FTP

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Leen B

FTP

Bericht door Leen B »

hallo kombuizers, :evil: ik zit goed met mijn FTP programma in de knoop. Die wil plotseling geen Foto,s in motoren en offschore meer plaatsen. Terwijl de smiecht :evil: en al de andere Pag wel doet. Ik heb de bron van de weigerende pag na gekeken, en wat bleek de title van motoren was in test veranderd. Dus ik dacht eureka :idea: Jan je heb het gevonden. 8) Dus ik snel het woordje test uit de bron verwijderd, en het woord motoren daarvoor in de plaats terug getypt. Maar helaas :roll: hij blijft nog steeds weigeren mijn foto,s van links naar rechts te verkassen. Dat zou mijn Kerstmis grondig kunnen verzieken , :evil: Dus wie van jullie kan me helpen om mijn FTP weer feilloos te laten werken. :wink: Zodat de Kerstkalkoen mij dan als nog heerlijk zal smaken. :P Met vele bedankjes van mij mochten jullie op mijn noodkreet reageren :!: Jan

Gerard,

//

Bericht door Gerard, »

Ahoy Leen. Ik heb er weinig verstand van, maar ben wel een keer uit de brand geholpen met ,,systeemherstel``, door het op een hele vroege datum (zo ver mogelijk terug, dus ergens october of begin november) te laten herstellen. Succes, Gerard.
Leen B

FTP.

Bericht door Leen B »

Hai Gerard :D bedankt voor de tip 8) maar dat heeft in mijn geval geen zin. Als je zo ver terug Systeem herstel doet krijg je al de rotzooi van die tussentijd ook terug. En ik had in Okt een schat van een virus :evil: waar ik een tijd mee bezig geweest ben. :roll: Maar toch bedankt voor het mee denken Jan
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Compadre,
Zelf gebruik ik de gratis ftp-explorer en dat loopt als een tierelier.

http://www.ftpx.com/

Je moet die gasten wel even laten weten dat je student bent om het gratis te krijgen. :lol: :lol:
All the best
Jos
Gerard,

//

Bericht door Gerard, »

Hahahaha, en ook hopen dat ze Kombuispraat niet lezen :D :wink: Gr.Gerard.
Adrie

Bericht door Adrie »

Die lezen dit niet, ze houden niet van water alleen maar van bier. :wink:


Plaats reactie