Inloggen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
Ik zou het ook niet weten, misschien ligt het aan de tweede pc in huis, die op dezelfde kabelaansluiting zit.
Als de ene pc nog op automatisch inloggen staat, dan doet de ander het misschien niet.
Nogmaals, zomaar een inval. :wink:
All the best
Jos

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Soms los je het probleem ook op door je cookies te wissen.

Voor het wissen van cookies in Internet Explorer:
Klik in dit scherm (waar je deze text nu leest) op extra Internet Opties en dan op cookies wissen sluit vervolgens alle openstaande internetvensters, open een nieuw scherm, ga naar kombuispraat com, en probeer opnieuw in te loggen!
Bob

Bericht door Bob »

Beste mensen,
Ik heb al jullie tips geprobeerd maar niets hielp. Ik gebruik nu voor dit werk de computer van mijn vrouw. Voor Gerard, ik moet nog spitten naar de juiste naam van dat programma die de s.p.a.m. eruit gooit. Ik schrijf het express zo om te voorkomen dat het misschien met een ander programma herkent wordt en weggegooid wordt.
Ik worstel verder, maar of ik boven kom weet ik niet.
Bedankt alvast voor de hulp.

Bob
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
Probeer je eens aan te melden als nieuwe gebruiker op je pc, met de naam Bobby of zoiets. :wink:
En met een ander emailadres, ik neem aan dat je meer dan een adres hebt.
Dan weten we, als het niet lukt, dat het aan je pc ligt. :wink:
Dan kunnen we er iets mee doen, zoals we tegenwoordig op vergaderingen zeggen. :evil:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Probeer dit eens.

Inplaats van http://WWW.kombuispraat.com
kom eens binnen op http://kombuispraat.com (zonder WWW)
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Jos, Gerard en al die anderen die meedenken,

Allereerst voor Gerard. Dat antispam programma kan ik niet meer vinden. Ik heb het van de computer verwijderd en ook de mail met de naam is weggegooid. Ik zal de afzender benaderen en om de naam vragen. Kan wel even duren want ik denk dat hij met vakantie is. Op mijn mailtje dat het grote ellende veroorzaakt heeft hij nooit gereageerd.
Ik merkte wel aan de dateringen van diverse mails dat de moeilijkheden ontstonden na het installeren van dat rot programma.

Jouw tip werkt ook niet, maar toch bedankt.

Jos, een ander mailadres gaat niet daar ik een abonnement heb met maar 1 mail adres. Ik heb dat al eens geprobeerd maar krijg te horen dat dit email adres al in gebruik is.
Kan je me niet er helemaal vanaf gooien. Wegens "wangedrag" ,daarna na een "afkoelingsperiode" probeer ik het opnieuw.

Groeten

Bob
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bob,
eraf gooien doe ik liever niet, want dan sta je op al je berichten als gast vermeld.
Ik heb in je profiel iets veranderd, o.a. de tijdzone.
Niet dat de tijdzone DE oplossing is, maar het feit dat je profiel opnieuw en misschien ten goede is veranderd.
All the best
Jos
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Jos,

Dit ziet er goed uit. Maar niet te vroeg juichen. Het is al eens gebeurd dat ik een bericht kon sturen en daarna weer niets. Hierna ga ik naar praatcafe. Als dat lukt en jij bent er ook krijg je uiteraard een rondje van me.
Bedankt

Bob
Bob

Bericht door Bob »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Wat aanvankelijk goed leek te gaan, ging toch weer fout. Inloggen van eigen computer gaat weer niet. Wat was het leven vroeger toch eenvoudig. Opstaan als het licht werd en gaan pitten als het donker werd. Daartussen in eten, drinken, werken en :oops: .

Bob
Bob

Bericht door Bob »

Gerard,

Het antispamprogramma heet Spamfighter. HcH gebruikt het schrijft hij. Als hij er geen last van heeft dan is er bij mij iets anders fout.

Groeten

Bob


Plaats reactie