Inloggen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Theo Horsten (R.I.P.)

Inloggen

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Voor wie zich soms hetezlfde afvraagt: als ik na inloggen aanvinkte dat ik bij een volgend bezoek automatisch ingelogd moest worden, werkte dat aanvankelijk niet. Ik moest elke keer opnieuw inloggen.

Tot ik in de gaten kreeg dat dat alleen zo is als ik via het menu van Gronger Kustvaart binnenkom, wat ik gewoonlijk deed omdat ik dan alles op een rij heb.

Kom ik rechstreeks binnen, dan werkt het prima en hoef ik niet opnieuw in te loggen. Dus nu een rechstreekse link.

Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

Hallo Theo,


Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met je browser die cookies niet of wel accepteerd. Dit is een beetje moeilijk uit te liggen maar zal morgen me best doen, moet zo weer weg.

je zou eens bij de opties van je brwoser kunnen kijken daar staat vast wel iets van accept cookies als je dit hebt aanstaan hoef je nooit opnieuw inteloggen.
Ragnar
Berichten: 519
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:52
Locatie: Doha, Qatar

Bericht door Ragnar »

in je avatar ben je volgens mij een stukje vergeten van de code, dacht dat Jannuh op het oude forum hier nog wat uitleg over had gegeven zal dit morgen effe opzoeken en ook onder de Helpdesk rubriek plaatsen.
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Met het Nautiek forum is dat ook zo. Ragnar. Als je via Gronger Kustvaart binnenkomt, werkt niet alles. Ik vind het geen probleem, ik kom voortaan wel rechtsreeks binnen.
Ja, met die avatar zit ik nog steeds te knoeien. Ik heb verschillende geprobeerd, maar ze zijn of te groot in pixels en als ik ze dan kleiner maak, blijft er niks van over, of ze zijn meer dan 6Kb. Nou is dat ook verdomde weinig.
Het komt vanzelf goed.
Bedankt voor al je moeite.
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hallo Theo,

bewerk je de afbeelding met het programma'tje 20/20 ? Dat heb ik ooit via Jos gekregen en het werkt heel simpel en doet precies wat je wilt zonder veel toeters en bellen er omheen.
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Hoi Theo,

Wat betreft je avatar, die mag gerust groter zijn dan 6 kb, de maximale standaard grootte van een avatar is 80x80 px, alhoewel je hier een grotere kunt plaatsen blijkbaar. Dit kan soms echter wel problemen geven, zodat je schuifbalken in beeld krijgt bij het plaatsen van foto's in je bericht...

Zou 80 px breed toch als max. aanhouden...

----
Een aantal mensen gebruikt mijn NL Maritieme Forums Archief als startpagina voor de forums, daar staan de belangrijkste wel op dacht ik; mocht iemand nog andere links(uitsluitend forums) daar bij hebben hoor ik het wel...

Link: http://www.forum.middenlimburg.net
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Hoe kan het nou gaat het dagen goed en vanmorgen en nu 20.00 uur klik ik de site aan en de kleur is weer groen ga ik naar mijn profiel dan staat er SILVER ben vanmorgen ook via PROFIEL binnengekomen en nu weer.
Vanmorgen schreef ik wat op het FORUM was ik GAST terwijl ik GEREGISTREERD sta.


Gr Jan
rinus

Bericht door rinus »

Jan Vos schreef:Hoe kan het nou gaat het dagen goed en vanmorgen en nu 20.00 uur klik ik de site aan en de kleur is weer groen ga ik naar mijn profiel dan staat er SILVER ben vanmorgen ook via PROFIEL binnengekomen en nu weer.
Vanmorgen schreef ik wat op het FORUM was ik GAST terwijl ik GEREGISTREERD sta.


Gr Jan
jan wis je vaak je cookie.s ?
zo ja dan moet je iederen keer op nieuw inloggen.
gr.rinus
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Je moet het gevaar van cookies ook niet overdrijven; indien je b.v. AdAware draait haalt die autom. elke dag bij pc opstarten de gevaarlijke cookies eruit en wist ze.
Zo'n inlogcookie bewaart je inlognaam en je pw, that't it!
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Waar je ook even op letten moet (en dat geldt héél vaak bij keuzelijsten) is dat je b.v. silver kiest en daarna, eenmaal met de muis buiten het keuze vakje, aan het scrolwieltje gaat draaien. Je zult zien dat "silver" dan ineens weer "green" wordt. Het scrollwiel blijft dus ook buiten het vakje nog aan de keuzelijst gekoppeld. Probeer maar eens.
Het beste is, zodra je het keuzevakje verlaat, even buiten het vakje te klikken alvorens weer aan het scrollwiel te draaien.

Bert de Boer


Plaats reactie