Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Er is genoeg aanbod van dagtochten vanuit Den Oever, zodra er minimaal 20 aanmeldingen zijn betreffende zaterdag 28 september kunnen we spijkers met koppen gaan slaan. :wink:
Uiteraard met een aangepast vaarschema en eventueel de mogelijkheid om na het varen aan boord een lekker vissie te nuttigen. :-D
Dit scheelt weer in de kosten van een restaurant. :wink:

zeehond

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door zeehond »

en zo is het maar net dat moet toch wel gaan lukken gr joop
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

HIER kunnen we ons al een beetje oriënteren. :)
Gebruikersavatar
Leo Bokkum
Berichten: 508
Lid geworden op: 15 dec 2006 05:30
Locatie: Oost Drenthe

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Leo Bokkum »

Dat lijstje kan ik wel ff voor je uitdunnen Jos. :wink:

Er blijven er maar twee van over:
De Groot en Jan Heijligenberg van Wad-Anders. Beiden hebben een gevarieerd aanbod.
De rest is gestopt, te klein of te ongezellig.
Er is er nog 1 die niet op het lijstje staat en ongeveer hetzelfde doet als Groot en Jan H. Hij vaart met DIT scheepje.

Sportvissen met de hengel is a waste of time, want er wordt LETTERLIJK al jaren geen kop gevangen.
Bovenstaande drie vissen dan ook met een sleepnet. De WR130 en Jan H op platvis, Ton Groot op garnalen.


Groetjes, Leo.
Pas geen oplossingen toe voordat je weet wat het probleem is
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Bedankt voor deze uitstekende tip, Leo. :)
Gebruikersavatar
Otter
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:31

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Otter »

Ik kan helaas mijn trofee niet verdedigen,ik heb hem afgegeven bij Zeehond (joop) en de volgende winnaar mag die kleine trofee ( ook een stukje potdeksel) houden en kunnen we drie jaar vooruit. Een fijne dag verder.
Bijlagen
smietlien trofee
smietlien trofee
DSC02272.jpg (64.39 KiB) 1657 keer bekeken
Wie onder weg is, vorderd
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb de nuttige tip van Leo gebruikt om info in te winnen.
2 waren er al bezet op deze datum, maar gelukkig is er nog een vrij.
Wat prijs/kwaliteit aangaat zitten ze allemaal op één lijn.
Dit is dus het aanbod en we eten lekker de verse vangst op, dus geen extra kosten voor een restaurant na afloop. :)

Hallo Jos
28 september is vrij en jullie kunnen gebruik maken van de boot van 12 tot 19.00u. Ons visarrangement bestaat uit koffie en gebak bij aankomst, warme lunch [ soep en broodjes, bal gehakt brood, sate of uitsmijter ] en er wordt vis gerookt. Verder eten we wat we vangen en zoeken. Kosten zonder drank zijn 55 euro p.p. minimaal 20 personen. Er is een bar aan boord dus jullie zullen niets tekort komen. Kan ik de bevestiging maken? Vr gr Marian


http://www.degrootrecreatie.nl/

Deze offerte geldt voor minimaal 20 personen en ik weet niet hoe lang we dit aan kunnen houden.
Dus.... :)
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3112
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door rspeur »

Ik hou mijn slaapplek nog een maand aan.
Weet Joop (niet Zeehond, die zie ik 14 september op het uitje van de "houtenpotenclub" van mijn vrouw) niet wat mensen - inclusief hijzelf - te porren? Joop, volgens mij had je voor dit soort zaken meer tijd vóór je pensioen!!! :lol:
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door Joop »

Hoi René,

Helaas kan ik 28 september niet omdat mijn oudste kleinzoon dan jarig is. Voor de laatste drie bijeenkomsten heb ik aan alle mij bekende SMN'ers een persoonlijke uitnodiging gestuurd. Na de laatste bijeenkomst zijn er geen nieuwe meer bijgekomen. Degenen die geweest zijn zullen dit topic wel volgen en die niet geweest zijn hebben waarschijnlijk aan de hand van alle foto's die geplaatst zijn kunnen zien wat zij hebben gemist.

Ik hoop dat er nog op tijd voldoende aanmeldingen komen. Misschien helpt een klein zetje via de e-mail van kombuispraat aan ex-collega's die je graag nog een keer zou willen zien. Ik zit nu na mijn pensioen inderdaad minder achter de PC maar als de datum uitkomt ben ik een volgende keer weer van de partij. :-D

Groetjes Joop
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3112
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013 + aanmelden

Bericht door rspeur »

Joop,

Gelukkig ga je er weer met beide benen in. Feest der herkenning, doe ik ook steevast :wink: .
Ik heb al een poging gewaagd wat mensen te sjanghaien, helaas tot nu toe zonder resultaat.
Fijne verjaardag met je kleinzoon.

René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape


Plaats reactie