Kombuispraat reunie op de Zaandam 01 oktober 2016

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Kombuispraat reunie op de Zaandam 01 oktober 2016

Bericht door lp »

:-D Zijn er mensen die een forum reünie zouden willen organiseren? Volgens mij was het in Huizen de laatste keer, met o.a. het afscheid op het Gooimeer van Chef Ruud. Niet druk bezocht, maar zeker interessant, gezellig en een waardig afscheid van een zeeman.
Ik begrijp best dat we een dagje ouder worden en de gelederen uitdunt, maar dat hoeft een mooie dag met elkaar ergens bij het water niet in de weg te staan, toch?
quo vadis

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik heb een vaag plan om in september naar Nederland te komen. Het is dan ook alweer een jaar geleden.
Dus als er in september iets georganiseerd wordt, zou ik er wel iets voor voelen.
Maar het wordt zo verdraaide stil op Kombuispraat;zijn er nog wel genoeg liefhebbers?
Als we dat eerst eens peilen?
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Nou, nog een keer het Noordzeekanaal op en af of de sluizen door met de Zaandam lijkt mij wel mooi.
Vanzelfsprekend moet zoiets wel geregeld worden met ED, ik wil wel een sponsor zoeken voor de brandstof.
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door proet »

Ik vind het een strak plan en wil mij wel inzetten qua organisatie mits het feest in september plaats vind.
Maar dan is het wel prettig als er wat suggesties komen wat men wil en wat de wensen zijn.

Groet,

Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Geep »

Als niemand moeite met mijn persoon heeft, wil ik ook even achter kookplaten weg.
Vrgr. Geep.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Op een mooie zaterdag in september weer met de Zaandam een stukkie varen lijkt me een prima idee. :-D
Vorige keer was het ook heel geslaagd, dus voor herhaling vatbaar. :wink:
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Ik wil wel contact met Ed opnemen en vragen of zoiets mogelijk is, echter er is nog weinig animo en de Zaandam laten varen voor 5 man wordt een beetje kostbaar vermoed ik. Proet woont dacht ik in Ruurlo, dus vlak bij mij en ik wil ook wel helpen bij de organisatie. Helaas is Ruud op de lange reis dus moeten we voor de kombuis nog iets verzinnen.

Alternatief is er hier in Almen een boot te huur voor 75 man, sluisje door, de IJssel op, stukkie varen en zo. Er is een camperplaats en een camping en zelfs een hotel op loopafstand van de haven (Almen) aan het Twentekanaal. Voor catering zorgt dan de eigenaar van de boot. Niets voor zeelui wellicht en niet te vergelijken met de Zaandam natuurlijk maar weer eens iets anders.

Dus laten we eerst eens kijken wie iets voelt voor deelname en meldt u dat hier of op : karakorum@live.nl
Patru (R.I.P)

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door Patru (R.I.P) »

Hallo Jan,
Ik heb wel belangstelling om mee te gaan met zo'n tochtje over het NZ-kanaal of de IJssel.
Hangt een beetje van de datum af i.v.m. verjaardagen.
Groet, Paul Gortworst
paul
Berichten: 356
Lid geworden op: 24 jan 2008 17:16
Locatie: den hoorn
Contacteer:

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door paul »

Met de Zaandam over het NZK,lijkt mij wel weer leuk.
Met de Elbe uit Maassluis de waterweg op is ook een optie,misschien wat duurder ,maar wel mooi.
Gr Paul.
koop een boot en heb plezier tot je dood
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Kombuispraat reunie

Bericht door v+d »

Ik had even wat anders te doen in Friesland, morgen zal ik Ed bellen en vragen of er iets mogelijk is. ik meld mij wel weer hier.


Plaats reactie