Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Bram

Bericht door Bram »

:-D Je weet maar nooit :?: :?: :?:

Ik heb zelfs nog floppy`s voor de commedorre 64 en de Amiga met spul er op :lol: :shock: :shock: :roll: :roll: :oops: :wink:

GRoets BRam :-D

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Nou, ook een voorwerp voor het dagelijkse gebruik!!!!

(Onderzettertjes voor op de tafel!)
Bram

Bericht door Bram »

:-D ach ook weer wat anders
onderzetter met schuiflippie :wink:

kan je je borrel zo naar binnen schuiven :wink:

Groets :-D Bram
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Whahahaha :)
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Het is een Sweex 4xusb2.0 pci en op de doos staat FA000030 i/o CARD.
grts Jaap
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Hoi Jaap,

Deze downloaden, en installeeren, computer opnieuw opstarten, en mij laten weten of het weer werkt! :lol:

Als jouw veilheidsinstellingen hoog staan in xp, dan kan jou computer gaan zeuren, (kan mogelijk schadelijke inhoud bevatten, afkomstig van een andere computer blablabla....) daar moet je je niks van aantrekken!!
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Ik heb alles gedaan wat je zei ,en ja mijn comp. begon te zeuren maar daar trek ik me meestal niets van aan ,maar nou werkt die kaart helemaal niet meer ,als ik mijn mem. stick erin stop vind hij hem niet meer .In de usb 1 kaart werkt alles (halve kracht dan ) maar in die andere (usb2 )werkt niks meer ,zou me kaart soms de pijp aan maarten hebben gegeven?
grts Jaap
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Die kans zit er dik in!

Nou gaan ze niet zo heel snel naar de knoppûh, maar ik den dat hij nu naar zijn laatste rustplaats gebracht moet worden...........

Je kan nu nog maar één ding doen, en dat is een nieuwe kopen/lenen en kijken of die het wel doet, (alhoewel het zelden voorkomt, maar het is niet ondenkbaar dat je moederbord stuk is! ik hoop dat je usb kaart stuk is wand die kost nog géén 2 tientjes, als je moederbord stuk is...................................€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€)

Heb je nog een computer? dan kan je het kaartje proberen daarin te proppen.
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Ik zal hem volgende week even proberen bij m'n kleinzoon ,en als hij stuk is ja dan maar een nieuwe kopen .Zijn er veel verschillende soorten ,of is de eerste de beste ook goed ?
In ieder geval bedankt ,en je hoort nog wel van me.
grts Jaap
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Tja usb 2 is usb 2, niet meer en niet minder!

Wel zit er verschil in het aantal poorten (2 of 4), laat je géén overbodige dure kaart aanlullen, de eerste die op de plank ligt is goed.

Natuurlijk moet je rekening houden met je eigen wensen (2 of 4?) wil je ze voorin of achterin? (voorin kan ook dan doe je ze op de plek waar normaal een tweede cdspeler ingebouwd is, of daar waar plek is voor een diskette station.)

Groet,


Plaats reactie