Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door rspeur »

Toch???? :lol:
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape

Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
De PC draait weer,zou eerst aan de bekabeling liggen[eeuwige smoes van providers],maar na wat resetten van de modem ging alles als vanouds.

Even offtopic mbt de reünie a/b de ZAANDAM
Zaandam (Large).JPG
Zaandam (Large).JPG (96.13 KiB) 7282 keer bekeken
Zoals reeds eerder vermeld verbleven wij in hotel VELSEN,een leuk 'ouwe style' hotel, waar de bedden prima waren,en de lift er een was met wel erg veel gebruiksaanwijzingen,maar ja op 't end deed hij het toch.Het ontbijt was prima verzorgd,en dat voor 5 euri, koffie-thee-melk-jus d'orange, waarbij Gerrit wel erg veel koffie wilde hebben, hij had op een verkeerd knopje gedrukt,dus i.p.v. een kopje had hij op een hele pot gedrukt, en de boel blank kwam te staan, :lol: diverse soorten opsnit,en diverse soorten brood, vers gekookte eitjes,en zoveel als je maar wilde,en ach we kwamen daar toch alleen om te slapen.

Het Griekse Restaurant KRETA,zat voor de vrijdag al afgeladen vol,en hadden erg goede bediening die zeer attent bleek te zijn en dan zal het best een goede naam hebben als je er wilt eten,en dat deden wij ook met plezier, Bert had Kalamaria besteld, en zei dat deze goed waren,de rest van ons namen de Scampies gebakken-en/of gegrild,en die waren ook prima, met heerlijke frites-rijst en wat garnituur erom heen,bakje sla, en een droge witte wijn,als toetje ging er een Griekse koffie[waarschijnlijk met een ouzo] er gesneden in.
Proost (Large).JPG
Proost (Large).JPG (105.57 KiB) 7282 keer bekeken
Kreta (Large).JPG
Kreta (Large).JPG (106.01 KiB) 7282 keer bekeken
De rest van de avonden werden aangenaam doorgebracht in café 't CENTRUM, waar vooral zaterdag ons de bediening opviel, in een stampvolle hut runde deze lady[blijkt Melissa te zijn] de bar in haar eentje, altijd met een smile, de muziek keuze werd keurig verzorgd door onze aanvragen, van de Stones en Janis Joplin tot Ketelbinkie,met AC-DC als tussendoortje om vervolgens over te gaan op de meer hedendaagse genre, als er ooit een Barmaid van de maand-jaar zou worden uitgeschreven dan kwam zij voor mij als nr.1 in aanmerking.In ieder geval hebben wij ons wederom kostelijk vermaakt,leuk dat René tegenover ons in een ander hotel zat, en ons ook kwam vergezellen,al met al,een weekeinde om niet te vergeten, dat kunnen ze ons niet meer afpakken, gelukkig bij ik wat bijgekomen, want was toch behoorlijk afgepeigerd,na wat lange uren in de kombuis,ja,ja we zijn geen 20 meer. :!: :-D
BARMAID (Large).JPG
BARMAID (Large).JPG (108.56 KiB) 7282 keer bekeken
Gelijk ook maar even deze foto van Melissa op hun Facebook pagina van het Centrum-IJmuiden gezet,waar men zeer tevreden was over onze complimenten :!: :wink:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... comments=3

Btw. René ik heb genoten van jouw verslag & foto's op Flickr,keurig gedaan. :!:
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Cor Leliard »

Rene,

Heel hartelijk bedankt voor de foto's .
Klasse.
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Als ik zo de verhalen lees en de foto,s bekijk is het me zeer duidelijk dat ik heel wat gemist heb.Zeker daar ik mij reeds opgegeven had als deelnemer.Maar een mens neemt wel meer een verkeerd besluit. Ik vind het voor de deelnemers prachtig dat ze zo van het hele weekend hebben kunnen genieten.
Dat is toch klasse!!!!!!!
Aangaande het mooie weer. Dit had ik wel verwacht,want de laatste jaren,waarbij ik ook van de partij was) hebben we steeds mooi weer gehad. Het schijnt dat ene heer Komen vroeger op de vaart heel erg zijn best heeft gedaan voor de meteo statons en dat wordt zo verrekend. Groeten en bedankt voor de mooie reportages. Tot ziens volgend jaar. Jaap Vijfhuize
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Bijdrage van Jan Goedhart. :)
(er staat ook een geleende foto bij die hier al eerder geplaatst is).
Zaandam-2.jpg
Zaandam-2.jpg (274.02 KiB) 7037 keer bekeken
Zaandam-3.jpg
Zaandam-3.jpg (333.99 KiB) 7037 keer bekeken
Zaandam-4.jpg
Zaandam-4.jpg (271.32 KiB) 7037 keer bekeken
Zaandam-5.jpg
Zaandam-5.jpg (293.9 KiB) 7037 keer bekeken
Zaandam-7.jpg
Zaandam-7.jpg (220.4 KiB) 7037 keer bekeken
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door louie vermaire »

Wil langs deze weg toch even reageren.

Helaas was ik verhinderd wegens een Fam diner en je kan niet op twee plaatsen te gelijk zijn.

IK zie aan de foto,s en het kommetaar bij dat het een onvergeetelijke dag is geweest.

En daar doen ze heb voor en iedereen heb zijn verhaal.

Wens iedereen die daar bij was en er om heen.

Heel veel gezondheid geluk en heel veel liefde toe gewenst.

En dat iedereen (volgend jaar)er weer bij mag zijn.

Met vriendelijke groet:Louie Vermaire.


Plaats reactie