Voorjaarsreunie 2005 Katwijk

Alle reünies op een rijtje.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Henk,
We houden altijd zoveel mogelijk rekening met Ronny, maar deze keer met iedereen die na half mei met vacantie gaat.
En Ronny is niet zo gauw boos hoor, hij komt soms een beetje boos over en is meteen daarna alweer vergeten waarom hij boos was. :lol:
All the best
Jos

Bram

voorjaarsreunie

Bericht door Bram »

:) Als het goed is dan zit Ronnie in ausieland omstreeks die tijd,mocht hij wel om een of andere reden thuis zijn dan kan hij met ons meerijden
Afbeelding
Gr Bram
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 368
Lid geworden op: 10 aug 2004 10:16
Locatie: Dongen

Bericht door jan »

Hoi Rinus,
Kan je neef uit Brabant met z'n liehebbende Ria ook de sfeer van vergane glorie proeven op 7 Mei.
Gr Jan. :D :D :D
rinus

Bericht door rinus »

Maar natuurlijk Jan en Ria van hartewelkom hoor zo als iedereen na tuurlijk zet je op de monsterrol .
gr.rinus
rinus

Bericht door rinus »

even een dienst mededeling.
op de monsterrol staan nu 25 schepelingen
dus kan ik de offerte vast leggen.
gr.rinus
Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo Bert,

mooi, stuur mij dan maar zo'n mailtje toe! ( zie bericht 7 maart 2005 op pagina 4 van dit onderwerp.)
ik zie anders echt geen oplossing om mijn ouders gerust te stellen! :cry: :wink:

de mazzl Kabeljauw
rinus

Bericht door rinus »

Hallo Kabeljouwtje.
wat zijn de bezwaren van je ouders ??
je bent onder alle maal volwassene ex zeelui die der wildeharen al lang kwijt zijn en we zitten heel de middag op de boot ,
en katwijk is een heel lief plaatsje .
eens zullen ze je toch los moeten laten .
maar bert zal wel mailen denk ik.
gr.rinus
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Rinus,
Nu dit zo uitstekend geregeld is zoeken we natuurlijk een hotel of pension of een vacantiehuisje voor degenen die van heel ver weg komen, zoals ondergetekende.
Jan van Duin zal ongetwijfeld een goed hotelletje weten te vinden waar een groep eerlijke (ex)-zeelui alleen of met hun echtgenotes nog een afzakkertje kunnen nemen voordat de zon alweer opkomt en ze ook nog een tukkie kunnen bouwen.
All the best
Jos
rinus

Bericht door rinus »

Ja Jos dat moet ook lukken zal eens naar JaapvDuin mailen die woont op Katwijk of die wat kan betekenen voor de overnachters.
gr.rinus
Ps voor hotels kijk ook hier eens
http://www.allesoverkatwijk.nl/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jaap en Rinus, ik was weer even in de war, Jaap had me op de laatste reunie verteld dat Jan in Noordwijk woont. Maar ik bedoel natuurlijk Jaap uit Katwijk.
Toen ik voor mijn tweede rang zat was ik nachtportier in een hotel in Noordwijk, hotel Hollander, inmiddels gesloopt, dus ik heb uitgebreide hotelervaring in Noordwijk, maar laten we het maar op Katwijk houden.
All the best
Jos


Plaats reactie