Zoeken

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Zoeken

Bericht door Vaerderij »

Als ik een zoekopdracht geef onder "˜Zoeken' , bijvoorbeeld de naam van een schip komen er een groot aantal "˜topics' in beeld.
Sommige topics met wel 24 bladzijden ("˜Wat waren ze mooi de oude vrachtschepen'). Er gaat nogal wat tijd zitten in het bladeren. Is er een handiger manier om sneller bij het "˜gezochte' te komen?
Ik meen dat Jos het al een keer heeft uitgelegd maar ook dat kan ik niet meer vinden.
Moi,
Anne

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Anne,
Je komt helaas soms op een heel groot topic terecht waar het gezochte ergens staat.
Maar als je echt iets zoekt en gedetaileerd aangeeft wat, dan hoef je minder topics door te spitten.
Wat zocht je eigenlijk? :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Hallo Jos,
Ik zoek foto's en informatie over de:
Martinistad, Geertruida-Margaretha, Jan 1952 ex Greta en de Orient.

Inmiddels heb ik informatie over deze schepen gevraagd bij onze collega's van het Grunninger forum. Maar voordat ik mijn vraag uitzet naar anderen probeer ik er zelf achter te komen en kom het geschetste probleem tegen. Het inkloppen van 'Orient' als zoekopdracht bijvoorbeeld levert je heel wat topics op (door de oorsprong/betekenis van het woord, niet alleen scheepsnaam). 'Orient kustvaarder' levert je op Kombuispraat 32 resultaten op. Zonder dat het zeker is dat er over deze coaster iets te vinden is. Ik denk dat ik uiteindelijk bij Tina terechtkom en daar is natuurlijk ook niets mis mee.

Moi,
Anne
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Hier een leuke zoekmachine als je iemand zoekt op het web.


Plaats reactie