Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
msjansje1900

Re: Forummeeting 2012

Bericht door msjansje1900 »

avond,

tja heb er eigenlijk gee woorden voor. ziet er prachtig uit maar helaas valt in het eerste weekend van oktober hier altijd de Furieade, en tja ik wil dat eigenlijk niet missen ook omdat ik er veel mee bezig ben.
maar ben zeer benieuwd naar de foto's
hierbij meld ik me dus af.

marnix

Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Nogmaals, voor de goede orde:
De details zijn nog niet bekend, maar bij aanmelding graag vermelden of het alleen voor de boottocht is of boottocht+diner.
Graag hier aanmelden:
jos.komen@gmail.com
louis holleman

Re: Forummeeting 2012

Bericht door louis holleman »

Tja, dit moet dus wel te doen zijn, vanuit Oss naar Den Osse 8) Voor trip plus kanen, dus alles. Mij komen alleen. Mailtje volgt Jos.
Wordt er nog iets voor ouwe sparksen geregeld? Wedstrijdje ditdahditdahdit ditditditdahditdah of zo?
Gebruikersavatar
Jan Hendrik
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 mar 2006 07:27
Locatie: Melbourne

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jan Hendrik »

Hallo Jos,
Ik had er graag bij willen zijn , maar "me misses" (Australisch voor "mijn geliefde ega") heeft besloten in die tijd niet naar NL te gaan.
Nou kan ik wel alleen gaan natuurlijk, ik ben al vaker over geweest voor een 3 uur reunie of een "een dag vergadering" , maar dan krijg ik toch weer probleempjes thuis.
Dus maar ff uitstellen wellicht tot volgend jaar.
Cheers,
Jan
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
jammer dat je niet even over komt wippen vanuit Melbourne.
Cheers. :)
Marnix, de Furiade heeft uiteraard prioriteit, volgende keer zullen we er rekening mee houden. :)
msjansje1900

Re: Forummeeting 2012

Bericht door msjansje1900 »

avond,

ja jammer, maar een jaartje er tussen uit is ook niet erg dan is het volgend jaar nog leuker haha, kijk al zker naar uit naar de foto's ben benieuwd wie dit jaar de ooh zo mooie trofee mee mag nemen.

marnix
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

louis holleman schreef:Wordt er nog iets voor ouwe sparksen geregeld? Wedstrijdje ditdahditdahdit ditditditdahditdah of zo?
Ik heb 5 jaar geleden een mooie aldislamp van Leo Bokkum gekregen die op zijn destijds te koop gelegen trawler in Den Oever lag. :)
Maar die is alleen geschikt voor scheepsgebruik op oude schepen.
Die kunnen we waarschijnlijk wel gebruiken aan boord van de Grevelingen om even op de lamp te seinen.
What Ship?
Lijkt me leuk, hoef er niet voor te oefenen, denk dat ik nog steeds: Gulf Hollander from Rotterdam to Mena kan seinen.
En ik neem aan dat Leo er mee in kan stemmen dat deze aldislamp in het museum van Joop een betere bestemming is dan in een kast in Warffum. :)
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door rspeur »

Is Joop in deze barre tijden uit op quantumkorting??? :lol:
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Bertus11
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:23

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Bertus11 »

Na vorig jaar niet in staat geweest te zijn om te komen , wil ik deze keer van de partij zijn samen met mijn vriendin Jetty , Groeten ,Bert Dalman
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Leo Bokkum »

Jos Komen schreef:En ik neem aan dat Leo er mee in kan stemmen dat deze aldislamp in het museum van Joop een betere bestemming is dan in een kast in Warffum. :)
Als je er iemand blij mee kan maken, moet je dat altijd doen Jos. :)

Mvg, Leo.
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is


Plaats reactie