Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door lp »

:? Ja, ja ik weet het, het jaar is nog niet om, maar ik zat al weer wat te mijmeren over een eventuele bijeenkomst(en) in 2013. De tijd gaat snel en de meesten van ons worden ook een dagje ouder en we wonen ook aardig verspreid over het land. Is er wellicht animo onder de Kombuizers om b.v. een bijeenkomst in het voorjaar en een in het najaar te organiseren, op zodanige lokaties dat men een keuze kan maken voor de plek die men wil bezoeken zonder de noodzaak van een lange reis of overnachting? Ik zelf heb voor een voorjaarsmeeting (medio mei) wel een aardig idee, maar ik verneem jullie reacties graag, zeker als je ook leuke ideetjes hebt.
quo vadis

Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Roy »

Misschien is een voorjaars- en najaarsbijeenkomst zo gek nog niet.
Dan gaat het mij niet om wel of niet overnachten, maar wel om het aantal deelnemers.
Iets minder druk dan het afgelopen najaar zou ik wel als prettig ervaren.
Het is maar een persoonlijk idee / standpunt hoor, maar een misschien een overweging waard !.

Zo'n jaar of 5 a 6 geleden zijn we naar de bijeenkomst in Delfzijl / Borkum geweest. Dat hebben we als enorm fijn ervaren en hebben het er nog vaak over. Daar zaten ook 2 overnachtingen bij en het was een zeer gezellig en overzichtlijk ploegje dat fijn met elkaar opmixte.

Voor de goede orde; dat we al jaren niet meer gekomen zijn ligt lauter en alleen aan gezondheids perikelen..................... :cry:

m.v.g., Roy, & Riny natuurlijk !!!.
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013

Bericht door lp »

:wink: Is wat voor te zeggen, maar toch het spreekwoord zegt wel "hoe meer zielen, hoe meer vreugd". Er zit geloof ik ook nog iets voor Den Oever in het vat,maar ik weet niet zo gauw meer wie dat wilde organiseren en wanneer.
quo vadis
rinus

Re: Forummeeting 2013

Bericht door rinus »

ja maar overdaad schaad is er ook een
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Roy »

Ja, inderdaad, Den Oever is al eens eerder tersprake gekomen. Met name Bert, ( Compass ), de Boer heeft dit geopperd. Jos-Uno zag hier ook wel brood in.
Het zou dan ook logisch zijn dat ik wat op zou lijnen. Opzich ook geen probleem, ware het niet dat m'n gezondheid nogal wat te wensen overlaat. Dien ten gevolge kom ik maar weinig voorbij dat bord "einde 50 k.m. en tot ziens in Den Helder". :idea: :evil: :|
Dat wordt dus helemaal niets.
Hier in de Den Helder zou ik niet weten hoe je een hele dag zoet moet brengen. Dat zou b.v. voor Texel een stuk makkelijker liggen, maar wordt gelijk wel een stuk duurder.
Wat varen betreft zijn in Den Helder alleen maar schepen / boten voor handen die niet meer dan 12 passagiers mogen vervoeren. Een hoge uitzondering en wat organisatiewerk daar gelaten, zou misschien iets opgelijnd kunnen worden, maar dat moet ik ook nog maar zien.
Het zou m.i.z. dan ook elders gezocht moeten worden. Uiteraard wil ik daar m'n gedachten wel over laten gaan, gesteld dat dit door de mede Kombuizers ook gedragen wordt.
Wel eens aan b.v. de Drechtsteden gedacht of misschien de Friese westkust, of de Linge op ?.

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Thessaloniki, lijkt me wel wat.
Piraeus kan ook, maar dat is voor mij iets verder rijden. :roll:
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Bob R.I.P. »

Theo nou zeg je wel Piraeus en dat wordt hier natuurlijk afgekeurd als te ver en te hoge reiskosten. Als je echter kijkt naar wat Ryanair en consorten rekent dan valt dat reuze mee. Mijn zuster betaalt voor een reisje van af Sardinie naar Eindhoven meer voor de trein naar Alkmaar dan voor de vlucht. Alghero op Sardinie is misschien ook een optie.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Joop »

De groep wordt sowieso wel kleiner omdat ik maar één keer 65 wordt en de volgende keer mijn familie niet meer mee zal nemen. Voor de bezetting van de boot was het goed omdat de maximale capaciteit 100 man was en met 25 man het financieel voor Joop vd Maarel (zeehond) wel erg karig zou worden. Jammer alleen dat het restaurant de drukte niet aan kon. Voor de volgende meeting heb ik mij voorgenomen om alleen te komen om eens meer te babbelen met andere kombuisgenoten.

Groetjes Joop
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Forummeeting 2013

Bericht door Cor Leliard »

vol verwachting klopt mijn hart
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2013

Bericht door lp »

:wink: Als er voldoende animo voor een voorjaarsmeeting is -b.v. op de laatste zaterdag van mei- dan kan ik (gezien de tijd) nog wat regelen om een interessante bijeenkomst te organiseren. Het wordt dan wel weer in Huizen, maar dan op een andere maritieme locatie. Ik lees jullie reacties wel of dat haalbaar is.
quo vadis


Plaats reactie