Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Joop,
ik zal morgen wel bellen, maar "even die kant opkomen" hoeft nu ook weer niet, want ik woon in Noord Groningen vlak bij de Waddenzee. :)
All the best
Jos

ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door ferryvaneeuwen »

Qua accommodatie is de jachthaven van Den Osse als vertrek- en aankomstpunt zeer geschikt. Aan de andere kant van de dijk ligt het bungalowpark Landal Port Greve. Dat is chique voor Zomerdorp Grevelingen zoals het vroeger heette. Het is denk ik mogelijk om een gunstige groepsafspraak te maken in dit dorp. In dat slappe jaargetijde valt er vast te onderhandelen. De meeste huisjes hebben drie of vier slaapkamers dus dat kan 's avonds met Kombuizers voor het slapen gaan nog gezellig worden....

Afbeelding

Ik heb daar ooit nog een zomerhuisje aan de Flitslaan 4 gehad. Das Boot lag op een steenworp afstand in de haven.

Afbeelding

Het is nog vroeg maar ik zit al met een glaasje water in mijn hand.

Ferry
zeehond

Re: Forummeeting 2012

Bericht door zeehond »

glaasje is verdacht klein voor water zal wel sterk water zijn gr joop
Bijlagen
IMG_9243sterke thee.jpg
IMG_9243sterke thee.jpg (77.34 KiB) 2937 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De forummeeting, oftewel Kombuispraatreunie vindt dit jaar in Den Osse plaats op zaterdag 6 oktober. :)
Iedereen is nu dus ruim en bijtijds geinformeerd en heeft dus tijd genoeg om het vieren van de verjaardag van zijn schoonmoeder eventueel een dag uit te stellen.
Omdat we toch wel graag wil weten wat het gaat kosten geef ik door wat ik met Joop heb afgesproken.
De bedoeling is uiteraard dat we gaan varen, maar we doen 1 of 2 plaatsen aan waar we even de wal opkunnen.
Er is uiteraard gelegenheid voor het traditionele hieuwlijngooien. :wink:
Met 40 man komt de vaartocht op ongeveer 10 eurootjes per persoon.
Een pilsje kost 2 euro aan boord, de prijs van een pilsje geeft dus het gemiddelde aan van de prijzen van andere drankjes die aan boord verkrijgbaar zijn. :)
Hapjes worden uiteraard ook extra in rekening gebracht, maar Joop is erg flexibel; er is van alles mogelijk aan boord.
Details kunnen later nog geregeld worden.
Een accordeonist en een paar leden van het shantykoor aan boord bijvoorbeeld.
Een ouwe op hol geslagen Deutz weer proberen aan de praat krijgen, wat toch niet lukt. :lol:
Een stellingplankie optuigen om buitenboord te tjetten....
Het vertonen van oude ambachten met stukkies touw zoals splitsen of even een Turkse Knoop maken.
Ik noem maar een dwarsstraat, jammer dat er geen oud tankertje ligt om met een wielspanner aan afsluiters te scheuren. :)
Na afloop kunnen we genieten van een Captain's Dinner voor 12,50 euro met alles erop en eraan. :wink:
Hier staan alle gegevens van deze fraaie scharrelbak.
http://www.rederij-zeeland.nl/index.php

Aanmelden kan gewoon op dit topic, zo af en toe ga ik wel tallyen om de stand bij te houden.
All the best
Jos

En Tante Pietje in den Oever?
Misschien volgend jaar. :wink:
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Joop »

Hierbij geef ik mij alvast op met vriendin rechts op de foto.
Dochter links komt misschien ook mee. :P

Groetjes Joop
DSC_0967.JPG
DSC_0967.JPG (108.89 KiB) 2208 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vrouwen en kinderen eerst. :)
g.h.hagels

Re: Forummeeting 2012

Bericht door g.h.hagels »

Dan ga ik ook mee , ik hoor nog wel van Jos hoe het verder gaat,

Gr Gerrit H Hagels.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

Mogge:
:wink: Is het wellicht handig om een email-adres te vermelden om zich op te geven :?: En zo af en toe op dit topic een bijgewerkt aanmeldingslijstje plaatsen, zo dat men kan zien wie er allemaal komen?
quo vadis
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: Forummeeting 2012

Bericht door louie vermaire »

Goede morgen. Sluit mij helemaal aan ,wat betreft je berichtje,L.P.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Prima hoor. :)
De details zijn nog niet bekend, maar bij aanmelding graag vermelden of het alleen voor de boottocht is of boottocht+diner.
jos.komen@gmail.com


Plaats reactie