten?
Dan hebben we meteen alles in een.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14358
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Harry G. Hogeboom »

op die fraaie Niendorf
Ze hep dat mooie bruggie van die " gestroomlijnde Griek" zo te zien..... :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

de niendorf heet grevelingen op de foto hebben onze duitse vrienden van inselfaehren met ons 10 jarig bestaan de boot voor 1 dag omgedoop als niendorf vandaar ook de duitse vlag ook de schoorsteen had voor 1 dag de hadag kleuren aan 1kant dus bb was niendorf en stuurboord grevelingen dus jullie zien wel dat wij wel voor een geintje in zijn wat het zwarte koor betreft ik heb nog de oude deutz 536 er in staan doet geen dienst meer kunnen ze zich uitleven
Bijlagen
foto cai ronnau
foto cai ronnau
IMG_1778 hadag.jpg (105.5 KiB) 8825 keer bekeken
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

:roll: Dat ziet er veel belovend uit :!: :lol: :lol: Misschien kunnen oud bedienden en koks ook hun kunsten vertonen aan boord :?:
quo vadis
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Forummeeting 2012

Bericht door v+d »

Nou ja,als het een serieuze zaak wordt breng ik voor de fietsenmakers onder ons een mooie voorhamer mee en een stuk iezer met grote moeren en een slagsleutel.
Kunnen we een wedstrijdje met de grote hamer organiseren!
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

wat denk je is dit iets voor de fietsemakers kunnen ze zich uitleven deze deutz draaid niet meer maar staat nog wel aan boord in de mk mag wel een koppie af moertjes zitten wel erg vast maar dat mag de pret niet drukken gr joop
Bijlagen
375 pk deutz type vm 536 6cyl  foto cai ronnau
375 pk deutz type vm 536 6cyl foto cai ronnau
IMG_2050 cai ronnau deutz 536.jpg (126.04 KiB) 8733 keer bekeken
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Roy »

Mooie oude Deutz trouwens........... :wink:
Iets voor in een museum / recreatie sleepboot............... :idea:
Loop tie nog wel ?.

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................


Plaats reactie