Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
mink

off topic

Bericht door mink »

hallo jos ik heb mijn pc ook wel vlieg lessen gegeven maar lost niet alles op.
een idee voor niet scheepvaart onderwerpen :RUIM 7

Leen B

Laten we van Kombuispraat geen politiek den Haag maken!!

Bericht door Leen B »

Een hele goede middag op deze hete dag Compadres persoonlijk vind ik dat we niet over geloof of Politiek op Kombuispraat moeten discuseren [ouwehoeren] want daar komt denkelijk alleen maar ellende van. je krijgt dan verschillende partijen die het eens en oneens met elkaar zijn, en dan Compadres zijn zeker de rapen gaar want dan word het ouwehoeren en verwijten over en weer en de lol is dan snel van Kombuispraat af. kijk maar toen ik toentertijd iets over de WAO schreef zonder het zo te bedoelen zo als het door sommigen van ons opgevat werd. De hele trein ging over me heen maar gelukkig heb ik dat ook weer overleeft. Maar als we aan politiek of geloof gaan doen krijgen we geheid meer van zulke situatie,s zeker weten. Dus Scheepspraat op Scheepspraat, geloof in de kerk en politiek in den Haag Waar Bak elende en consorten er al een kolere zooi van maken. Leen de Bokkum!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Leen,
Ik ben me aan het beraden over de indeling van het forum.
Nog even proefdraaien, want niet iedereen is al "over".
Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke mening over een forum, ik zal proberen met zoveel mogelijk wensen rekening te houden en wat je, zoals Chef Ruud al stelde iets NIET wilt lezen, dan sla je het gewoon over.
Degenen die problemen hebben met inloggen:
Als je een mailtje stuurt naar
j.komen2@chello.nl
kan ik je als gebruiker verwijderen en dan kun je in de herkansing met aanmelden.
Dan gaat het meestal wel goed.
Maar ik ga niet zomaar leden eruitknikkeren die niet in kunnen loggen, want dan komen ze NOOIT meer terug.
Ik ben alle mailtjes van voor 2 augustus helemaal kwijt, inclusief foto's die ik nog zou plaatsen, ben al maanden van plan om een backup van Oulook te maken en nu heeft het weinig zin, want het is leeg.
Zodra het weer redelijk gevuld is ga ik dit natuurlijk ieder weekend doen!
All the best
Jos
Kees Bloemkool

Forem

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo Manne,
Wat leest ik nou allemaal weer voor gezemel?
off/topic dit en on/avatar.
Geef me portie maar an Fikkie.
Manne we gaan gewoon door met dit forem en als iemand het over het sexuele leven van een sprinkhaan in de sahara wil hebbe gaat ie maar naar een ander forem.
Kees is wel een voorstander ervan dat alle kombuizers hier een eige plekkie motte kenne vinde.
Dus als meester Bal in zijn achtertuintje 's ochtes as tie pikheet houdt een generfde Drentse keutelaar ziet zitte, moet dat ook kenne.
En as Harry H. in Canada in augustus een verdwaalde ijsbeer tegekomt, mot ook vermeld worde.
Ga dit weekend effe met wipmaster Kome tolke.
Die loopt soms een beetje te zemele, ach as je 59 bent krijg je dat.
Maar Kees zal het allemaal regele manne.
Tot in de Pruimetijd.
Kees Bloemkool
Jos Komen (R.I.P)

faxnummer

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb nu een faxnummer van Chello.
Als je dus een foto of iets anders wilt opsturen kan dat nu ook met de fax.

084 749 9596

komt dan als e-mail bij me binnen.
ben benieuwd.
ga nu even de wal op, einde feestweek in Santpoort en de regenbui die al de hele dag lag te dreigen is opeens opgelost.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ik zag dat ruim7 nu ingeruimd is voor de wat,minder over scheepvaart gaande items, maar ik kan er toch nog wel een paar dan aanbevelen,om deze dan ook maar te vershiften:wat te denken van deze:
Computerproblemen,zuid afrikaanze wynen,die ouwe komen is jarig[waarom geen verjaardagskalender?]groeten uit zuid afrika, een speciale hap, suikerfabrieken, en er staan er nog wel een paar die twijfelachtig zijn, waaronder mijn eigen Recepten,wagons lits.Maar ik begrijp ook dat er keuzes gemaakt moeten worden.'t was dan ook maar een idee, zelfs dit item waar ik nu op schrijf zou naar de hoofdpagina kunnen.
groetjes ruud
sans rancune :wink:
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Wat nou Jos wordt je na elke verjaardag knorrig.

Gr Jan
Aad v Staveren (RIP)

helpdesk

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Log ik in op helpdesk omdat ik hulp nodig heb om op het oude forum het artikel over de Franse onderzeeer Doris te vinden,kan ik als hulp niets vinden. Waarom heet deze bladzijde helpdesk als ik hier geen hulp kan vinden.Maar nu ik hier toch ben,Jos hoe vind ik op het oude forum de onderzeeer Doris terug
Hg Aad
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Hoi Aad,
Onder de foto van die gifmenger hier boven staat Zoeken klik daar maar eens op, als de dorus pagina er is vindt je 'm wel, succes!
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy jannuh,
Pardon :?: :?: :?: :oops:

En Aad, hier kan je terecht:
http://www.dynamicdeezign.com/forum/jos ... /1455.html

ZO KAN HET OOK :!: :!: :!:


Plaats reactie