Qimz router en Emule

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
H.C. Hogeboom (RIP)

Qimz router en Emule

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Ik probeer Emule aan de gang te krijgen maar volgens mij blokkeert de router de poorten. Ik heb al het e.e.a geprobeerd maar zonder resultaat.
De handleiding van de router is zeer minimaal.
Wie heeft er een tip voor mij.

Groeten,
Harry

Bob

Bericht door Bob »

Hallo Harry,

Ik had ook problemen met deze electronische ezel. Kon er niet uit wijs worden en heb hem een schop onder de K. gegeven. Ben overgestapt op Lime Wire. Klein nadeeltje hierbij is dat LimeWire steeds opstart na het aanzetten van computer. Je moet hem dan even wegklikken.

Groeten

Bob
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bob,

Ik heb al wel Limewire, maar de zoekresultaten van E-mule zijn een stuk beter dus vandaar.
Naast het gedoe met de router staat me het opengooien van de handel niet zo aan, dus ben ik er nog niet mee verder gegaan.
Het opstarten van Limewire als je de computer aanzet kun je uitschakelen.
Zie hieronder. Als het programma blijft opstarten dan het je een vervelnde worm die er weer goed is uit te halen.
Afbeelding

Groeten,
Harry
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Harry,


Ik had die optie van opstarten al uitgeschakeld. Maar toen hij het bleef doen vermoedde ik al dat er wat scheef zat, hetgeen jij nu bevestigd hebt. Erg lastig is het niet. Allen het opstarten van de computer duurt wat langer. Als alles klaar is en ik Lime Wire weer weggeklikt heb, heb ik er geen last meer van. Zelfs Pinnacle, dat toch snel crasht als er al een programma eerder is opgestart heeft er geen last van.
Ook mijn fiets heeft een rammeltje, maar fietst uitstekend. :)

Groeten

Bob
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Harry,

Wat het open gooien van de handel, daar heb ik geen last van. LimeWire zet de ontvangen gegevens in een folder Shareware en je kan dan opgeven waar het heen moet als alles binnen is. Uit deze folder zet ik het dan in andere folders om de zaak overzichtelijk te houden. Ik denk dat het hierdoor voor Lime Wire te moeilijk is om muziekbestanden uit je computeren te peuteren. Ik heb tenminste nog nooit gezien dat er ingebroken werd. (Links beneden is dat te zien). Af en toe Shareware leegmaken!

Groeten Bob
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Bob,

Voor wat betreft het opengooien bedoel ik niet LimeWire maar E-mule.
Ook voor zover ik kan nagaan heb je daar met LimeWire geen last van.
Als je toch problemen hebt met je opstart gebeuren en de pc is trager geworden zou ik hier eens hulp zoeken. http://www.norbiesworld.co.uk/
Heb er zelf goede ervaringen mee.

Groeten,
Harry


Plaats reactie