Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

:lol: :lol: Ik heb alleen een klacht over het "smietlientjen gooien". Heb er pijn in mijn arm van overgehouden :mrgreen: en kwam ook niet het verste. :? Volgende keer graag een lichter touw met een honkbal en een knuppel erbij :!:
quo vadis

Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,

:lol: :lol: Ja,ja Luijt,we gaan het niet makkelijker maken,zo meteen moet ik ook nog meedoen,met een golfstick :!:
@ René, ik ben liever eerlijk m.b.t. het eten/bediening dan dat ik zeg met een schijnheilig gezicht,dat 't wel gesmaakt heeft,of ze er lering uit zullen trekken betwijfel ik,en maak van mijn hart geen moordkuil :?: .
Dat was in Bruinisse,wel anders,waar wij mosselen gingen eten en wij vroegen ons af wat Palourdes waren,ik dacht te weten dat het een schelpje was, wat ook in Fruits de Mer & Paella kon, nou dat meid-je van de bediening legde het ons uit, of ze nét 1 kg naar binnen had gewerkt en dat ze overheerlijk waren,maar er gelijk bij dat ze op waren,maar de manier waarop zij het vertelde deed ons het water over de lippen lopen, kijk zo kan het ook. :!:
Jos had geen trek in 3 sliptongetjes met frites en salade, no problem, 2 stuks dan meneer :?: , uit de pan met boter of uit de frituur :?: Daar wordt je vrolijk van :!: Wij nemen met 4 man 3 pannetjes mosselen,1 met frites en salade,en 2 zonder, nou die smaakten erg goed, waarop er nog 1 pan bijbesteld werd, binnen 5 minuten op tafel, en geen ge-Ouwe Hoer,dat is klantvriendelijk en in deze tijd van recessie, doe je aan klantenbinding,dus echt een aanrader,en was ons weekend alsnog geslaagd :!:

BRU 17
CIMG0977 (Large).JPG
CIMG0977 (Large).JPG (96.65 KiB) 4352 keer bekeken
Jos z'n sliptongetjes,die heerlijk waren volgens hem,en vervolgens alleen de kadavers die op het bord achter bleven.
CIMG0971 (Large).JPG
CIMG0971 (Large).JPG (111.8 KiB) 4352 keer bekeken
Heerlijk dampende mosselen :!:
CIMG0967 (Large).JPG
CIMG0967 (Large).JPG (103.13 KiB) 4352 keer bekeken
En ook hier alleen kadavers :!:
CIMG0972 (Large).JPG
CIMG0972 (Large).JPG (104.52 KiB) 4353 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ton Pekel »

Hallo LP
Een ballon met een grindsteentje er in kan ook natuurlijk..... :mrgreen:
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
louis holleman

Re: Forummeeting 2012

Bericht door louis holleman »

Joop schreef:Het smietlienwerpen is altijd zo leuk vanwege de opmerkingen die worden toegeroepen vanaf de zijlijn. Ook deze keer weer.
Om mee te beginnen: Bedankt Joop (Joks?) dat je me er zo uitgebreid op hebt gezet. Sparks aan het smiet'n, ik kan me het commentaar wel voorstellen.
Bij mijn eerste worp hoor ik van alles, uiteraard "Biep-biep-biep-biep", waar je als sparks niks mee kunt, maar ook "dit-dah-dit-dah-dit dit-dit-dit-dah-dit-dah". Ter plekke spitste ik mijn oren al, wie was dit, want die man weet van iets. Ikke dus reuze benieuwd zijn, wie dit was, want het klonk behoorlijk geroutineerd :lol:

Inmiddels hebben we een heel aardig beeld van het verloop van de dag. Ik ben het met chef Ruud omtrent 't Opstapje wel eens, maar zoals LP[moet zijn René Speur :wink: ] ook al zei, het was wat ondergeschikt aan het totaal. Overall kan deze dag voor mij niet meer kapot. IJs en weder dienende, ben ik dus ook volgend jaar weer van de partij 8)
Ennuh, nogmaals bedankt iedereen die iets met de organisatie te doen heeft gehad. TOPPIE!
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jaap5 »

Om met Paul van Vliet te spreken: dat benne nou leuke dingen voor de mensen."
Wederom een prachtige dag gehad op Schouwen. Zoiets gaat niet in je kouwe kleren zitten,maar een tussentijds tukje doet wonderen. Allen bedankt en Tot Ziens.
Jaap
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

Jos had geen trek in 3 sliptongetjes
:wink: Ja sorry hoor, als ik zie dat van zulke mooie slip(b)tongen bijna de helft op het bord achter blijft, wordt ik heel verdrietig :!:
Bij mij blijft gewoonlijk alleen de graat liggen.
quo vadis
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Tja, graatjes kauwen gaat momenteel een beetje moeilijk. :wink:

De enige vrouwelijke deelnemer.
Hieuwlijngooien-1.jpg
Hieuwlijngooien-1.jpg (220.73 KiB) 4829 keer bekeken
Met een mooie rechtlijnige worp, niet in het water. :)
hieuwlijngooien-2.jpg
hieuwlijngooien-2.jpg (226 KiB) 4829 keer bekeken
Een van de bootjes van de loze vissertjes die met de bus meegingen.
Ze hadden weinig gevangen, maar wel veel ingenomen. :)
ZK-33.jpg
ZK-33.jpg (194.54 KiB) 4829 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ton Pekel »

Doet me denken aan zeevisserij vanuit Zurich bij de afsluitdijk toen ik na de zeevaart bij de firma X werkte. Zaterdag 2 x jaar zeevissen. Ook vissen vangen met aan dek uit de kombuis gehaktballen home made en lekker vettig + drank. Sommige hadden beet maar dat was de lijn van de collega die aan de andere kant aan dek stond te vissen..... Beetje slingeren + de consumpties... hup even overboord hangen om de vissen van voer te voorzien en gelijk ging het kunstgebit van sommigen er achteraan. Die liepen er de volgende dag (op de zondag) er mooi bij voor de visite thuis... :mrgreen:
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

Tja, graatjes kauwen gaat momenteel een beetje moeilijk
:wink: Sorry Jos, was niet zo bedoeld, geniet er maar op je eigen manier van :!: Leuke plaatjes weer eens vanuit een andere hoek.
quo vadis
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
De reünie zat erop, en wij hadden nog steeds het huisje op Landal Port Greve,alwaar wij na de Captains Dinner, nog wat koffie met Tia Maria genomen hadden,en Louis Holleman ons kwam bezoeken,werd het weer gezellig,'k heb genoten van alle verhalen.
De volgende dag,zondag,ja wat gingen wij doen :?:Nou eerst wat eitjes gebakken, de één een spiegelei met bacon, de ander[Jos] een turnover met bacon,en het zonnetje scheen heerlijk,dus konden wij heerlijk buiten in het zonnetje zitten,en kwamen tot het besluit om eerst naar Zierikzee te gaan,om naar het museum aldaar te bezichtigen,en vervolgens naar Bruinisse om mossels te gaan eten op aanraden van Jaap5.
Helaas met de genomen route konden wij niet het dorp in met de auto, dus dat werd even lopen,gelukkig onderweg wel een terras, waar we een tussenstop maakte, en daarna richting museum,maar ik trok het niet meer en ging maar ff zitten, en de rest zou verder gaan lopen, maar die kwamen ook al weer spoedig terug want het museum lag toch iets verder dan gedacht,er lagen mooie yachts in de haven,en konden meegenieten van een yacht wat keurig af-meerde,zij hadden een reis achter de rug vanuit Frankrijk, zo vertelde zij ons, daarna vertrokken wij naar Bruinisse, om heerlijk te eten,de mossels waren geweldig,bedankt Jaap5 :!: .
Turnover met bacon.
CIMG0944 (Large).JPG
CIMG0944 (Large).JPG (88.33 KiB) 4688 keer bekeken
Terrasje Landal.
CIMG0946 (Large).JPG
CIMG0946 (Large).JPG (124.82 KiB) 4688 keer bekeken
Poort Zierikzee.
CIMG0955 (Large).JPG
CIMG0955 (Large).JPG (119.19 KiB) 4688 keer bekeken
Café de Gekroonde Suikerbiet.
CIMG0960 (Large).JPG
CIMG0960 (Large).JPG (109.55 KiB) 4688 keer bekeken
Terras Suikerbiet met bittergarnituur.
CIMG0959 (Large).JPG
CIMG0959 (Large).JPG (112.02 KiB) 4688 keer bekeken
Haven Zierikzee.
CIMG0963 (Large).JPG
CIMG0963 (Large).JPG (97.33 KiB) 4688 keer bekeken


Plaats reactie