Inloggen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Ik zie net dat er problemen met inloggen zijn. Ik gebruik ook spamfighter en heb geen inlogproblemen. Wat ik niet heb gezien is welke melding je krijgt op de computer als je inlogt. Dit is van belang om de oorzaak te zoeken.
Mochten de deskundigen er hier niet uitkomen raad ik je aan hier hulp te zoeken.
http://www.nucia.nl/forum/index.php

Groeten,
Harry

Bob

Bericht door Bob »

Hallo Gerard en Harry,

Het inloggen gaat nu, maar soms zo langzaam dat de gevraagde pagina niet gevonden kan worden. De tweede poging gaat dan wel.
Ik zal eerst eens kijken op de site die Harry aangeeft en dan doen wat Gerard zegt.

Bedankt alvast,

Bob
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Gerard,

Het optimisme stijgt een beetje. Al twee keer kunnen inloggen.
Vingers gekruisd houden

Bob
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Bob,
Ik log nooit uit, een keer ingelogd , aanvinken bij onthouden, en nooit problemen, alleen als ik mijn cookies verwijder en per ongeluk ook Kombuis, dan moet ik ff opnieuw inloggen.Ik heb het Kombuis bij mijn Fav. staan en als ik daar Kombuis aanklik zit ik gelijk op het Forum.
Ben jij nog niet GRIJS? En jij behoort ook niet bij de uilen zeker? :wink:
Gr. Adrie
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Bob. 1)Heb je die ,,schijfreparatie" al uitgevoerd? 2) Heb jij Windows XP? Gr.Gerard.
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Gerard, Adrie

Inderdaad behoor ik tot de grijze golf. Maar een grijze wijze uil ben ik niet, zeker niet op computergebied. Ik heb n.l. een heel stuk computerontwikkeling overgeslagen. Ik ben in één keer met Windows 98 begonnen en nu XP.
Ik heb de schijfreparatie uitgevoerd. Ook deze keer ging het inloggen direct. De vlag mag weer een klein stukje hoger gehangen worden en er kan inmiddels een kleine :) af.
Ik log regelmatig uit omdat de computer ook voor andere zaken gebruikt wordt, zoals films monteren. En dan kan je er niets naast hebben.

Groeten

Bob
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Bob, toen jij die reparatie uitvoerde, wat zag jij toen gebeuren en hoe lang duurde het ongeveer? Gr.Gerard.
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Gerard,


Ik zag niets. Ik ben gaan eten.

Maar het schijnt nu te werken.

Groets
Bob
Gerard

//

Bericht door Gerard »

???????????????? Gerard, rustig menne jonge, neem een slokje thee :evil: grrrommel grrrommel ikrrr zrral drrr noggeseenhellepegrrrommel....
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

:lol: :lol:
grts jan.


Plaats reactie