Signaleren Nieuwe berichten

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Signaleren nieuwe post

Bericht door ferryvaneeuwen »

Ook ik heb al heel lang last van dit euvel. Zonder dat ik iets doe gaat het soms weer even goed en dan stopt het weer voor een tijdje. Het zal wel aan die punten en strepen van Bob en mij liggen.......;-)

Mijn vraag is of er een log wordt bijgehouden van de verzonden emails van nieuwe posts. Daaruit zou moeten blijken of er iets verzonden wordt of niet.

Ferry

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Ja, er word een log bijgehouden, en alle berichten worden verzonden!

Vandaar dat ik het ook niet snap!

Overigens ontvang je alleen berichten van de topics waar je zelf in gepost heb.

DUS NIET VAN ALLE TOPICS!!!

Stel dat je "Groeten uit IJmuiden" trouw en braaf leest, maar je hebt er nog nooit in ge-post, dan kan je het vergeten, daar krijg je dan géén bericht van!

Misschien dat een aantal mensen denken, hé daar is een nieuw bericht, maar ik heb er geen notie van gekregen, dan klopt dat dus!!!

Allicht dat dit de zaak dichter bij het einde brengt!
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Signaleren nieuwe posts

Bericht door ferryvaneeuwen »

Het is mij bekend dat ik alleen aankondigingen van nieuwe posts kan verwachten als ik zelf aan een bepaald topic heb deelgenomen. Af en toe vallen deze emails om één of andere reden weg. Bij mij begint op enig moment de zaak wel weer te werken.

Wat ik kan doen is om je te melden als ik zie dat er geen email wordt ontvangen van zo'n topic. Misschien kan je daar dan wat mee. Ik til er niet zo zwaar aan omdat ik voor de zekerheid af en toe toch even op een topic waaraan ik deelneem ga kijken of er nieuwe reacties/berichten zijn.

Ferry
Bob22

Re: Signaleren nieuwe post

Bericht door Bob22 »

Hallo Ferry
ferryvaneeuwen schreef: Het zal wel aan die punten en strepen van Bob en mij liggen.......;-)
We zijn, net als aan boord, weer de minderheid. En nooit begrepen, vervloekt als we seinden als er naar de radio werd geluisterd, altijd de verkeerde voetbaluitslagen, een prutser als je geen A3 verbinding met PCH kon maken vanuit een radiogat (Carribean). Je kent het wel.

mvg

Bob
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Punten en strepen

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hallo Bob,

Ja, ik weet er alles van. Onze beurt komt nog wel. Wacht maar tot we straks het Kanaal aanlopen of tot het mistig wordt en de radar het laat afweten.........;-) Sparks, kommuseffe.

Afbeelding

Ferry


Plaats reactie