Signaleren Nieuwe berichten

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Signaleren Nieuwe berichten

Bericht door Vaerderij »

Signaleren Nieuwe berichten.
Kombuizers,
Met het gevaar dat deze vraag al eens eerder aangekaart is.
Als ik een poosje op Kombuispraat zit en wil weten of jullie nieuwe berichten hebt geplaats sluit ik Kombuispraat af en log opnieuw in. Het zorgt natuurlijk voor heel veel 'hits' op een avond. Maar kan het ook gemakkelijker door Kombuispraat te 'verversen' en of een een signaaltje te krijgen dat er nieuwe informatie/berichten zijn? Hoe doen jullie dat?
Moi,
Anne

Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hallo Anne,

Er zijn twee manieren:

1. Je kan onder op de balk onder favorieten op het "icoontje"
Groetjes Gerrit.
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Bericht door Ton Pekel »

Via groene pijltjes, zoals Gerrit aangeeft, dus verversen van de pagina gaat het snelst dus zo werk ik ook vaak
Als je een item gelezen hebt en je clickt onderaan recht terug naar kombuispraat dan heb je ook een ververste pagina en...... het betreffende item is dan afgevinkt als gelezen, dus 2 vliegen in een knal (klap)
Weet je precies wat je gehad hebt en wat niet ,bij groot aanbod van nieuwe reacties
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Rob Deelder (RIP)

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Ik klik altijd op F5 (ooit is een keertje geleerd van ome Jos op het oude kombuispraat)
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Klopt helemaal!

F5 is inderdaad ook "refresh"
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Mannen bedankt,
De voor mij gouden tip was er bij. Nooit te jong om te leren zullen we maar zeggen.
Moi,
Anne
Bob

Bericht door Bob »

Beste mensen,

Een heel andere vraag maar de kop dekt de inhoud aardig.

Hoe kan het komen dat ik geen mails krijg met de mededeling dat er nieuwe reacties op een topic geplaatst zijn. Voor mijn vakantie ging het wel maar nu niet meer. Lig ik uit de gratie? :(

Groeten
Bob
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Bob,

Heb je dit wel goed ingevuld

Afbeelding

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Bob

Bericht door Bob »

Hallo Derk,

Zal je net zien, nu krijg ik wel een berichtje, van jouw reactie. Of ligt het er aan dat alleen reacties van oud-collega's worden door gegeven?
Het lijstje heb ik nog eens door genomen. De instellingen kloppen.
Voor de rest, zie onderschift.

Groeten
Bob
Bob

Bericht door Bob »

Ik heb het een tijdje aangezien, maar nog steeds krijg ik geen bericht van het plaatsen van een reactie. Een enkele keer komt er wat door maar meestal moet ik zelf kijken of er reacties zijn. Zou het kunnen dat mijn provider het bericht tegenhoudt als een spambericht?
Het gekke is ik krijg wel mails over horloges, blauwe pilletjes etc, waar met grote letters SPAM op staat. Dat zal de provider er wel bijzetten neem ik aan. Heeft iemand hiervoor een verklaring.?


Groeten
Bob


Plaats reactie