vervelende pop-up

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Goede middag Bram en heer Brouwer.

Ik heb ook last van I LEAD, maar alleen als ik via Kombuispraat naar Scheepspraat.nl gaat om berichten van Jaco en Ronny te volgen.
Verders helemaal niet :?: blijft toch vreemd.

Groet Nico.

Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Nico daar heb ik ook last van,en ook bij sommige bestanden,maar dat is heel moeilijk weg te krijgen ,omdat het niet op je eigen computer zit .
Groets Bram :D
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Oke Bram, dan ook maar niet meer in het register rommellen, als ik het alleen maar bij scheepspraat heb waar ik de verhalen lees van de mannen, heb ik er vrede mee, we komen daar toch niet zo vaak, enkelt als er een nieuw verhaal uitkomt, maar het blijft vervelend, most niet magge. :twisted: :twisted:

Groet Nico.
Bram

Bericht door Bram »

:D Je heb helemaal gelijk Nico,maar soms zijn er dingen die niet een twee drie te stoppen zijn.
Groets BRam :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Nico en Bram.
Die vervelende pop-up komt van het tellertje wat op deze sites staat.
Ik heb diverse van dit soort proggies geinstalleerd, maar denk dat Popup blocker dit probleem oplost, is gratis te downloaden.
Ik kan dat tellertje natuurlijk wel weghalen, maar het geeft een leuk overzicht hoeveel bezoekers en waar die allemaal vandaan komen.
All the best
Jos

http://ludit.kuleuven.be/software/bevei ... popup.html
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Beste mensen: Heb het al eens eerder gezegd: Start- zoeken- alle schijven C D en E- typ de naam ,,ilead" in alletwee de vakjes- zoeken. Een minuutje wachten, en dan al die rommel (rechts klikken) en verwijderen. Gr.Gerard.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Bericht door Joost.R »

Jos
Als je een foto aanklikt die geplaatst is met
ImageShack en het is een thumbnail dan
doet zich hetzelfde probleem voor er staan bij
tallships wat thumbnails geplaatst door oosterwijk,
bij openen ervan springt die I-LEAd er tussen.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Beste mensen: Heb het al eens eerder gezegd: Start- zoeken- alle schijven C D en E- typ de naam ,,ilead" in alletwee de vakjes- zoeken. Een minuutje wachten, en dan al die rommel (rechts klikken) en verwijderen. Gr.Gerard
Sorry Gerard. Die vlieger gaat blijkbaar niet altijd op, want ik heb er ook last van maar zoeken levert niks op. Ook niet op ilead met hoofdletter of asterix er achter.

Correctie WERKT WEL maar dat stomme XP had weer eens "verborgen bestanden" niet meegenomen terwijl ik dat wel altijd áán heb staan
Maar die viezerikken hebben een smerigheidje ingebouwd ; alle bestanden kun je verwijderen behalve die van "vandaag" in je IE log

Alles bij alles genoeg redenen voor mij om welke dienst dit bedrijf dan ook moge leveren of elk bedrijf dat via hen adverteert voorgoed te blacklisten.


Groeten,
Bert de Boer
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoy Bert en andere lot genoten,op pag 1 had ik dit al neer gezet,en zo als Jos zegt komt het meestal door dat tellertje.
Als je met zoeken WebStats4U intikt bij mappen en bestanden dan
krijg je alle stukjes en beetjes ,die gewoon verwijderen,en dan ben je er weer even van af.

de Ilead enz enz (spyware}.wordt verspreid door WebStats4U voorheen {NedStat}dat waar je gratis tellers kon downloaden voor je Weblog.het beste is natuurlijk om het te verwijderen,maar als de Google werkbalk helpt dan is er niks aan de hand.
Als je WebStats4U verwijdert moet je het ook uit de registry verwijderen anders blijft het terug komen,maar dat is linke soep als je daar gaat zitten rommelen,ik heb het als volgt gedaan en dat heeft ook geholpen
.

Groets BRam :D
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Bert en Bram. Zeg dat wel ja, die viezerikken. Ik ben al meer van dit soort rare geintjes tegengekomen. Die top-programmeurs zijn compleet gestoord. Ik woonde een paar jaar terug naast zo één. Gastje van net 21. Netto loon van f3.100,- per maand. Overdag hoorde je niks, `s nachts om 12 uur gingen de luidsprekers open. Op een warme zomernacht vloog er een schot hagel door zijn achterraam. Van af die tijd was `ie heel braaf. Deze gasten hebben alle contact met de werkelijklheid verloren. Dat kan ook niet anders, want ze zijn van kleins af aan opgegroeid in een schijnwereld. Voor zulke gasten zou een ouwe Panamees heeeeel gezond wezen :D


Plaats reactie