Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Volg deze link http://www.kombuispraat.com/faq.php

Je komt vervolgens op de FAQ PAGE terecht, hier kan je alles vinden wat betreft het registreren, aanpassen profiel en het toevoegen van afbeeldingen.


afbeeldingen plaatsen ?

foto's gaarne binnen de 640 x 480 grens houden. Dit om evt. layout-vervormingen en lange laadtijden te voorkomen. Je kan er altijd een link onder plaatsen naar een hoge resolutie afbeelding.

jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Op het helpdesk forum heb ik een berichtje geplaatst over het plaatsen van foto's/plaatjes in dit forum.
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Gast

Bericht door Gast »

toppie Jannuh,

Zal aan Jos vragen of hij het ook een goed idee vindt om er nog een rubriek bijte maken voor berichten die niks met de scheepvaart te maken hebben zoals jij al voorstelde.

mvgr,


Ragnar den Besten
Jos Komen (R.I.P)

Berichten

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jannuh,
Ik wil er graag iets bijzetten wat voor de bezoekers ook interessant is en niets met scheepvaart te maken heeft.
Maar dan wel een onderwerp waar we vroeger aan boord altijd vaak over zaten te ouwehoeren.
Vrouwen en stappen hoort natuurlijk gewoon bij de scheepvaartonderwerpen.
Op het nieuwe forum een speciaal hoofdstuk Voetballen zit ik aan te denken.(wat bijna het hele jaar doorgaat)
De recepten van Ruud blijven ook bij de scheepvaart.
Maar doe maar wat suggesties.
Uiteraard zijn ALLE suggesties welkom.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Bedankt dat ik m'n recepten mag blijvensturen en ook geplaatst worden, ben net bezig met een nieuw recept;inderdaad voetbal gaat bijna het hele jaar door,en ik denk zo maar dat er toch veel liefhebbers voor zijn, maar ook de SPORT in 't algemeen[Olympische Spelen komen eraan] zou iets kunnen zijn, ook denk ik aan de POLITIEK, daar heeft iedereen wel een mening over, want er wordt wat beslist in Den Haag, waar we het vaak niet mee eens zijn, ook bijvoorbeeld HET DAGELIJKSE JOURNAAL, zou iets kunnen betekenen, iedereen leest een krant, luistert naar de radio, kijkt tv Journaals, dan kan mijn Brabant eraf, en zo bij het algemene nieuws komen?????
groetjes ruud
John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Jos,
Het onderwerp politiek spreekt me erg aan, dan kan ik eens peilen hoe de mensen over ons kabinet denken en PAS op als ze een ander standpunt hebben daar tegenin gaan met argumenten.

Gr.John
rinus

Bericht door rinus »

vind politiek en godsdienst niet zo geslaagt op een forum.
gr.rinus
Jos Komen (R.I.P)

politiek

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo John,
Ik ben het helemaal met Rinus eens.
Aan boord kon je vroeger ook beter niet te serieus op deze onderwepen ingaan.
Ik heb het wel een over Petertje, maar dat komt omdat ze aan mijn VUT gaan sleutelen en dan voel ik het ECHT persoonlijk.
Voetballen vind ik wel en leuk onderwerp, stelde al voor om daar een apart hoofdstukvan te maken.
Trainers en voorzitters staan nu op een lijn, allemaal optimistisch.
All the best
Jos
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Juist omdat er een aantal mensen zijn die puur en alleen scheepvaart berichten willen lezen had ik voorgersteld om een off-topic forum te starten, zodat diegene zich daar niet aan hoeven te ergeren...

De naam moet wel iets anders als off-topic zijn, iets wat met de scheepvaart te maken heeft natuurlijk...


Je kan daar b.v. ook het nieuws over pc problemen en virussen etc. kwijt, noem maar op...
Je houdt de kombuis dan beter leesbaar!
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Allemaal,
Ik ben het er helemaal mee eens hoor.Is het een scheepsforum, Komt daar ineens een vrouw bij , die er de ballen verstand niet van heeft.
Als het maar niet over breien gaat,gewoon wat er op het moment actueel is of zoiets.

Gr. Adrie


Plaats reactie