foto plaatsen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Imageshack is goed, maar Photobucket is toch stukken beter, vooral sinds de laatste aanpassingen en verbeteringen
Daar kun je meteen aangeven hoeveel foto's je wilt uploaden, van standaard 1 tot maximum 19 tegelijk.

Afbeelding

Bovenaan zie je: "Submit Multiple Images". Daar geef je aan hoeveel je er hebt, vervolgens geef je bij "Browse" de webadressen op tot je het genoeg vindt - dus als je van plan was om er acht te uploaden, kun je ook bij 4 of 2 al stoppen - en die werkt hij dan achter elkaar af.
Ik heb een tijd Imageshack gebruikt, maar sinds ik Photobucket ken, kom ik daar nooit meer.

http://photobucket.com/

Bob

Bericht door Bob »

Hallo Theo,

Heb je bij Photobucket geen last van Spam? Ik vraag dit omdat je je daar moet registreren. En ik heb al genoeg last van die spamjongens.

Groeten
Bob
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Derk en Adrie,

Ik plaats niet zoveel foto's, maar als ik er meer heb doe ik het als volgt.

Ik plaats een foto op Imageshack en neem dan de code over zoals je dat doet om de code in een bericht op dit forum te plaatsen. Ik plak het echter in een Worddocument onder een eigen kopje. De volgende foto gaat net zo. Bij het maken van het Kombuispraat-bericht kopieer ik de code's weer van het Word document. Erg makkelijk om later je foto nog eens op te halen. Je hoeft hem dan zelf niet te bewaren.
Ben trouwens benieuwd hoe lang Imageshack de afbeeldingen bewaard. Zo langzamerhand moet daar een gigantische voorraad foto's opgeslagen zijn.

Groeten Bob
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nee, geen last van spam bij Photobucket. Ik heb na een poosje trouwens de betaalde versie genomen. Ik gebruik het zo intensief en het kost maar een paar centen. Ideaal.
Nou ja, paar centen: 25 dollar per jaar. Of 9 dollar per 3 maanden, maar als je toch betaalt, kun je beter een jaar nemen.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Theo,
Ik ben aan het downloaden geslagen, Alles in gevuld, Krijg ik een code en als ik die intik, krijg ik weer een nieuwe code,weer intikken , weer een nieuwe.Maar je weet het , mijn Engels is nihil, dus wat doe ik verkeerd?
Gr. Adrie
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Dat is moeilijk te zeggen, Adrie, door de manier waarop je het vertelt. Wat bedoel je met een "code"?
Als je aangeeft dat je bijvoorbeeld 4 foto's wilt uploaden, krijg je vier "sleufjes", regeltjes, zeg maar, waarin je met behulp van "Browse" de foto's van je harde schijf aangeeft die je wilt uploaden. Telkens als je er eentje hebt gedaan, gaat hij naar de volgende en vind je het genoeg, dan druk je op "Submit" waarna ze achter elkaar uploaden.
Staan ze er eenmaal, dan geeft hij onder elke foto net als bij Imageshack verschillende mogelijkheden om ze ergens op een forum te plaatsen. in ons geval pak je de onderste met [img ] en [/img ]. Aaanwijzen, kopieëren en plakken.
Simpel kom besjoer! zoals de Finnen zeggen.

Succes maar weer! :)

.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Een test met een nieuwe site om foto's te plaatsen.
All the best
Jos

http://allyoucanupload.webshots.com/

En dan deze optie gebruiken.

for a forum or message board (primary)*

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Jos,

Ziet er goed uit foto's en de upload site
Zo te zien kan je er direct 3 uploaden alleen kan ik :
for a forum or message board (primary)*
niet vinden
Maar ik denk dat 800 bij 600 ook wel goed is toch??

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Derk,
Als je op Upload klikt krijg je diverse opties.
dan kies je voor deze optie en dan gewoon copy and paste op Kombuispraat.
Succes!
Jos
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Oke Jos,

Zover was ik nog niet gekomen heb alleen gekeken hoe ie in elkaar stak.
Wilde het forum niet vervuilen zodoende geen foto's willen uploaden als proef!

Maar in ieder geval bedankt, kan nu in het diepe gaan :lol:

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!


Plaats reactie