Inloggen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
gerrithof

Bericht door gerrithof »

test

Adrie

Bericht door Adrie »

Je kan volgens mij beter de laatste gebruiken. het klinkt zo hard dat eerste woord. Je kan er misschien iemand mee raken. die er mee geconfroteerd is.

Gr. Adrie
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

test van Ton
vaerdereij

Bericht door vaerdereij »

Soms wordt van mij iets geplaatst en soms ook niet en kan ik alleen binnentreden als gast met een andere naam. Ik krijg steeds de melding: De gebruikersnaam is reeds in gebruik. Wie kent het antwoord?
Anne
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Anne,
Ik weet het ook niet, soms loggen mensen die dit probleem ook hadden opeens normaal in en wat ze dan veranderd hebben weet ik niet.
Misschien kan iemand een voorbeeld geven?
Zelf heb ik dit probleem nooit gehad, dus ik kan niet uit ervaring spreken....
Ik kan gewoon uitloggen, als Kees Bloemkool inloggen, uitloggen en weer als Jos Komen inloggen.
Succes.
Jos
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Vaerderij

Bericht door Vaerderij »

Dus sprake van een gespleten persoonlijkheid. Jos, ik wens je in ieder geval een bakstagwindje in 2005.
Anne
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Vaerderij

Bericht door Vaerderij »

Kijk, kijk het werkt. Het voordeel is dat je een nieuwe gebruiker blijft.
Anne
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dus sprake van een gespleten persoonlijkheid. Jos
Hallo Anne,
Ja, vervelend hoor.
Soms voel ik mijn oren groter worden en dan is het weer zover.
All the best
Jos
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

test Martinus
Bob

Bericht door Bob »

Goeden morgen lotgenoten,

Zuchtend onder de warmte toch maar achter de PC gekropen. Aanvankelijk voor andere doeleinden maar toch maar even op Kombuispraat gekeken. En prompt weer moeilijkheden. Al meer dan een week kan ik niet meer inloggen. Elke keer word ik geweigerd. Waarom nu wel? Dit komt van de tweede PC in huis. (Eigenlijk bestemd voor mijn vrouw en fotowerk). Bram kon ook inloggen met mijn naam en wachtwoord dus het zit in mijn PC. Heel af en toe lukt het wel. Dit alles is gebeurd na het installeren van een spamfilter. Het filter is verwijderd maar nog steeds moeilijkheden. Bram heeft een paar tips gegeven, maar de definitieve goede oplossing was er niet bij. Misschien is hier iemand met de gouden tip.
Alvast bedankt

Bob


Plaats reactie